ה.שטרן וקולקציית זרי הדפנה COVERED WITH LAURELS

קוד הלבוש היה לבן וזהב, מתקבל על הדעת כשזו השקה לקולקציית תכשיטים חדשה של ה.שטרן. קולקציית COVERED WITH LAURELS הקולקציה עוצבה בהשראה של זרי דפנה, שהיו מקבלים המנצחים בתחרויות ובארועים שונים. קראתי קצת על גיבורי הפרשה (מהמתולוגיה היוונית) והסיפור בקצרה הוא שאחרי סיכסוך קל בין ארוס – אל האהבה (מי מסתכסך עם אל האהבה??) לאפולו -אל השמש/האור/הנבואה/ היופי והמוזיקה (וגם חתיך, לפי הפסלים), שלח ארוס חץ לדפנה – נימפת היער היפייפיה (הנימפות היו שיכות לפמלייה של ארטמיס וכולן נשבעו לבתולין נצחיים). דפנה, שלא יכלה, כמובן, להעינות לחיזוריו הנמרצים של אפולו אחריה, התפללה לפניוס – אל הנהר (ואביה) שיעזור לה. העזרה הגיעה בכך שפניוס הפך אותה לעץ הדפנה.

האמונה אומרת שמאז עץ הדפנה על עליו העדינים הפכו לקדושים בעיני אפולו ומאז בכל תחרות או ניצחון היו מניחים על ראשי המנצחים זרים ששזרו מענפים ומעלי הדפנה. בכל כיבוש, בכל ניצחון זה היה סמלם של המנצחים. עם השנים, רצו המלכים והשליטים שזרי הדפנה ימשיכו את חייהם על ראשם, לא כזרים נבולים ואז החלו ליצר זרי דפנה מזהב, והם החלו לשמש ככתרים. כשהחלו המשחקים האולימפיים ביוון, משמעות זרי הדפנה התעצמה והפכה גם לסמל של שלום ואחדות, לא רק לניצחון.

עם השנים נודעו לעלי הדפנה גם שימושים פרקטיים יותר: עלי הדפנה המיובשים משמשים לבישול ואפיה, ניתן לחלוטם ואז הם מקלים על כאבי בטן וניתן ליצור שמן מהעלים שמקל על כאבי אוזניים.

ה.שטרן - H.stern

 

הקולקציה החדשה של ה.שטרן ועלי הדפנה

תכשיטי הקולקציה -COVERED WITH LAURELS (בתרגום חופשי הפרוש הוא ‘מכוסה בזרי דפנה) מעוצבים בצורה של עלי דפנה עדינים, העשויים מזהב צהוב של 18 קראט, חלקם משובצים ביהלומים, והיא כוללת צמיד, 4 זוגות עגילים, טבעת אחת ושרשרת. מתכשיטי הקולקצייה החדשה:

ה.שטרן - H.stern
ה.שטרן - H.stern

צילום: דייויד וויליס

ההשקה של הקולקצייה  נערכה במועדון 1947 והתפאורה היתה של מסיבה מפוארת בסגנון יוון ורומא עם ווילונות לבנים נשפכים, כדי חרס גדולים, פסלים של ראשי קופידונים והרבה זרים ירוקים בשילוב עלי דפנה מיובשים. אתם יכולים לראות בעצמכם:

ה.שטרן - H.stern
ה.שטרן - H.stern
ה.שטרן - H.stern
ה.שטרן - H.stern

 

בארוע הופיעה שרית חדד, בלבן הריוני:

ה.שטרן - H.stern

נוסף על הקולקציה החדשה שה.שטרן משיקה, חודש יוני הוא גם החודש של ארועי ה- GOLD RUSH, שבמסגרתם אפשר להחליף זהב ישן, שברשות הלקוחות, לקבל תמורתו זיכוי – בשווי הגבוה ב-25% משווי הזהב בשוק ולרכוש תכשיט חדש של ה.שטרן. ארועי ה – GOLD RUSH יתרחשו בתאריכים הללו:

קניון ארנה הרצליה: 12-16/6

קניון עזריאלי תל אביב: 19-23/6

שדרות ממילא ירושלים: 26-30/6

קישור לדף הפייסבוק של ה. שטרן:

H.Stern

אם אתם רוצים לדעת מהיכן השימלה הלבנה שלי אתם מוזמנים להיכנס לכאן

ה.שטרן - H.stern

2 מחשבות על הפוסט “ה.שטרן וקולקציית זרי הדפנה COVERED WITH LAURELS

  • תגובה יעל רוזנולד יניב 8 ביוני 2017 בשעה 11:58

    יפים הם התכשיטים, והמיתולוגיה תמיד קסמה לי עם כל סיפורי האהבה היצריים האלה, הנימפות היפות והאלים המסוקסים. אבל השאלה שנותרה פתוחה (וקראתי את הפוסט פעמיים) – מאיפה השמלה המושלמת הזו שלך?

  • תגובה tsipiko@ynet.co.il 8 ביוני 2017 בשעה 13:20

    את משו😃 אז תודה על התגובה קודם כל! אני אוסיף לינק לפוסט השימלה שלי. זו היתה הברקה מושלמת של גולף מלפני שנתיים!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *