שתוף הפעולה הכי לוהט החורף: KENZO X H&M

שתוף הפעולה הלוהט : KENZO X H&M

נובמבר הוא חודש של סתיו, של גשמים נעימים, אצלנו, של שיתפי פעולה אופנתיים בין H&M למעצבי על שונים. שבוע הבא, ב-3/11 נוחת בחנות H&M בעזריאלי שיתוף הפעולה הלוהט של החורף הזה עם בית האופנה היפני-צרפתי KENZO. מי שאחראים על עיצוב הקולקציה המיוחדת הם המנהלים האומנותיים של בית האופנה KENZO, מאז שנת 2011, והם קרול לים והומברטו ליאון. הם צעירים ברוחם, אוהבים פרויקטים שמקורם בשיתופי פעולה, סקרנים, ו כל אלו מושלמים לרוח של שיתופי הפעולה שמקיימת H&M.

תאור הקולקציה של שיתוף הפעולה

קולקציות הנשים והגברים עליזה מאד, עשירה בצבעים חזקים ומנוגדים, מלאה במורשת התוססת של בית האופנה הזה – הדפסים, צלליות, גזרות מיוחדות, גם של קימונו, ג’ונגל עירוני, כמעט בכל פרט. הומברטו לאון וקרול לים נברו בארכיונים של בית האופנה ושל מייסדה קנזו טקאדה, ארכיונים משנות ה70 – 80, הוציאו משם פריטים מיוחדים והעניקו להם פרשנות צעירה ועכשווית. הפריטים של הקולקציה לבישים, דבר שהוא מאד חשוב כשיוצאת קולקציה כזו. פריטים שניתן יהיה ללבוש, ולא רק להביט בהם בתצוגת אופנה. בקולקציה יש שמלות, פריטים שונים הם דו כיוניים, מכנסיים, מעילים שונים,  חולצות, סווטשרטים, קפוצ’ונים וכמובן אקססוריז מיוחדים. בית האופנה KENZO התאפיין בכל ימיו בצבעוניות עזה ועליזה, בשילובים מיוחדים של דגמים-הדפסים וצבעים, כאשר ההשראה להם היתה המסעות הרבים שערך מייסד בית האופנה קנזו טקאדה. ההשראה הזו הוגדרה כ’השפעה אסייאטית עם שיק אירופאי’. אין ספק שהקולקציה הזו מביאה את הדו שיח הזה לחיים חדשים.

הקולקציה תושק בכל העולם ב-250 חנויות, H&M ביניהן החנות בעזריאלי ביום חמישי, ה- 3/11, עם פתיחת החנות.

 בדים ובגדים מקולקצית הנשים

בתמונות הבאות שילבתי את הדוגמניות עם הבגדים (אותם צילם אוליבר האדלי פירץ) ואת הבדים (אותם צילם הנס מוריץ):

KENZO X H&M
KENZO X H&M
KENZO X H&M
KENZO X H&M

בגדי הגברים

בגדי הגברים נועזים לא פחות, ולטעמי לנשים יש כאן כר נרחב לבגדים משותפים: (גם כאן צולמו הדוגמנים על ידי הצלם אוליבר האדלי פירץ):

KENZO X H&M
KENZO X H&M
KENZO X H&M

תמונות שלי עם בגדים מקולקציה של שיתוף הפעולה

לקראת ההשקה של הקולקציה התקיים יום צילומים מיוחד, בו יכולנו לבחור כל מיני פריטים מהקולקציה, למדוד ולהצטלם איתם. אני בחרתי בכמה פריטים, רובם מקולקציית הנשים ופריט אחד מקולקציית הגברים. הצלם בפרויקט הזה היה ניר סלקמן המוכשר. ערבבתי, התלבשתי והצטלמתי:

ציפי לוין בבגדים מתוך השת"פ של KENZO X H&M
ציפי לוין בבגדים מתוך השת"פ של KENZO X H&M
ציפי לוין בבגדים מתוך השת"פ של KENZO X H&M

 

הקולקציה תוצג בחנות H&M בעזריאלי, ב-3/11 עם פתיחת החנות. כדי להכנס כדאי להגיע מאד מוקדם בבוקר.

קישור לפרטי הקולקציה, כפי שהם מוצגים בירחון ווג: KENZOXH&M

2 מחשבות על הפוסט “שתוף הפעולה הכי לוהט החורף: KENZO X H&M

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *