אוספת רגעים של נחת בתוך היום יום

אני אוספת רגעים של נחת

בכל מקום בו אני נמצאת אני אוספת רגעים של נחת, רגעים של אהבה, רגעים של יופי ושלווה. לפעמים הרגעים האלה חסרים בחיים שלנו, וכשאני מוצאת אותם אני מיד מתעדת. ככה הם נכנסים אלי והופכים לשלי, לחלק ממני.

הצצה לחצר ביפו

לכתוב. להוציא החוצה את המחשבות, את מה שעכשיו מתנגן. עם הזמן שעובר למדתי להינות מהרגע. מהנוכחי. למדתי להעריך את מה שקורה בדיוק עכשיו. את היופי שבפרטים הקטנים, הזעירים.

למצוא גם במה שנראה הכי הכי רגיל ופשוט את הזוית שלי, שמעניינת אותי. לקוות ולהאמין שהיא תעניין גם אותכם, הקוראים שלי.

יום שישי, הצצה זוגית

יום שישי, מתחם נגה ביפו. אבי ואני. יושבים בקפה השכונתי, בקפליקס. שמש נעימה זורחת בחוץ. כבר אביב ונעים. יושבים על הספסל ונהנים מהשלווה, מהשמש, מהילדים הקטנים, שמשחקים עם ההורים שלהם בגינה ממול.

רגעים של נחת (צילום: ציפי לוין)

שוק עמיעד

שוק הפשפשים, יפו. שוק הריצפה ברחוב עמיעד. כאן מוצאים אוצרות. מי שמגיע מוקדם זוכה, ומי שבא לקראת הסגירה גם זוכה כי אז הוא משיג את המחירים הכי טובים.

רגעים של נחת (צילום: ציפי לוין)


צהריים של כמעט יום עצמאות

ערב יום העצמאות. אכלנו צהריים בסניף “מזנון” החביב עלינו ברמת החייל. זו היתה, מבחנתי, המנה הכי קרובה למנגל המסורתי של החג. פיתה עם טחינה, כבד צלוי, בצל ירוק ועגבניות, חמוצים, שמנת חמוצה (מי ששומר כשרות מוזמן לדלג על התמונה), וקצוות של פיתה מלווים את הארוחה הטעימה.

רגעים של נחת (צילום: ציפי לוין)

רגעים של נחת בנווה צדק

נווה צדק. מלאה ברגעים של נחת, של אסתטיקה, של יופי ושל שמחה. שוטטות ברחובות של נווה צדק, מלווה במוזיקה. כשאני רואה נגני רחוב אני אוהבת לעצור, להאזין ולעצום עיניים. המנגינה נכנסת לכל החללים הקטנים שבגוף. זה נעים.

נווה צדק (צילום:ציפי לוין)

רגע עם משפחה מחופשת:

נווה צדק (צילום:ציפי לוין)

משה רבנו בנמל

אחרון חביב להיום הוא הים. הרגעים שהכי מרגיעים אותי. מלווים במחשבות, בשלווה והנאה שהמילים חסרות מלתאר. אני אוהבת לטייל לאורך המזח ולהסתכל על הים. אני אוהבת להריח את הגלים ולשמוע את הרחש לחש שלהם, כשהם מגיעים לחוף. אני אוהבת לראות את הטיפות הקטנות שמתנפצות על המזח, ולעיתים גם על האנשים. לפעמים לא אכפת לי, ואני נשענת על המעקה בכוונה, רק כדי להרגיש את הטיפות הקטנות. באחת הפעמים האלה מצאתי חיפושית:

נמל תל אביב (צילום:ציפי לוין)

נמל תל אביב (צילום:ציפי לוין)

אני מאחלת לכולנו שבת שלווה ורגעים רבים של נחת ושלווה .

2 מחשבות על הפוסט “אוספת רגעים של נחת בתוך היום יום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *