איזבל מארנט -ISABEL MARANT והקולקציה המשותפת עם H&M

המתחם של H&M מוכן לאירוע ההשקה

 

בערב יום שני התכנסנו,  למתחם של סניף H&M בקניון עזריאלי, להשקה מוקדמת וחשיפה של הקולקציה השיקית והמדוברת כל כך, של המעצבת הנחשקת איזבל מארנט – ISABEL MARANT הצרפתייה. H&M פנו אליה בהצעה לשת”פ אופנתי, מה ששימח אותה והיא נענתה ברצון. מה שכמובן משמח אותנו הלקוחות, בכל העולם, שלצערנו הבגדים של מעצבי העל, לא בהכרח נמצאים בהישג יד והשת”פים עם מעצבי העל, ש H&M מקיימת מידי פעם, מאפשרים לנו רכישה, שהיא גם רגשית, אך עדיין יותר נבונה, כי המחירים של הקולקציות הללו נמוכים משמעותית מאשר בחנויות המעצבים עצמן.

ISABEL MARANT

איזבל היא מעצבת מקורית, בוהמיינית, אוהבת שילובים של בגדים, אוהבת שיהיה נעים ונוח ולכן חלק מהבגדים שלה הם בסגנון של אוברסייז, יש לה גם סווטשרטים מעוצבים, היא מעצבת מכנסי סקיני מעוטרים, ומסגננת מעליהם ז’קטים רחבים ומעילי צמר. היא משלבת שמלות עם בדים נשפכים וז’קטים מחויטים ומעט גבריים. הצבעים מונוכרומטים אך גם צבעוניים ובוהקים. המראה שנוצר הוא אנדרוגני מעט: גברי נשי גם יחד. טי שרט, סווטשרט, מכנסי סקיני מעור וז’קט מעוטר וצבעוני.

אני מביאה דברים מהקומניקט של H&M: “יצירת לוקים לבישים עם אמירה היא האני-מאמין העיצובי של איזבל מארה. הקולקציה שלה עבור H&M היא סינתזה של הפילוסופיה הייחודית הזו –
בגדים אמיתיים שתופסים את הרגע. מארה בחרה את הפריטים האייקונים והאהובים ביותר בקריירה שלה והרכיבה מלתחה אקלקטית של פריטי חובה אורבניים בניחוח הפריזאי שכה מזוהה עימה. המלתחה כוללת כל מה שאישה בימינו צריכה, מחולצות טי ועד סווטשירטים, מז’קטים ומעילים מחויטים ועד שמלות , מסריגים עבים ועד מגפיים סקסיים ואקססוריז בוהמיינים. הכול הולך עם הכול כי איזבל מאמינה שסטייל הוא עניין של אמירה אישית והיא מעודדת פרשנות חופשית.”

השקת הקולקציה

כמו רבות אחרות, ובעצם רבים, גם אני התרגשתי והגעתי מוקדם להשקה וחיכיתי שהחבלים ישתחררו ויפנו לנו את הכניסה למתחם. זו הפעם הראשונה שאיזבל יצרה קולקציה גם לגברים, ונערים, והקו הבוהמייני והאוברסייז שלה ניכר גם בהם. לאט לאט התמלא המקום מאחורי החבל האדום, והכניסה למתחם לוותה בבדיקה שמית לאיתור המוזמנים. צילמתי את הקולקציה במתחם, כשעוד היה אפשר לצלם בשקט ובשלווה. התמונות לפניכם:

קולקציית נשים:

איזבל מארנט -ISABEL MARANT והקולקציה המשותפת עם H&M

 

קולקציית נערות ונערים:

איזבל מארנט -ISABEL MARANT והקולקציה המשותפת עם H&M

 


אקססוריז נערות ונערים: צמידים, שרשראות וצעיפים:

איזבל מארנט -ISABEL MARANT והקולקציה המשותפת עם H&M

 


אקססוריז נשים- שרשראות וצעיפים:

איזבל מארנט -ISABEL MARANT והקולקציה המשותפת עם H&M

 

קולקציית נשים: קרדיגנים, שמלות, מכנסיים, חולצות, גופיות:

איזבל מארנט -ISABEL MARANT והקולקציה המשותפת עם H&M

 


מעיל נשים בוהמייני:

איזבל מארנט -ISABEL MARANT והקולקציה המשותפת עם H&M

 


בדיקות אחרונות: מימין קולקציית הנשים, ממול קולקציית הגברים:

איזבל מארנט -ISABEL MARANT והקולקציה המשותפת עם H&M

 


מכנסיים ושמלות עם הדפס זהה, ז’קטים, מעילים כסופים, חולצות וקרדיגנים:

איזבל מארנט -ISABEL MARANT והקולקציה המשותפת עם H&M

 

ידעתי שאלו דקות השקט האחרונות לשעתיים הקרובות ולא טעיתי. נכנסנו כולם למתחם, עיתונאי אופנה, בלוגרים, סלבס למינהם (כמו למשל: נינט היפה, דורית בר אור, יאנה גור, אנה ארונוב, ועוד).
מעט גברים וילדים שהלכו למשש את הבגדים מקרוב והרבה הרבה נשים ששעטו לעבר הקולבים כדי להשיג את מה שהן רוצות. גם אני, כמו כולן נדחפתי ולקחתי מהמדפים את הפריטים שרציתי. את החגיגה ליוותה מוזיקה משמחת ומרקידה בניצוחן של  הדיג’איות חן יאני וגילי סער, שתיהן לבושות בבגדי המעצבת:



 צילום: רפי דלויה ואביב חופי


בפאריז, בסוף אוקטובר, נערכה השקת הקולקציה בסגנון של מסיבת רחוב:

צילום: הנס מוריץ


הקולקציה מאד יפה, גם אם חלק גדול ממנה לא משתייך לארון שלי, כמו: קרדיגנים מאד עבים, מכנסיים בדוגמאות שונות, מכנסי עור, צבעים של הבגדים כמו אדום למכנסיים, בגדי כסף למיניהם. הקולקציה מאד מגוונת, נעה בין נשית מובהקת למעט יוניסקס, בין בוהמיינית מאד לפשוטת קווים ואלגנטית. ניתן למצוא בה משהו שיתאים לרבים מאתנו, ובוודאי לילדים ולגברים, שהיו שם ונהנו, יופי של פריטים!

צילמתי מעט, בעיקר כשהכנסתי את הבגדים לשקית, בדרך לתא המדידה ולתור אליו:

איזבל מארנט -ISABEL MARANT והקולקציה המשותפת עם H&Mאיזבל מארנט -ISABEL MARANT והקולקציה המשותפת עם H&M

מכיוון שמדדתי הרבה פריטים, יכולתי להעביר לבחורה שמדדה בתא לידי פריטים, שלא בחרתי בהם, והיא מאד שמחה כמובן. בסוף נבחרו הפריטים הללו: (לקחתי את התמונות מווג הפריזאי). חולצה קצרה עם טקסטורה מעניינת וגיזרה מצויינת, וחולצה ארוכה אפורה, גיזרה מקסימה ובד מאד נעים:

 


בגיזרת האקססוריז נבחרה השרשרת הכסופה ומעיל צמר נהדר, שאותו דווקא מצאתי בקולקציית הילדים, הוא נשאר יחיד על הקולב, למזלי:



מעט אחרי עשר בערב התרוקן המתחם. המדפים ריקים, על הקולבים עומדים שרידי הבגדים. הייתי חייבת לצלם את השקט שאחרי:

איזבל מארנט -ISABEL MARANT והקולקציה המשותפת עם H&M

 


לאורך כל האירוע, וגם כשחיכינו בתור הארוך לקופות התשלום הסתובבו מלצרים והציעו כוסות יין ופטיפורים מתוקים ומלוחים. אכלנו, שתינו, בחרנו את הפריטים שרצינו, פגשתי חברות, והיה כיף. חיכינו בתור לתשלום, ובתום האירוע קבלנו צעיף מקסים, שיעטוף אותי טוב בנסיעה הקרובה לפריז!

צילום: הנס מוריץ

מחר, ב14/11, נערכת מכירה ב-250 סניפים נבחרים של H&M, בכל העולם, וביניהם בסניף של עזריאלי בתל אביב. המכירה נעשית במתחם נפרד בתוך החנות, כאשר למתחם נכנסים לפי סדר ההגעה, 20 אנשים. פתיחת המתחם תהייה ב-9:30, אבל מומלץ להגיע קודם, כי יש תורים ארוכים.

קישור לתמונות הקולקציה המלאה, ווג בריטניה:

ווג בריטניה

קישור לסרטון המסיבה בפריז:

המסיבה של השקת הקולקצייה של H&M ואיזבל מארנט

2 מחשבות על הפוסט “איזבל מארנט -ISABEL MARANT והקולקציה המשותפת עם H&M

  • תגובה veredstyle 15 בנובמבר 2013 בשעה 6:08

    איזה כיף היה לפגוש אותך שם יפתי! באמת הגיע הזמן שנפגש פנים אל פנים וכמו שכבר אמרתי לך את פשוט מקסימה!! היה לי העונג לבלות איתך ולקשקש קצת. בפעם הבאה חייבות מפגש ארוך יותר 🙂 תתחדשי על הכל ותיהני מהפריטים, הם יפיפיים!
    ותודה רבה על התמונות שעשית לי 🙂
    נשיקות וחיבוקים אהובה וסופ"ש מקסים <3

  • תגובה ציפי לוין 16 בנובמבר 2013 בשעה 16:59

    ורד יקרה! חיכיתי לך שם וככ שמחתי שנפגשנו! גם לי היה כמובן כיף לקשקש, להעביר חוות דעת על מה שראינו והצטערתי שלא היה לנו יותרזמן. מקווה שתהני מהז'קט, בנתיים, לצערי, החורף עוד לא מפציע! שמחתי לצלם, ובפגישה הבאב שלנו אנחנו נתכנן משהו גם ארוך יותר ואולי אפילו עם תוכן מצולם!!
    תודה לך, ושיהיה שבוע כייפי!! נשיקות וחיבוקים מתוקה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *