בגד – BGD המותג של המעצבת ליאור מנחם

אופנה ישראלית אני מאד אוהבת וכמובן מעצבים ישראלים. אוהבת ומעריכה. אני מעריכה את הכישרון, את התעוזה, את האהבה הבלתי מתפשרת שלהם למה שהם עושים, את הנחישות להצליח על אף כל הקשיים. בפוסט על הסדרה “סיפרי בדים” כאן , כתבתי על כך, ולכן כשליאור מנחם הזמינה אותו לסטודיו שלה, מאד שמחתי. פגשתי את העיצובים של ליאור לפני כשנה, כשהשתתפה במכירה של גילדת המעצבים , אבל לא פגשתי אותה פנים אל פנים, ורציתי הפעם לראות אותה במקום שבו היא חיה ויוצרת. בעיני ההיכרות האינטימית עם המעצב שמאחורי המותג מאד חשובה.

עיצוב פנים במושב תנובות

ביום שמשי אחד קבעתי עם ליאור ונסעתי לבקר אותה במושב תנובות שם ביתה. הגעתי אליה מספיק מוקדם כדי שנוכל לשבת ולאכול ארוחת בוקר שמחה ועליזה. נכנסתי לבית מקסים עם פסלי קקטוסים בכניסה, מרצפות בטון מרשימות ומזרקה גדולה שצליל המים המשכשכים בה עושה נעים בלב. שאלתי אותה מי עיצב את הכל וככה התוודעתי לכך שליאור היא גם מעצבת ואדריכלית פנים מדופלמת,   שמתעסקת עם שרטוטים, שיפוצים ועיצוב פנים של בתים ופרויקטים עסקיים מזה 15 שנים. אני חייבת להראות לכם את המרפסת הנהדרת בכניסה לבית:

בתמונות – המזרקה, שער הכניסה שהורכב מחלקי ברזל שונים, פסלי הקקטוסים והכניסה לבית. בתמונה התחתונה- חלק מקיר המשרביות  וספסל משרביה אינדונזי מעץ:

בגד - BGD
בגד - BGD

 

נכנסנו פנימה וליאור הכינה לנו ארוחת בוקר נהדרת, בלי להתאמץ, ותוך כדי דיבורים אני צילמתי את הארונות הצבעוניים אותם היא עיצבה:

בגד - BGD

 

ישבנו לאכול, והשולחן היה מסודר כל כך יפה שלא יכולתי לאכול, רק לצלם (אחכ נכנעתי ואכלתי כמובן) וזאת כבר תמונה מהאנסטגרם שלי:

בגד - BGD

 

ישבנו ופיטפטנו וצחקנו ודיברנו על עיצוב פנים (קישור לדף הפייסבוק של עיצוב הפנים אוסיף בתחתית הפוסט) ועל תמונות באנסטגרם, ועל השקט והשלווה, שחיים במושב מעניקים. אי אפשר היה להתעלם ממגוון גדול של גיטרות שראיתי מסביב, ושאלתי אותה אם היא גם מנגנת. הפעם הגיטרות לא שיכות לה, אלא לבעלה, יוסי מנחם, שהיה הבסיסט של להקת ברוש המיתולוגית – עם אריאל זילבר. אותה להקת ברוש שליוותה את תוכנית הטלוויזיה  המיתולוגית “זהו זה” בכל שנותיה. הבית של ליאור מלא בכישרונות!

עיסוקים נוספים של ליאור לצד עיצוב הבגדים

אחרי הארוחה ירדנו לסטודיו של ליאור, שלו יש כניסה חיצונית. הקולקציה של החורף כבר מוכנה, ועל הקולבים גם פריטים מהקולקציות הקודמות של הקיץ. דיברנו על עיסוקים קודמים, ושמעתי ממנה שהאומנות תופסת פן חשוב מאד בחיים שלה. היא רקדה מילדות, באופן מקצועי, היא שרה ואפילו דיגמנה. אחרי שילדה את בנה הבכור היא הפסיקה להופיע והתעסקה עם צביעת בתים ואז הגיעו הלימודים של עיצוב הפנים והאדריכלות, אותם סיימה בהצטיינות. מיד עם סיום הלימודים היא פתחה משרד משלה ועובדת בתחום, במקביל לעיצוב הבגדים. אחרי הלידה של הבת, הגיעו הרוך, הצבעים הורודים,  הבדים הנעימים, שלידת בת מביאה לחיים. בתקופה הזו ליאור התחברה לבית, לאמא שלה שזה היה תחום העיסוק שלה, ובעצם ליאור ינקה תפירה ובדים וגזרות לאורך כל החיים שלה בבית הוריה. הריקוד ואחר כך עיצוב הפנים הם פן שנוסף לעיצוב הבגדים שבעצם זרם בעורקיה.

בגד – BGD- המותג

בחמש שנים האחרונות, במקביל לעיצוב הפנים ליאור גם מעצבת, תחת המותג שלה: בגד.  שם המותג שלה כל כך ישראלי וכל כך מתאים לליאור. היא צנועה, כנה, שורשית, מחוברת לאדמה, לחופש ופשוט מוכשרת!

הבדים איתם היא עובדת איכותיים מאד, כותנות אורגניות, ג’ינסים, שלהם יש לה אהבה רבה, וגם בדים מיוחדים מטורקיה. בנסיעות לחו”ל היא מחפשת ומוצאת בדים מקומיים ואביזרים מיוחדים. את הגזרות היא מקפידה להכין בעצמה והתפירה נעשית בארץ. כל העבודה של ליאור היא מקומית. דיברנו על השראה, וליאור סיפרה שהיא מוצאת השראה בכל מקום, במקומות אליהם היא נוסעת לטייל, במוזיקה ובאדריכלות. למשל, אחרי הטיול שערכו היא ובעלה ליפן היא רכשה שם בדים, חוטים מיוחדים, ואביזרים שונים. כשחזרו לארץ היא עיצבה קימונו עם טוויסט – מבדים של ג’ינס. ליאור מקפידה שהגזרות והתפירה יהיו איכותיים מאד, וניתן להזמין אצלה בגדים לפי מידות ובדים שמתאימים בדיוק ללקוחה.

צילמתי מעט בסטודיו:

בגד - BGD
בגד - BGD
בגד - BGD
בגד - BGD
בגד - BGD

 

אני מביאה כאן תמונות מהפייסבוק של בגד,  מהקולקצייה החדשה. הצלמת היא אורנית לוקאץ’ והדוגמנית היא לירז מסלתי:

בגד - BGD
בגד - BGD
בגד - BGD
בגד - BGD

 

כשירדנו לסטודיו ליאור הביאה לי הפתעה שהכינה לי – ז’קט יפייפה, תפור למידותי, והייתי מאושרת שאכן הוא התאים לי להפליא! הלכנו להצטלם איתו בגינה של ליאור. מי שעוקבת אחרי באנסטגרם כבר ראתה אותו:  (ז’קט: בגד, מכנסיים: עירית, מגפיים: mjus לשופרא , שרשרת: קרן שביט)

ציפי לוין עם ז'קט של בגד - BGD
ציפי לוין עם ז'קט של בגד - BGD
בגד - BGD

 

בעיתוי נפלא לפרסום של הפוסט נערכת מכירה של ליאור ביום שבת הזה ה-17/12, מ-10:00 – 16:00, ברחוב בני אפריים 249, בתל ברוך, תל אביב.

המכירה תתקיים בביתם של זיוה גרובר ועדי מאירי:

בגד - BGD

 

זו הזדמנות מצוינת לכל התל אביביות ונשות המרכז ביננו להכיר את ליאור המקסימה ולראות את קולקציית החורף האורבנית היפה שלה. נתראה במכירה!
קישור לארוע המכירה:

בגד בתל אביב

קישור לדף הפייסבוק של בגד:

בגד ליאור BGD

קישור לאתר המותג:

בגד-עיצוב בגדי נשים 

קישור לדף הפייסבוק של עיצוב הפנים:

ליאור מסורי מנחם / אדריכלות עיצוב פנים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *