סטודיו בן דוסא – הקואופרטיב היצירתי הכי נשי ביפו

הכניסה לסטודיו בן דוסא צבועה ולא מלוטשת, בעיני זה מרמז על כך שאוהבים כאן אומנות, אוהבים חפצים ישנים ואוהבים את החיים. נכנסתי לסטודיו והמראה שנגלה לי היה קיר שלם עם טפט של המעצבת האהובה עלי אורלה קיילי, שעליה כתבתי כאן . תראו שם את התיק שקניתי אצלה, עם אותו הדפס של עלים, רק בצבעים שונים. הטפט של אורלה קיילי ורהיטי הוינטג’ גרמו לי להרגיש שאני במקום הנכון.

סטודיו בן דוסא


סטודיו בן דוסא

הסטודיו שייך ל- 4 נשים, יוצרות, אומניות, מאד מוכשרות, כל אחת בתחומה. זהו קואופרטיב, כפי שהן מכנות אותו, שהוא חנות, שבה הן מוכרות את מעשי ידיהן וכן מתחם של סדנאות יצירה שמועברות על ידן. 4 האומניות הן:

דקלה מנחם – בעלת המותג חיית וינטאג – דיקלה משפצת, מחדשת ומשחזרת רהיטים וכן מעניקה שירותי עיצוב פנים והום סטיילינג. דיקלה היא גם נטורופטית.

מיה גור – בעלת המותג ‘מיה גור סטודיו‘- מיה מאיירת ומציירת בצבעי מים. היא מורה ליוגה ומטפלת אלטרנטיבית.

חגית ארז מזרחי – בעלת המותג ‘ Badina ‘- חגית היא מעצבת בגדים לנשים, ילדים, גוזרת ותופרת כמעט הכל לבד. היא מאיירת ורוקמת על בגדים, ועל כריות. כמעט כל הפריטים שלה הם one pice.

אביטל מאיר –  מעצבת מוצר (מעצבת המוצרים של ‘אילן’), מאיירת, מדפיסה, מעצבת שרשראות מיניאטוריות ותמונות. הכל מקורי והכל בעבודת יד.

סטודיו בן דוסא
סטודיו בן דוסא
סטודיו בן דוסא
סטודיו בן דוסא
סטודיו בן דוסא
סטודיו בן דוסא
סטודיו בן דוסא
סטודיו בן דוסא
סטודיו בן דוסא

 

בוקר בסטודיו וסדנה משמחת

הוזמנתי עם עוד מספר בלוגריות להכרות עם נשות הסטודיו ולסדנה חוויתית. התכנסנו צוות מלא מרץ וצחוק: חן סיוון / אופנאית עם דעות , ספי ארליך/ way too yellow, סיוון ליבנה חכים/ שתיים סוכר ורותם חנן-מעצבת פנים. עלינו לקומה השניה של הסטודיו, שם נערכות הסדנאות. גם הקומה השניה של הסטודיו מכילה תצוגה של עבודות המעצבות:

סטודיו בן דוסא
סטודיו בן דוסא
סטודיו בן דוסא
סטודיו בן דוסא

 

ערכנו הכרויות עם מעצבות הסטודיו וביננו לבין עצמנו,  אכלנו עוגיות טעימות, שתינו המון תה, והכל בכלים יפים. צילמנו, ושוב צילמנו ואז נחנו וצילמנו עוד קצת. הסטודיו מלא בפינות יפות, מלא בחפצים מעוצבים, של בעלות הסטודיו, וכל הזמן רואים משהו יפה שרוצים לצלם. כשהיינו רגועות התחלנו את הסדנה.

קיבלנו צלוחיות קרמיקה קטנות ועליהן היו איורים. היה עלינו להוריד את הניירות בזהירות מירבית, כדי לא לקלקל את האיור שדבוק לצלוחית:

סטודיו בן דוסא
סטודיו בן דוסא

 

בסטודיו מתקיימות סדנאות מגוונות, ובסופן המשתתפים מכינים מוצרים מעוצבים שונים. הסדנאות והמועדים שלהן מתפרסות בדף הפייסבוק של הסטודיו וכן בתיאום ישיר עם מעצבות הסטודיו.

כשהסתיימה הסדנה ירדנו למטה והתפזרנו לענייננו. בקומה השניה נשארו בנות הסטודיו. אני נשארתי קצת לצלם. השמש זרחה והיתה תאורה טובה. פתחתי מעט את דלת הסטודיו וצילמתי את הכניסה אליו. פרצי הצחוק וקולות הדיבור שהגיעו מלמעלה רק חיזקו אצלי את הדעה שסטודיו הזה מכיל נשים, שהן לא רק מוכשרת, שכיף להכיר אותן, אלא שהן יצרו מקום שכיף לחזור אליו!

סטודיו בן דוסא

סטודיו בן דוסא נמצא ברחוב חנניא בן דוסא 19, מתחם שוק הפשפשים, תל אביב.

הטלפונים ואת דפי הפייסבוק של הסטודיו ושל המעצבות עצמן:

סטודיו בן דוסא

אביטל מאיר – 054-5939793

מיה גור –  Maya Gur Studio

חגית ארז מזרחי -052-4440251 , סטודיו Badina

דקלה מנחם – 054-7383993 , סטודיו חיית וינטאג’

הצלוחיות שלי מוכנות:

הצלחות של ציפי לוין מסטודיו בן דוסא
 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *