האביב בפתח ורייבאן – Ray- Ban משיקה קולקציה חדשה!

עם משקפיים רואים לעמוק

במועדון הברנז’ה במתחם שרונה, הציגו אנשי המותג Ray – Ban את הקולקציה החדשה לאביב והקיץ הקרובים. באווירה שמחה ומלאת מוזיקה הוצגו הדגמים השונים והיפים. הסתובבתי בין שולחנות התצוגה, הקופסאות והמדפים. מדדתי את הדגמים השונים, צילמתי אותם וניסיתי לתאר לעצמי איך אראה עם משקפי ראיה מתוחכמים.

רייבאן - Ray- Ban משיקה קולקציה חדש
רייבאן - Ray- Ban משיקה קולקציה חדש
רייבאן - Ray- Ban משיקה קולקציה חדש, צילום ציפי לוין

Ray – Ban השיקה קולקציה חדשה, צעירה ורעננה. מלאת צבעים, קלת משקל ועם עיצובים מתוחכמים. במרכז שלה יש 2 דגמים חדשים הבולטים בזכות העדשות  העגולות והמעוצבות שלהם. בחברה טוענים שהקולקציה החדשה היא אחת הקולקציות הכי משמעותיות שלהם, גם מבחינת העיצוב והתחכום ולכן תשאיר חותם בזיכרון לשנים רבות.
דגם  Clubround

ציפי לוין במשקפיים של רייבאן
רייבאן - Ray- Ban משיקה קולקציה חדשה, צילום ציפי לוין
רייבאן - Ray- Ban משיקה קולקציה חדשה, צילום: ציפי לוין

 

דגם ה – Clubround שואב השראה מאחד הדגמים הפופולריים של המותג, דגם ה ClubMaster. הדגם הנוכחי פונה לפלח האוכלוסייה הבוהמייני והיצירתי. מבחינת רייבאן הדגם הזה הוא האייקון הבא. הדגם יוצר גם במשקפי ראיה דקיקים מאצטט, קלילים ונוחים מאד.

רייבאן - Ray- Ban משיקה קולקציה חדשה, צילום ציפי לוין
רייבאן - Ray- Ban משיקה קולקציה חדשה, צילום ציפי לוין

רייבאן מחזירה משנות ה-80 את הדגם שנקרא גטסבי, בעיצוב מתוחכם של שנת 2016. הדגם הזה מתאפיין במסגרת פנטוס מעוגלת והוא נותן לדגם הקודם פרשנות מתקדמת בדמותם של פסי מתכת כפולים המקבילים זה לזה, האחד קצר יותר בגובה גשר האף, והשני, הארוך מביניהם, נמתח בקו קשתי ומחבר בין 2 העדשות.

צילום: יחצ רייבאן

 

קו משקפיים חדש הם המשקפיים שעדשותיהם מראה מדורגת. הדרוג הוא מלמעלה למטה. בצילום קשה לראות את הדרוג, מניסיון שלי בעת המדידה הדרוג בהחלט נראה לעין:

צילום: יחצ רייבאן

דגמים נוספים שאהבתי:

דגם Erica – המראה שלו ככ מבריקה, עד שאני משתקפת בה:


דגמים לגברים:

זהו דגם מיוחד שבו חשבו על ספורטאים ועל גברים שזקוקים למשקפיים חזקים במיוחד, עקב פעילות בתנאי שטח קשים. הייחוד שבו הוא שהמשקף מחוזק בכל צד בשני ברגים, דבר ההופך אותו לעמיד במיוחד:

אחרונים והכי חביבים הם הילדים. Ray – Ban בהחלט חשבו עליהם, ועלינו ההורים שישמחו לתת לילדים שלנו משקפיים שהם גם איכותיים וגם מעוצבים יפה: הדגמים כל כך מתוקים!

רייבאן - Ray- Ban משיקה קולקציה חדשה, צילום ציפי לוין


הקולקציות מחכות בחנויות, האביב כבר כאן, ועוד מעט קיץ. אלו הזמנים הכי טובים להתחדשות במשקפי שמש איכותיות. אנחנו הרי יודעים, שחוץ מיופי, ועיצוב מוקפד, מה שבאמת הכי חשוב היא הבריאות. משקפי שמש טובות ואיכותיות עוזרות לנו לשמור על בריאות העיניים שלנו. שתהייה לנו הרבה בריאות!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *