ה.שטרן והקולקציה בהשראת רישומים עתיקים

אתה יוצא לעולם הרחב 
אתה מביט והכל בו זהב 
אתה יושב מול הים ונשזף 
ומתחמם בקרני הזהב 
ומלטף תלתלים של זהב 
כן, הכל זהב 

הכל זהב/ חיים חפר

ה.שטרן

יצאתי לרחוב בשעה זהובה שכזו, בה השמש זרחה בשמים, אבל שינויי מזג האוויר של הימים האחרונים נתנו את אותותיהם, והרוח נשבה, ופתאום היה קצת קריר. לא התכוונתי לשבת מול הים, כמו בשיר, אלא שמתי פעמי להשקת הקולקציה החדשה של ה. שטרן: SimpleChick, במסעדת Hola החדשה, שנמצאת בתוך מלון דן, ברחוב הירקון, במקומה של מסעדת רפאל, שנסגרה.

פעם בחצי שנה ה.שטרן משיקה קולקציה חדשה. המעצבים המוכשרים של המותג חושבים על דברים חדשים, ומעצבים ליין חדש של תכשיטים בהשראות מגוונות. הפעם מקור ההשראה היו רישומים גאומטריים עתיקים וחקר של  הזוויות השונות שלהם.

Born Precious

מספר ימים קודם להשקה שמחתי לקבל מה.שטרן חולצה לבנה עם כיתוב, שמאד אהבתי, וזו היתה הזדמנות טובה לצאת עם אבי לפארק שליד הבית ולהצטלם. (זה גם מקום מצויין לאמר לאבי (אישי היקר): תודה על הסבלנות שלך, ועל כך שאתה מקבל את הבקשות שלי לצילומים, גם אם הן מוזרות לך, תמיד באהבה 💖

ציפי לוין עם חולצה של ה.שטרן

המסעדה החדשה

הגעתי למקום ההשקה ברגשות מעורבים. אהבתי מאד את מסעדת רפאל, של השף רפי כהן. חגגתי בה ימי הולדת, אכלתי בה ארוחות רומנטיות ותמיד נהנתי לחזור. היה לי עצוב שהיא נסגרה, ושכעת נמצאת בה מסעדה חדשה. מי שפתח את המסעדה החדשה הוא השף ויקטור גלוגר, שסגר את המסעדה המעולה שלו ברמת גן – קלואליס, שגם היא היתה מעולה בעיני. החלל של המסעדה החדשה שונה לגמרי מזה שהיה לרפאל. נעלמה החמרה, יש בר גדול מאד ופינות ישיבה להרבה סועדים. אפשר לשקוע כאן בספות, לספוג אווירה נעימה ולשכוח שפעם היה כאן מוסד אהוב. החלונות הגדולים שמשקיפים לים נשארו גם כאן.

ה.שטרן

השקת הקולקציה

מסביב הכל היה נוצץ, הכל היה מוזהב, והתכשיטים היפים הוצגו בתוך קופסאות זכוכית גדולות. נשים יפות הסתובבו עם התכשיטים מהקולקציה, והמצלמות תיקתקו ללא הרף.

ה.שטרן
ה.שטרן

אני שתיתי יין לבן, שבצבעו המוזהב התמזג היטב עם כל האווירה. גם האוכל הוגש כטפסים קטנים ונוצצים, אוכל שנראה ממש כמו תכשיטים.

ה.שטרן
ה.שטרן
ה.שטרן
ה.שטרן
ה.שטרן

קולקציית SimpleChick

תכשיטי הקולקציה מאד אלגנטים והם עוצבו בהשראה של רישומים גאומטריים עתיקים. התכשיטים עשויים מזהב צהוב, 18 קראט ומשובצים עם יהלומים עדינים. התכשיטים עוצבו בצורות מעגליות ומשולשות וחלקם א-סמטריים. הקולקציה מכילה שישה עיצובים שונים של טבעות ולהן חישוקים ספירליים, שעולים במעלה האצבע ועוטפים אותה. היהלומים משובצים במקומות אסטרטגיים, מעל הספירלות. לקולקציה 4 זוגות עגילים, חלקם עגולים וחלקם משולשים, שמתחברים בצורה א-סמטרית. זוג עגילים אחד מאפשר קיצור או הארכה, בהתאם לרצון האישי, וזאת על ידי הסרת או הוספת חלקים. אפשר גם ליצור מראה א-סימטרי ולענוד עגיל חישוק בודד על אוזן אחת ועגיל בודד ארוך על האוזן השנייה. בקולקציה ישנם גם שני צמידים ושרשרת.

צילומים מהקולקציה:

ה.שטרן
ה.שטרן
ה.שטרן

הצילומים של התכשיטים צולמו על ידי הצלם: דיויד וילס.

 

את ההשקה הקפיצה הזמרת האהובה דיקלה. מספר חודשים לאחר הלידה היא הגיעה לבמה המאולתרת בתוך המסעדה, לבושה בשמלת עור. היא נראתה מעולה ושרה נפלא.

ה.שטרן
דיקלה בה.שטרן

 

Gold Rush

מזה 20 שנה מקיימת ה.שטרן ארועי החלפה של זהב ישן, בזיכוי לקניית תכשיטים חדשים. הזיכוי שמקבלים בזמן הארוע הוא בשווי הגבוה ב – 25% ממחיר הזהב בשוק.

בחודשי מאי ויוני יתקיים הארוע בחנויות הדגל של המותג, בתאריכים אלה:

חודש מאי

קניון רמת אביב  14-18.5 / גרנד קניון חיפה 21-26.5 / קניון עזריאלי ת”א  28.5-1.6

חודש יוני

שדרות ממילא ירושלים 4-8.6 / קניון ארנה הרצליה 11-15.6 / קניון הזהב ראשל”צ 18-22.6

האתר הרשמי של ה.שטרן:

 

אתר ה.שטרן

דף הפייסבוק של ה.שטרן:

פייסבוק ה.שטרן

תגובות, הערות

אשמח לשמוע מכם כל תגובה או הערה לפוסט.

יש תכשיט שמצא חן בעיניכם במיוחד?

מזמינה אתכם להרשם לרשימת התפוצה שלי ולקבל עדכון על פוסטים חדשים:

2 מחשבות על הפוסט “ה.שטרן והקולקציה בהשראת רישומים עתיקים

  • תגובה Hila Ben Hanoch - Levy 11 במאי 2018 בשעה 15:57

    אני כל כך אוהבת את העיצובים של ה.שטרן. ולשאלתך, היו שם כמה טבעות שאהבי במיוחד. ידוע לך עם ה.שטרן עושים גם בארטרים עם אינסטגרמיות? 😉

  • תגובה tsipiko@ynet.co.il 14 במאי 2018 בשעה 6:59

    האמת שגם אני מאד אוהבת. גם הטבעות וגם העגילים שמשני אורך נורא אההתי. ואני לא יודעת לכהי בארטרים😊

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *