גלריה MOMME כשהצבע פוגש חום ואהבה

בבוקר מושלם עם מזג אויר אביבי ונעים יצאתי לפגישת מעצבות בגלריה מקסימה ומיוחדת שנמצאת, במושב הודיה, שליד אשקלון. כתל אביבית מובהקת, שלא שולפת את הדרכון שלה יותר מדי, נוכחתי לדעת שבשעה הנכונה, ללא הפקקים של הבוקר, הדרך הופכת לקלילה. הדבר בלט במיוחד כשנסעתי עם חברה והפטפטת של שתינו בליווי הקפה גרמה לכך שהדרך לגלריה היתה מאד קצרה!

גלריה MOMME

השיק של הגלריה מבצבץ כבר בכניסה:

גלריה MOMME

קרן ואמנואל בעלה קיבלו אותנו בשימחה רבה ובארוחת בוקר מושקעת:

גלריה MOMME

היה הרבה אוכל, ואני התייחסתי בעיקר לאגוזי המלך והתה הירוק – מצטלמים נהדר לאנסטגרם!

גלריה MOMME

 

גלריה MOMME

הגלריה נמצאת במושב הודיה, במרחק קטן מביתם של בני הזוג קרן אטרצקי בלאיש ואמנואל מאמו. קרן היא חובבת עיצוב ואמנואל הוא אדריכל, שעבודותיו מתאפיינות בצבעוניות רבה והגלריה היא שיקוף של האהבה שלהם. בשם של הגלריה קרן ביקשה להנציח את הזכרון של אמא שלה, שעימה היתה אמורה להקים את הגלריה מלכתחילה כאשר הדבר לא הסתייע, היא חיברה בין MOM ו ME והרכיבה את השם M0MME. קרן ואמנואל חשבו זמן רב לעבוד ביחד ולהקים מקום מיוחד, בו האהבה שלהם לעיצוב, לסביבת חיים, לצבעוניות ולשמחת החיים יקבלו מקום בתוך גלריה משלהם. הגלריה הוקמה סמוך לבית המשפחה ובמתכונתה הנוכחית היא פועלת כבר כמעט כשנה. בני הזוג מעודכנים היטב בעולם העיצוב ובחידושים שבו ויוצאים לחו”ל 3-4 פעמים בשנה, כדי להביא לגלריה את הפריטים הכי חדשים ומיוחדים. הגלריה שלהם מיוחדת, בין השאר, בכך שהם דואגים להביא פריטים מגוונים וכולם בכמויות מאד קטנות, לא יותר מ5 יחידות לפריט. הרצון של בני הזוג הוא שהלקוח שלהם ידע שהפריט שהוא בחר בו מיוחד מאד, לעיתים אף ייחודי לו בלבד. הגלריה היפה מיועדת לאדריכלים, מעצבי פנים, מלבישי בתים, ולמעשה לכל מי שמעוניין לעצב את הבית שלו בפריטים מיוחדים, שנבחרו במשורה על ידי קרן ואמנואל, ולקבל מהם מענה מקיף במקום אחד.

טיילתי בגלריה, והיו כל כך הרבה דברים שאהבתי. פרחים בכל מקום, שקרן שוזרת, שמחת חיים שאני כבר לא רגילה לראות. אני מביאה לכם כאן חלק ממה שאהבתי, ואת כל השאר אני בטוחה שתשמחו לראות במו עינכם בגלריה:

גלריה MOMME
גלריה MOMME
גלריה MOMME
גלריה MOMME
גלריה MOMME
גלריה MOMME
גלריה MOMME
גלריה MOMME
גלריה MOMME
גלריה MOMME
גלריה MOMME
גלריה MOMME
גלריה MOMME
גלריה MOMME

 

על הקיר, לקראת פרידה, ציטוט של לאה גולדברג, מתוך הספר “מוקדם ומאוחר”- מאוסף השירים “גיהנום מאושר”. שיר שאני מאד אוהבת “האמנם עוד יבואו ימים….” וב MOMME הציטוט מתקבל באופן אישי ונוגע ללב: “ופשוטים הדברים וחיים ומותר בם לנגוע ומותר, ומותר לאהוב”. לאה גולדברג

גלריה MOMME

 

תודה לקרן ואמנואל על הארוח החם, אני אחזור לבקר, כדי לראות מה התחדש, ואני בטוחה שמי שיגיע ימצא כבר עכשיו פריטים חדשים!

כתובת הגלריה: מושב הודיה, משק 49.

קישור לדף הפייסבוק של הגלריה:

MOMME

4 מחשבות על הפוסט “גלריה MOMME כשהצבע פוגש חום ואהבה

  • תגובה אורית הרץ 15 ביולי 2016 בשעה 13:35

    מקסים, מקסים ושוב מקסים. וכמה שאני אוהבת את הגלריה הזו

  • תגובה ציפי לוין 17 ביולי 2016 בשעה 7:45

    תודה אורית! באמת אחד המקומות היפים!!

  • תגובה חן סיון 19 ביולי 2016 בשעה 15:24

    מקסים ביותר
    איך הדירה החדשה? כבר עברתם?

  • תגובה tsipiko@ynet.co.il 19 ביולי 2016 בשעה 20:33

    הי חן, תודה רבה! אנחנו בשלבי מעבר ורהיטים נעביר שבוע הבא. מורכב הסיפור הזה!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *