קולאז’ סייל בעין שמר: רוקמת החוויות

הכניסה למתחם הקולאז’ בחצר הישנה של עין שמר

קולאג’ סייל בחצר ראשונים בעין שמר

מאז הכרותי הראשונה עם קרן שביט דרך הבלוג שלה והמכירות שהיא מארגנת כדוגמת הקולאז’ סיילים, הפכה אצלי קרן לרוקמת חוויות. חוויות של יופי ואסתטיקה, טעמים וריחות, שלל חושים שמתערבבים יחדיו ונכללים במוצר השלם. הקולאז’ סייל האחרון התרחש בחצר ראשונים, בקיבוץ עין שמר. זו היתה חוויה שכללה את כל  החושים, ואני מביאה אותם כאן. את חוש הטעם אי אפשר להביא, צריך לסמוך עלי שהיה מאד מאד טעים.  מקווה שתהנו לטייל איתי:

 

רק הגענו ואלה, אחותי היתה רעבה. האמת שאי אפשר היה להאשים אותה, מכל עבר היו ריחות טעימים, וגם אני רציתי לטעום ממה שיש למקום להציע לנו. פנינו לצריפים העתיקים בהם היו ממוקם אזור האוכל. “חוויה מתבשלת” של השפית לירון ירדני. אלה אכלה מג’דרה טעימה ביותר.

במתחם היו ממוקמים  לחמים וחלות ביתיות, מבחר גבינות של משק “יעקבס”, בירות “מלכה”, מיץ סחוט מרימונים, שממנו שתיתי כוס מלאה.  אכלתי מנת פלאפל נהדרת מפאלפלים בטעמים שונים, חמוצים תוצרת בית וצזיקי מעולה, כולם מעשה ידיה של איה מ“נטע ונבט”.  לקינוח, ולרגיעה מהחום, אכלנו גלידות מעולות- של אלה היתה בטעם עוגת גבינה ואני אכלתי סורבה ליצ’י. הגלידות מיוצרות במחלבה של הקיבוץ, והן על טהרת הפירות. הביתה קניתי מטעמים של  הילה הוכמן  מרשמלו ונשיקות ורד נפלאות! אנחנו נחגוג בבית!

הילה הוכמן: סוכריות זהב, נוגט עם פירות, נשיקות ורד ומרציפנים וקליפות תפוזים מסוכרות:

הסתובבנו בהנאה רבה ואפילו מצאנו מקומות מוצלים. נכנסנו ל: BASIC  “  ושם ראינו מוצרים מאד יפים, שטיחים, כריות, תיקים, מוצרי אחסון:

אחר הגענו  ל “ג’ינג’ר”, שם הצבעוניות היתה מרובה ושימחה לנו את העיניים:

עברנו לדוכן המקסים של My Lovely Sunshine –    רמונה רוזנר פרידמן יוצרת פריטים מקסימים לתינוקות, ילדים ונשים. רמונה היתה בדוכן עם בעלה וילדתם המתוקה שמאד השתדלה לעזור לנו. לאחר התלבטות בחרנו אלה ואני תיקי בד מקסימים, שיש להם רצועת אחיזה, ונוח מאד לאכסן בהם פריטים מועטים. לטיולים קצרים הוא יהיה לי מעולה.

עצרנו קצת והסתכלנו סביב, על המקום היפה בו אנו נמצאות. כמה ציורי ורומנטי נראה הכל:

מפות אדומות כמו בפיקניק בפרובנס

הבאר הישנה

המשכנו בסיבוב בקולאז’. עברנו ליד התכשיטים היפים של שלי דהרי , שעם התכשיטים היפים שלה כבר נפגשתי במכירה של “מעצבי העיר” בחורף האחרון. התכשיטים של שלי מקסימים:

הגענו לדוכן של  גל דיזיין”  של המעצבת הרב תחומית גל בן אהרון. את גל אני מכירה כבר שנים, מהביקורים במכירות של מעצבי העיר. גל היא מעצבת גרפית, אופנה וטקסטיל. הפרטים שלה עדינים, רומנטיים, ובמכירה היו גם בובות משגעות אותן היא מייצרת:

עברנו לדוכן המקסים, שאני אוהבת באופן אישי: של רוני, יבואנית המותג  “שינזו קאטו”. המעצב היפני מייצר עשרות פרטים, מלאים בחוש הומור, דייקנות והקפדה על פרטים, וצניעות עיצובית. התאהבתי בקופסה עם ציורים של אליס בארץ הפלאות:

המשכנו לעבר דוכן הארנקים היפים של רינת ליבר  ” Liberina”  – רינת למדה עיצוב תיקים בשנקר והיא מעצבת תיקי יד מעור שהם רומנטיים בסגנון וינטג’. בתוך התיק רינת מכניסה בדים מקסימים, והדוכן שלה הוא חוויה:

משם הגענו למוצרים המקסימים של קרן שביט: גלביות, כריות, תמונות, תכשיטים עדינים, טבעות חדשות ומשמחות, קשתות לשיער  ועוד. תמיד כיף לקנות אצל קרן, תמיד מוצאים מה.

עלינו לראות את  “האוסף של סבא יוסף” כרזות עתיקות של הקרן הקיימת לישראל. הנה אחת שאהבתי במיוחד:

אלה עם חלק מהקניות, מזודה עתיקה עם פוסטרים למכירה, לוח המגנטים:

ראינו כלי קרמיקה יפים של רותי ברוט :

כמעט סיימנו את הסיור שלנו. נשארו עוד מספר מציגים. נהננו מסופי, שמביאה בין השאר, את המוצרים היפים של RICE. הגענו לדוכן המקסים והצבעוני של אורית מ ” Tweelingen” , שיוצרת אלבומים, מוצרי נייר, ומיבאת את המוצרים של PIP STODIO. לחמתי קניתי צלחת הגשה, אחרי שבפסח קניתי לה קערה מאותו  סט   ולאלה קערה אדומה מקסימה.

ממש לפני הסוף הגענו לקרמיקאית  פוגי נעים, ושם אהבנו את הבובות הקטנות:

אחרונה חביבה מאד אליה הגענו היא יעל מ  ” KIDIZ” , שאי אפשר שלא להראות חלק קטן של הפריטים שלהם:

הסתובבנו הרבה, אכלנו ושתינו, טעמנו מהמתוקים, אכלנו גלידה נהדרת. נחנו בצל עם עוד הרבה משפחות וילדים שהתרוצצו בדשא. קנינו דברים מקסימים לעצמנו ולקרובים שלנו וככה חזרנו הביתה עייפות, שבעות, וממש מרוצות. כמו שציפינו קרן רקמה לנו חוויות מקסימות.  בבית הראתי לכולם את הקניות, והנה תמונה לסיום, של חלק מהפריטים שקניתי:

הארגז של “שינזו קאטו”, הארנק של ” My Lovely Sunshine” , צלחת ההגשה של ” Pip STUDIO” , והמטעמים של ” הילה הוכמן מתוקים”. אני מאורגנת לקראת ראש השנה. מקווה שגם אתם!

להתראות בקולאז’ הבא!

8 מחשבות על הפוסט “קולאז’ סייל בעין שמר: רוקמת החוויות

  • תגובה photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי 17 בספטמבר 2011 בשעה 9:24

    תתחדשי על הפריטים שקנית! ממש ממש יפים! בכלל, נראה שהיה מאוד מוצלח (כמו כל האירועים של קרן). פעם הבאה שאת הולכת – תגידי לי, אני אשמח לבוא איתך.

  • תגובה ציפי לוין 18 בספטמבר 2011 בשעה 10:09

    הי שרונה.תודה! נכון היה ממש מוצלח, המון דברים יפים וטעימים. אשמח לקרוא לך בפעם הבאה!

  • תגובה יעל יניב 18 בספטמבר 2011 בשעה 10:12

    נראה שהיתה לכן חוויה מושלמת והפריטים שחזרו איתך נפלאים (הצלחת של PIP גם אצלי מככבת) והמתוקים נראים מפתים ביותר (-:
    שיהיה שבוע נפלא ומתוק!

  • תגובה ציפי לוין 18 בספטמבר 2011 בשעה 10:24

    הי יעל היה ממש כיף, היה טעים, היה יפה והכלים של PIPנפלאים! לא צילמתי את הקערה שקניתי לאחותי,מהדגמים החדשים-מהמם! שבוע מקסים!

  • תגובה ורד והדס 18 בספטמבר 2011 בשעה 13:40

    נחמד לראות את החוויות שלך בקולאז סייל המפואר של קרן. תתחדשי על כל הרכישות, הכל מאד יפה.

  • תגובה ציפי לוין 18 בספטמבר 2011 בשעה 17:32

    הי ורד.תודה , היו חוויות כייפיות1

  • תגובה sefi 17 באוקטובר 2011 בשעה 0:03

    ניראה כמו יריד מקסים. ממש רומנטי ועם אווירה חולית.לפעמים זה ניראה כיף לצאת אל מחוץ לעיר, לפחות בשבילי.
    תתחדשי על הקניות המקסימות!

  • תגובה ציפי לוין 17 באוקטובר 2011 בשעה 17:01

    הי ספי.זה באמת נכון.לפעמים ממש כיף לצאת ולראות דברים אחרים ובטח לרכוש דברים יפים! הצצתי אצלך ונראה מאד יפה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *