עידן לרוס וקולגייט בשבוע האופנה 2015

שבוע האופנה: “Gindi TLV Fashion Week 2015” יתקיים בין ה-17-21/10. יהיו בו כל מיני אירועים, חוץ מתצוגות האופנה של המעצבים המשתתפים. אירוע אחד התרחש ביום ראשון בערב במלון Brown Beach House בתל אביב, בבר המלון, הפלמינגו בר. התאספנו שם לחגוג את תחילת שבוע האופנה, עם המפיק ויזם שבוע האופנה מוטי רייף, מעצבי אופנה ואוהבי אופנה רבים.

האירוע התקיים לכבוד שיתוף פעולה מעניין בין מעצב האופנה עידן לרוס ובין חברת קולגייט, שכידוע עוסקת בעיקר במוצרי הגיינה של השיניים שלנו.

מעצב האופנה עידן לרוס

 

צילום: יחצ

עידן לרוס החל את דרכו כסטייליסט והיה פעיל בזירת האופנה הישראלית בשש השנים האחרונות. בשלב מסויים, כשחיפש בגדים מסוימים ולא מצא, הוא החל לעצב ללקוחותיו את מה שחיפש. בשבוע האופנה ב-21/10 עידן יציג את הקולקציה הראשונה שלו, שלדבריו היא נוחה, וניתן אפילו לישון איתה. הקולקציה נקראת: Bed Time Story. לכבוד השת”פ המיוחד עם חב’ קולגייט עיצב עידן שימלה לבנה יפייפייה, כאשר מה ששימש לו כהשראה היה סרט הוידאו ארט של אנדי וורהול: Baby Jane Holzer. (את הסרט אני מביאה בסוף הפוסט).

בסרט הוידאו רואים בחורה שמצחצחת שיניים במשך כ-4דק’, עד שכל הפה שלה מתמלא בקצף. כמובן, שכמו ברוב עבודותיו של וורהול, האלמנט הסקסי בולט, גם בתוך הפעולה היומיומית והפשוטה של צחצוח השיניים. השימלה עצמה פשוטה לכאורה, נראית כמו שימלת קומביניזון, שאף ניתן ללכת עמה לישון, אך כמובן שגם ניתן לצאת עימה לבילוי בערב.

צילום: סיון פרג’

צילום: סיון פרג’

 

סרטון הוידאו – ארט של אנדי וורהול:

 

שתינו, אכלנו, חגגנו, הרמנו כוסית עם המעצב הצעיר, איחלנו לו שיהלך חייל עם העיצובים היפים אותם הוא יציג בשבוע האופנה, וחזרנו הביתה, בציפייה לימים טובים!

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *