קולקצייה זוהרת במיוחד ל – H&M ול BALMAIN

הקולקצייה הכי זוהרת שנראתה כאן:

שיתוף הפעולה בין H&M לבית האופנה הצרפתי BALMAIN תנחת אצלנו ב5/11 בסניף בעזריאלי. התורים יתחילו בסביבות שש בבוקר, ואני מאמינה שאפילו לפני. הקולקצייה תיעלם, בשעות הבוקר המוקדמות, אבל הglam ישאר לנצח אצל מי שתרכוש ולו פריט אחד מהקולקציה!

באתר שעוצב ללילה אחד כתחנת הרכבת התחתית בוול סטריט שבמנהטן, נחגגה החודש הקולקצייה הזוהרת, שעיצב אוליביה רוסטאן, המנהל הקרואטיבי של בית האופנה BALMAIN, תמונות מההשקה:


אוליבייה רוסטאן עם עיצובי הגברים:

צילום: הנס מוריץ

מעט מתצוגת האופנה של ההשקה:

 
 

אצלנו השקת הקולקציה לא נערכה בתחנה של רכבת תחתית, עדיין אין לנו כזו, אך הבגדים הנוצצים הגיעו כולם, ויכולנו למדוד אותם ולהתרשם. קולקציית הנשים מאד מרשימה, וכך גם של הגברים. ראיתי לא מעט פריטים מקולקציית הגברים, שהם יוניסקסים, ובהחלט נשים יכולות ללבוש אותם.

 
 

נשים

הקולקצייה כוללת שמלות עשירות בפרטים,  חייטות מתוחכמת ופריטים יומיומיים עם אמירה. הרקמות המורכבות והגזרות העוצמתיות הן מוטיב החוזר לאורך כל הקולקציה , וזאת לצד האלגנטיות הפריזאית והבלתי מתאמצת. הבדים בקולקצייה כוללים קטיפה, סאטן, בד ז’אקרד, פרווה מלאכותית, סריגים, ובדי סטרץ’. ישנם אלמנטים גרפיים, שחור ולבן, קישוטים דמויי חבלים מוזהבים, רקמות, חרוזים ופייטים נוצצים. האקססוריז חשובים בקולקצייה ומאד בולטים: חגורות מותן, סנדלי חבל, מגפיים בגובה ירך, תכשיטי חבל, צמידים, עגילים ארוכים,תיקי עור וקלאצ’ים זוהרים.

גברים

הקולקציה כוללת בלייזרים מתוחכמים,  מעילי עור עם אמירה, מכנסיים רפויים, כל פריט בקולקצייה עשיר בפרטים מדויקים ובעל גזרות עוצמתיות. יש שם מפגש בין החייטות הפריזאית העילית לתרבות הרחוב, הספורט וההיפ הופ. הז’קטים והמעילים הם פריטים בעלי נוכחות דומיננטיות בקולקציה. פריטי החובה במלתחה הם מעילי עור עם רוכסנים דו-כיוונים ומכנסי דגמ”ח . גם אצל הגברים, כמו אצל הנשים, האקססוריז מאד חשובים: תיקי גב, חגורות, מגפיים, סניקרס, כובעי גרב ומשקפי שמש.

 



 

 

 

 

 

 

 

השקת הקולקצייה

הקולקצייה הנוצצת תושק ב-250 חנויות של H&M  בכל העולם, כולל בסניף של עזריאלי בתל אביב. תאריך ההשקה הוא ה-5/11, החל משעות הפתיחה של החנות.

יהיה נוצץ ומפואר, תהייה חגיגה, תבואו!

סרטון ההשקה: קנדל ג׳נר ואוליביה רוסטאן:

 

קישור לאתר BALMAIN:
BALMAIN

2 מחשבות על הפוסט “קולקצייה זוהרת במיוחד ל – H&M ול BALMAIN

  • תגובה Vered'Style 4 בנובמבר 2015 בשעה 8:13

    פוסט מקסים ציפיל'ה והקולקציה בהחלט נוצצת וחגיגית במיוחד.
    מיותר לציין שאני רוצה הכל 😉
    היה כיף לבלות איתך בהשקה!
    נשיקות וחיבוקים יפתי <3

  • תגובה ציפי לוין 5 בנובמבר 2015 בשעה 13:30

    הי מותק, מקווה שהשגת משהו….אני לא ניסיתי הפעם 🙂 היה לי גם כיף, מקווה שניפגש בקרוב, נשיקות!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *