שעון קיץ

השעון לקוח מכאן

 היום אחד באפריל, היום שכילדה כל כך אהבתי: יום השקר המוכרז! היום היחיד שמותר לשקר, בנחמדות, כמובן, לסדר אחד את השני, ולצחוק על כל העולם! למעשה אני עושה את זה עד היום: צוחקת המון! עם הזמן, כנראה עם הבגרות, נעלם הטעם המיוחד של היום הזה, והתחלף טעם הכיף בלסדר אחרים, בטעם הכיף של החלפת שעון החורף לשעון קיץ. ב-21/3 מתחלפת באופן רשמי העונה, ומחורף אנו עוברים לאביב. גם אם מזג האוויר מעט חורפי עדיין, לפי השעון העולמי אנו עוברים לזמן האביב. מתחיל הליבלוב, השמש זורחת מוקדם יותר בבוקר, ובכלל מרגישים התחלה חדשה באויר. השנה הליבלוב וניצני האביב נראו מוקדם יותר מחודש מרץ, וכל מזג האויר השנה היה מוזר מתמיד. הפרחים, שפורחים לפי זמנים וצבעים מרוכזים (בורדו,אדום,סגול,לבן), פרחו כמעט כולם ביחד, בשלל צבעים, מה שלא קורה בדרך כלל. בכל העולם כשמתחיל האביב מתחילות החגיגות והפסטיבלים. אצלנו אין יותר מדי חגיגות, למעט החלפת שעון החורף לשעון קיץ! בין ה-26 למרץ(הכי מוקדם) ועד ה-1 לאפריל(הכי מאוחר), מחליפים בישראל את השעון והאביב ואחריו הקיץ מגיעים. זו חגיגה אמיתית! בימים הראשונים להחלפת השעון אומנם מעט עייפים מהקימה המוקדמת, אבל האור שנמשך יותר שעות, האפשרות לעשות הרבה דברים, מזג האוויר הנעים, כל אלו גורמים לי להרגיש שהעולם כולו חוגג: מתעורר מתרדמת החורף, פושט את הבגדים החמים, מאוורר את הגוף הרדום, ופורץ החוצה לעולם!

4 מחשבות על הפוסט “שעון קיץ

  • תגובה ורד והדס 1 באפריל 2011 בשעה 9:20

    היי ציפי, תמונה מדליקה מצאת !
    איזה כיף שעון קיץ. ואיזה מזג אויר נפלא היום בחוץ.
    עדיין לא החלפנו את כל השעונים בבית…חחח…טוב שהזכרת.
    אז יופי של פוסט הפותח את השבת היפה.

  • תגובה יעל 1 באפריל 2011 בשעה 16:37

    כל מה שכתבת, כאילו כתבת מרחשי ליבי. אני כל כך אוהבת את היום שבו עוברים לשעון קיץ (לא אוהבת את השעה פחות, אבל מוכנה לשלם את המחיר… ☺). איזה כיףףףףף!

  • תגובה ציפי לוין 2 באפריל 2011 בשעה 13:19

    הי ורד-תחליפו מהר את השעונים,זה נורא מבלבל אחכ!! אני שמחה שאהבת את התמונה היא מאד אופטימית בעיני. מזג האויר נפלא היה אתמול! יום מקסים!

  • תגובה ציפי לוין 2 באפריל 2011 בשעה 13:26

    הי יעל,ברוכה הבאה! אני שמחה שגם את מרגישה ככה,שעון הקיץ גורם לי שימחה רבה,התרגשות לקראת העונה החדשה, לקראת האור הרב שהיא מכניסה לחיינו! באמת כיף!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *