משקפיים של חברת לוקסאוטיקה – קולקציות חורף 2014 – 2015

בתמונה ורד הורן  חברתי ואני בהשקת קולקציות החורף של מותגי המשקפיים המובילים שתינו עם דגמים חדשים של Ray-Ban

מגיל מאד צעיר אמא שלי הבהירה לי כי עם עיניים בהירות כמו שלי חובה לשים משקפי שמש. משקפי השמש הראשונים שלי היו של פולארויד, שהעדשות המקטבות שלהם היו מאז ומתמיד שם דבר לאיכות. וכך חלפו השנים, ואני החלפתי משקפי שמש, עוד ועוד. החלפתי מותגים, הטעם שלי השתנה, וכמעט כל שנה קניתי משקפיים חדשים. עם השנים גם התמתנתי. מחירי משקפי השמש עלו ועלו, וכל מה שמצא חן בעיני היה מאד יקר. קניתי משקפיים, אך לא כל שנה כמו פעם. מה שכן הקפדתי עליו הוא שמשקפי השמש יהיו עם עדשות שיסננו את קרני ה UV הלא נראים, והמגיעים מהשמש. כרגע יש לי 4 זוגות משקפיים, לא כולם ממותגים ולכן גם לא יקרים, וזה כיף שאפשר להחליף משקפיים לפי מצב הרוח ולפי המראה הכללי.

משקפי שמש הם אביזר אופנתי ונגיש. כמעט כל בית אופנה מעצב משקפיים (שמש וראיה) ויש מותגים שמתמקדים אך ורק בעיצוב משקפיים. משקפי שמש ניתן למצוא במגוון של מחירים, מיקרים מאד לזולים. את המחירים הטובים ביותר אפשר למצוא במכירות סוף העונה.  בזמנים האלה מחירי המשקפיים יורדים, לעיתים ב-50% ולעיתים גם מגיעים ל-70% הנחה.

הסבר קצר על קרינת השמש

קרינת השמש מורכבת מגלים ארוכים+בינוניים+קצרים. הקרינה מהגלים הארוכים (UVA) אינה נחשבת מסוכנת, הקרינה מהגלים הקצרים (UVC)היא מסוכנת ביותר וגורמת לעיוורון אך למזלנו שיכבת האוזון מגינה עלינו מפניה. משקפי השמש שלנו אמורים להגן עלינו מהקרינה הנובעת מהגלים הבינוניים(UVB), שחשיפה להם עלולה לגרום לקטרקט, דלקות עיניים, כויות, גידולים בעיניים ועוד. חוץ מכל אלו, בפרקטיות הכי גדולה-כשלא מרכיבים משקפי שמש מכווצים את העיניים, את המצח, והקמטים הארורים מתיישבים קבע על הפנים שלנו- סיבה מעולה לקנות משקפי שמש טובות! ולסיכום קצר: משקפי השמש שלנו חייבות לסנן 100% קרני UV, או שהסימון יהיה של 400UV, שזה אותו דבר כמו 100%, רק מוסיף את אורך הגלשל הקרינה המסוכנת לעניניים שלנו – UVB.

משקפי השמש שלי:

ציפי לוין ומשקפי שמש

לוקסאוטיקה – קולקציות חורף 2014-2015

חברת מותגי המשקפיים, שמש וראייה, לוקסאוטיקה הזמינה להשקת קולקציית חורף של המותגים אותם היא מביאה, והפעם של: אוקלי, ג’ורג’יו ארמני ואימפריו ארמניפראדה והבת החתיכה שלה מיו מיו, טורי בראץ, ריי-באן, ראלף לורן. 

עברנו על כל המותגים, בדקנו היכן החידושים הכי מעניינים, מה הכינו לנו המותגים, ואני מביאה כאן את ההתרשמות שלי:

פראדה – PRADA

את הדגמים של פראדה אני אוהבת באופן אישי.  אני מוצאת בהם הרבה עדינות, והמסגרות מתאימות לפנים שלי שהן די קטנות. אחד הזוגות שלי, מלפני מספר שנים הן של פראדה. בולטים בקולקציה הצבעים הפסטורלים, הדגמים עם הניטים הבולטים והמתכות המחוררות.  נשמרו בקולקציית החורף, כבכל קולקצייה, מלאכת היד, המסורת והרטרו, צורות גאומטריות גדולות לצד פרופילים נועזים, שמעניקים למשקפיים ערך של יצירות אומנות.

משקפיים של חברת לוקסאוטיקה
משקפיים של חברת לוקסאוטיקה


PRADA Machine

סגנון רטרו, צורות גאומטריות, בטכניקת עיצוב מיוחדת יוצרים בפרדה משקפיים עם מרכיבים מחוררים המתאזנים בקווים המעוקלים של המסגרות.

משקפיים של חברת לוקסאוטיקה

משקפי שמש וראיה, צילומים: כריס מאק

PRADA Orante

זו מהדורה המקושטת בניטים בחזית, והיא משרה אלגנטיות במשקפי השמש וגם במשקפי הראיה.

משקפיים של חברת לוקסאוטיקה

משקפי שמש וראיה, צילומים כריס מאק

 מיו מיו – MIU MIU

ב-1992 הקימה מיוצ’ה פראדה את חברת הבת מיו מיו – MIU NIU, כינוי החיבה שלה. החברה פונה לקהל צעיר יותר, שיש לו פחות משאבים, והמחירים של העיצובים שלה פחות יקרים משל בית האופנה פראדה. בדגמים של מיו מיו יש גם פסטורליות, גם מתכת והרבה הרבה תעוזה. בנות מעיזות יותר מאמהות!

משקפיים של חברת לוקסאוטיקה
משקפיים של חברת לוקסאוטיקה
ציפי לוין במשקפיים של מיו מיו

 

טורי בורץ’ – TORY BURCH

טורי ברץ’ היא מעצבת אופנה, יהודיה  אמריקנית, מעצבת ברוח הבוהו שיק, וקולקציית המשקפיים החורפית שלה משקפת מוטיבים אלו. יש בקולקצייה החורפית מסגרות גדולות, נועזות- שילובים עם עור, אלמנטים גרפיים וטקסטורות מיוחדות. יש מסגרות שהן אובר סייז ולהן ידיות דקות ועדינות. קשת הצבעים רחבה ומגוונת מאד.

משקפיים של חברת לוקסאוטיקה
משקפיים של חברת לוקסאוטיקה

משקפי הראייה של המותג מאד יפים ועדינים בעיני. זו היתה הבחירה שלי במידה והייתי זקוקה לכאלו.

משקפיים של חברת לוקסאוטיקה

צילומים: כריס מאק

ג’ורג’יו ארמני – GIORGIO ARMANI

בית האופנה האיטלקי הביא למשקפי השמש והראיה הרבה חידושים מדליקים, חידושים שנראו על המסלולים בתצוגות של סתיו וחורף 2014-15. הראשון הוא הפלנל, שאני מאד אוהבת באופן אישי. המהדורה נקראית Fade to Grey. המסגרות אפורות והעדשות ירוקות, שילוב מרענן. החידוש השני הן מסגרות העץ העדינות והיוקרתיות. המהדורה נקראית: Frames of Life, והעץ בו משתמשים הוא אגוז משויף, עץ שמגיע מהעיצוב התעשייתי. בולט בדגמים גם השימוש באצטט המשויש, שגם השימוש בו מעניק נופך יוקרתי לדגמים החדשים.

משקפיים של חברת לוקסאוטיקה
משקפיים של חברת לוקסאוטיקה
משקפיים של חברת לוקסאוטיקה

משקפי שמש וראיה, צילומים: כריס מאק

ריי באן – Ray-Ban

המותג מציע בקולקציית החורף שלו חומרים וטכנולוגיה חדשנית. הדגמים חדשים בחלקם ובחלקם שומרים על הצורה הקלאסית של המותג, אבל החומרים מאד מתוחכמים. מדובר כמובן גם על משקפי השמש וגם על משקפי הראיה. ישנם דגמים מצופי עור, מצופי בד דנים במספר צבעים, דגמים שעשויים מחומר היפואלרגני שנקרא Liteforce. זה חומר קל מאד והמותג רשם עליו פטנט. הוא הגיע מתעשיית החלל והתעופה, והוא עמיד מאד. קימים גם דגמים בטכנולוגית ה- Light Ray, המתבססת על סגסוגת טיטניום ולדגמים הללו יש ציר נטול בורג והלחמה.

משקפיים של חברת לוקסאוטיקה
משקפיים של חברת לוקסאוטיקה

משקפי שמש, צילומים: כריס מאק

משקפיים של חברת לוקסאוטיקה

משקפי ראיה, צילומים: כריס מאק

אוקלי – OAKLEY

משקפי הספורט של אוקלי מעוצבים ומיוצרים במעבדות המתקדמות ביותר בשוק משקפי הספורט. הן בעלות תכונות מיוחדות כמו מסגרות קלות מאד, רמת הגנה גבוהה מקרינה ועדשות שמתאימות לשינויים בתאורה – מתכהות ומתבהרות בהתאם לשינויים במרחב. תכונות שמקלות מאד על ספורטאים אך גם על המשתמשים שאינם ספורטאים. בקולקציות החדשות ישנם דגמים עם עדשות מראה מיוחדות, דגמים עם ידיות מתקפלות, מחומר קל במיוחד שהמותג רשם עליו פטנט. ישנם דגמים עם מסגרות שטוחות, קלות מאד מפלדת אל חלד וידיות גמישות שעשויות מקרבון פייבר ועמידות בלחצים שונים.

משקפיים של חברת לוקסאוטיקה
משקפיים של חברת לוקסאוטיקה

 

משקפיים של חברת לוקסאוטיקה

משקפי שמש, צילומים: כריס מאק

משקפיים של חברת לוקסאוטיקה

כל משקפי השמש והראיה, לנשים ולגברים, נמכרים בחנויות המשקפיים המובחרות בכל רחבי הארץ. לנו נשאר רק למדוד את הדגמים, לראות מה הכי מתאים לנו לפנים ולצרכים, ולהתחדש!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *