צופים פעם ראשונה

ניצן הלכה אתמול בפעם הראשונה לצופים. כל השכונה התמלאה בשלטי סדינים ענקיים: שבט הנשיא מזמין את ילדי כיתה ד’ להצטרף לשורותיו. איזו התרגשות בבית. בבוקר היא התעוררה, והמילה הראשונה שלה היתה – איזה כיף היום יש צופים!

זו התרגשות, וגם ציון דרך: היא גודלת! אותי הצופים ליוו הרבה מאד שנים. אומנם ההתחלה היתה במצעד הלפידים של הנוער העובד, טראומתי לגמרי, אירוע שממנו ברחנו חברותי ואני, וזנחנו את הנוער העובד לטובת הצופים. בצופים הייתי חלק מהזמן בשבט בקיראון, ואת שאר הזמן ביליתי בעומר, שם גרתי בזמן התיכון. את פרק הצופים שלי סיימתי כמדריכה, חוויה שאני מאד מקווה שניצן תעבור. בדרך היו מחנות קיץ נפלאים, אשי לילה, פזאצטות, קשרים מסביב לסנדות, טכסים, טכסי אש, ימי שלישי ושבת מאושרים עד מאד. צופים, וכל שאר תנועות הנוער, הם מסגרת מעולה ללמוד דברים חדשים, לחזק חברויות, לקבל ערכים, ובכלל ללמוד דברים חדשים על עצמך. אני מאחלת לך ניצן האהובה אושר גדול בצופים, לך ולכל החברים החדשים!
ונשיר לניצן את הימנון הצופה:

היה נכון למלא חובתך/נאמן לעמך ולארצך/בכל עת לזולת תעזור/חוקתך הצופה שמור תשמור!!

היה נכון/ נכון תמיד/היה נכון/ נכון תמיד/היה נכון חוקתך לשמור/היה נכון /נכון תמיד/היה נכון/ נכון תמיד/היה נכון חוקתך לשמור!

7 מחשבות על הפוסט “צופים פעם ראשונה

  • תגובה ורד והדס 9 בספטמבר 2010 בשעה 3:47

    ציפי, פוסט מרגש וצילום מקסים. וואו.
    ניצן, מאחלת לך חוויות נעימות, מלמדות ומחזקות. עלי והצליחי .

  • תגובה ורד והדס 9 בספטמבר 2010 בשעה 4:01

    ניצן, שכחתי לכתוב שאת נראית נפלא, מהממת !!!

  • תגובה ציפי לוין 9 בספטמבר 2010 בשעה 15:15

    הי ורד, איזה מתוקה! תגובות מאד משמחות! כמובן שאראה לניצן, שתקרא ותהנה גם היא. היא היא כזו יפה בתמונה, ולנו היא אפילו נראתה כמן חיילת!

  • תגובה ורד והדס 9 בספטמבר 2010 בשעה 17:50

    כן גם חשבתי על זה, נראית חיילת.
    חיילת מדליקה !

  • תגובה ציפי לוין 10 בספטמבר 2010 בשעה 7:18

    תודה, תודה, היא תיודע על כך!

  • תגובה אלה ורומי 14 בספטמבר 2010 בשעה 11:07

    ניצן המתוקה, כמה שאת יפה, יפה מבחוץ אבל מוך היכרות איתך אנחנו גם יודעים שאת ככ יפה מבפנים!
    ניצניצ המקסימה, רומי מאחלת לך שיהיה לך כייף בצופים,שיהיו לך הרבה חברות, שתהיי בריאה, שלא תכאב לך הבטן{זו כרגע אחת הדאגות של הקטנה..}והכי חשוב שאנחנו מאוד מאוד אוהבות אותך והתמונה הזו פשוט נהדרת!

  • תגובה ציפי לוין 15 בספטמבר 2010 בשעה 7:26

    לוש מתוקה שלי-איזה ברכות נהדרות! ניצן תראה הכל וככ תשמח! אוהבת אותך ואוהבת את הבובה שלנו-רומי!! שלא תכאב לה הבטן……. ולך שלוחות אלפי ברכות של בריאות ואושר לשנה החדשה שלנו!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *