הדרכה להכנת חנוכיית כדורגל

עם תומר המתוק שלי הכנתי חנוכיית כדורגל, ולא סתם אלא בצבעי מכבי תל אביב. תומר, שלומד בחוג כדורגל של מכבי תל אביב רצה שהחנוכייה תייצג את התחביב שלו, ואני לא חסכתי משאבים ורעיונות, ותכננתי איך לבצע את בקשתו. אספנו מיכלי אקטימל רחוצים, וקילפנו להם את המדבקה. צבענו אותם בצבעי הכחול וצהוב של מכבי תל אביב. מצאתי בגוגל את הסמל של מכבי, העתקתי אותם לדף של וורד בגודל הרצוי והדפסתי אותם. גזרנו הדבקנו את סמל הקבוצה על כל מיכל אקטימל. קניתי בסיס עגול – שסימל את הכדורגל, וצבעתי אותו בירוק, כצבע הדשא. הדבקנו את האקטימלים לסרוגין, הכחול והצהוב, בצבעים של מכבי תל אביב. את השמש צבענו בירוק, כמדי השופט והדבקנו אותו באמצע הבסיס הירוק. הוספנו שחקנים וכדור להמחשת מוטיב חנוכיית הכדור רגל. את מיכלי האקטימל מילא תומר, בעזרת משפך, בחול, כדי שהמשקל שלהם יכביד ולא יאפשר את נפילת המיכל. בתוך מיכלי האקטימל הנחנו נרות, לפי ימי חנוכה.
יצאה לנו חנוכייה לתפארת!!
הנה הדרך והתוצאה המאירה:

3 מחשבות על הפוסט “הדרכה להכנת חנוכיית כדורגל

  • תגובה ורד והדס 1 בדצמבר 2010 בשעה 19:14

    פשש, ממש עבודת נמלים. חנוכייה מושקעת. לתפארת מדינת ישראל !!! או יותר נכון לתפארת נבחרת הכדורגל…

  • תגובה ורד והדס 1 בדצמבר 2010 בשעה 20:40

    ולתומר…ואיזה כיף לך ! חנוכייה רק משלך ושל כדורגל שאתה כ"כ אוהב. מוכר לי מהילדות העניין הזה שכל מה שמסביב מוקף באלמנטים של כדורגל. המשך להינות כל יום מהדלקת נר נוסף ביצירת המופת הספורטיבית שיצרת עם אמא. חג חנוכה שמח !

  • תגובה ציפי לוין 2 בדצמבר 2010 בשעה 6:22

    ורד תודה רבה גם בשמי וגם בשם תומר, שכל כך שמח אתמול להדליק את הנרות בחנוכיה! בסופו של דבר כיף לעבוד קשה, ולראות את השמחה בעיניים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *