תערוכת העיצוב לבעלי חנויות אביב 2016

ביום אביבי ומלא שמש הגעתי לתערוכת העיצוב לבעלי חנויות.

על התערוכה

פעמיים בשנה מתרחשת התערוכה: לפני פסח, ולפני ראש השנה, וכל פעם מחדש אני שמחה להגיע, כי תמיד אני מוצאת מעצבים חדשים ופריטים מיוחדים במינם. האירוע הזה נותן הזדמנות לבעלי חנויות ולקניינים מכל הארץ להגיע ולהתרשם ממיטב המעצבים ולחוש את הטרנדים הכי נחשקים כיום בתחום הבית, המשרד, משחקי הילדים, מוצרים לתינוקות ואקססוריז שונים. מוצגים כאן פרטי עיצוב ייחודיים של טקסטיל לבית, פריטי הום סטיילינג, מוצרי נייר איכותיים, מדפים מעוצבים, קופסאות אחסון, כלי אוכל, גאדג’טים לבית ולמטבח, תיקים מעוצבים, תכשיטים, מתנות, צעצועים ועוד.

אני אקח אותכם לטיול, תהיו תיירים בתערוכה, ובסוף הפוסט אביא רשימה של המציגים השונים.  כמעט כל המוצרים נמצאים כבר על המדפים, למעט מיעוט קטן, שיגיע בחודשיים הקרובים לחנויות. לחלק מהמשתתפים בתערוכה יש חנויות משלהם, חלקם מציגים בחנויות של מוזיאונים ברחבי הארץ, בחנויות עיצוב, ובחנויות קונספט שונות. לרובם יש חנויות מקוונות באתרים שלהם, או במרמלדה מרקט או בetsy. בואו לשוטט איתי ברחבי התערוכה, ותראו פריטים שאהבתי ועיצובים שתפסו את עדשת המצלמה שלי. לא תראו את השיחות, החיבוקים והנשיקות עם כל החברים, אבל תאמינו לי שבכל פעם שאני מגיעה, זו כאילו הפעם הראשונה. אני מחכה לראות מה חדש, מה התווסף ואילו מעצבים חדשים הולכים להפתיע עם המוצרים הכי מעניינים. בואו נצא לטיול!

צלם האירוע אבישי פינקלשטיין תפס אותי במצלמה שלו:

 

זו התמונה שבדיוק צילמתי:

 

מוצרים שאהבתי:

 

קליפסים, הרבה  קליפסים לסוגים שונים של תליות:

 

אני כל כך אוהבת כדורי בדולח:

 

כדור הבדולח הזה הוא בית לקפה:

 

הכל זהב!!

 

יש גם צהוב, הוא לא מתכוון לעזוב:

 

אבישי מצלם אותי מצלמת:

 

השעון הזה, שמיד מייצב אותי במקום ומזכיר לי שאני בתל אביב. לפעמים חולמת על ערים אחרות, רחוקות ומסקרנות, אבל אחרי הכל שמחה לחיות בה:

 

אני מסתכלת על התמונות שצילמתי, וחושבת שלמעשה יצרתי לי wishlist מעולה! בסופו של יום הרי לא אוכל לרכוש את כל הרשימה, כי באמת זה לא אפשרי, אבל גם חלק קטן מכל הרשימה זה טוב!
היתה חוויה נהדרת לבקר בתערוכה ולראות את כל המעצבים ואת כל המוצרים. להיפגש עם חברים, לצלם ולהצטלם.

 ליאת רהב ואני, צילום:   : אבישי פינקלשטיין:

 

תודה לליאת רהב הנפלאה, המפיקה והיחצנית של התערוכה, וליזמים של התערוכה עדי ואופיר בלומנפלד הבעלים של שוקה – SHOOKA ועמי גואטה ואסף  יולזרי הבעלים של יולטה – YOOLETTA.
רשימת המציגים בתערוכת העיצוב:

יולטה, שוקה, סופי עיצובים, פלג דיזיין, סטודיו לולה, נישה, סבתל’ה,  אילן אורבך, נועה וידר, חמוטלת, יש מאיין, סברון, בן סימון/ באגו, כיסים,  שין שין, אילנה אופיר, הדס חזנובסקי, ענטל, סטודיו לולה, אופק ורטמן, מדאו, נימיגו, ג’ינג’ר אל, מיקה בר, סאניקה,  דרא – done by deer, A&C,  MTY, EBA, Tweelingen ,La Port Blanch ,Monkey Business , OTOTO, Tema  , OAKY, ,Kiki & Rocko Nogili, WALF&SEGAL, Fine Lab ,Kiki & Rocko,   Wood Wick, Paper Bella,  Weapon Of Choice, EZEKIEL DESIGN‏, TWO TONE , ARTOTRI DESIGN, GLYPHS

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *