הסיילים של ניו יורק : 4th of July

הזמן בו נסענו לניו יורק היה זמן קניות, זמן ה- shopping. הגענו מספר ימים לפני יום העצמאות: 4th of July, ואלו הימים של הסיילים הגדולים.

ידעתי שהסיילים החלו, בחלק מהרשתות הן כבר הגיעו ל-50% ואחרי יום העצמאות הן ירדו ליותר. שמחתי כמובן שיש הנחות כי זה כיף לקנות בהוזלות גדולות. נכון שלא חסר לי כלום, יעיד הארון, יעידו נעלי הקיץ והחורף, יעידו ארונות הילדים והשקיות עם הבגדים שאני מחלקת מפעם לפעם.  אבל…ניו יורק בלי שופינג?? זה אוקסימורון, משפט שלא יכול להתקיים.

יש מספר סוגים של קניות בניו יורק, שבחלקן התנסתי, ואשמח לספר עליהן.

סוגי הסיילים – המכירות בניו יורק

מכירות בחנויות ברחבי העיר

חנויות מנהטן קבלו את פנינו בשלטי SALE רחבים ונוצצים. בכל החנויות היו מכירה כלשהן (סייל=מכירה, לאו דווקא של סוף עונה), והאפשרויות בהן נראו מלבבות. רוב הרשתות והחנויות עורכות מכירות עם הנחות של 30%-50%, אבל לא על כל החנות, כמצופה, אלא, על חלק קטן מהסחורה, למעשה, רק על חלק מהפריטים. הנחות מסוג אחר הן על פריט שני, ומיעוט קטן מאד מהחנויות עשה הנחה על כל הפריטים בחנות. אני קניתי מספר פריטים מוצלחים במכירות הללו: סנדלי כסף וצמיד של קנט קול, שמלה וחולצה מקסימות של פרנץ’ קולקשיין, נעלי ספורט של נייק ומעט פריטים באמריקן איגל.

בתמונה – שמלה וחולצה  FRENCH CONNECTION, סנדלים וצמיד של  KENNETH COLE:

בגדים שקניתי בסיילים בניו יורק (צילום ציפי לוין)

 

אאוטלטים

שיטה  שנייה ועדיפה לקניות מוזלות היא האאוטלטים הגדולים. באאוטלט נמכרת סחורה משנה קודמת, לא מהשנה הנוכחית, את זה צריך לקחת בחשבון מי שמאד חשוב לו להיות מעודכן. האאוטלט מוכר את הסחורה במחירים מוזלים ביותר ומגיע לסיילים של 70% – 80%. עקב כך כמויות האנשים שנסעו לאאוטלטים בימים שקדמו ליום העצמאות היו עצומות ואנו לא התקרבנו לכיוון שלהם.

Jersey Gardens

יום לאחר יום העצמאות האמריקאי, יום מעט יותר מתון לקניות, נסענו לאאוטלט הגדול של ניו ג’רסי.  בתחנה המרכזית של מנהטן יש קווי אוטובוס ישירים לאאוטלטים. הם יוצאים בשעות קבועות, והם מתואמים עם שעות סגירת האאוטלטים.

הגענו תוך חצי שעה באוטובוס הישיר, מעט לאחר פתיחת האוטלט המפורסם של ניו ג’רסי: Jersey Gardens. זהו אאוטלט ענק, ומבחינת המותגים שלו הוא מייצג אופנה בסיסית, בסיסית + והמחירים בו נוחים מאד. אין בו מותגי על והוא נמצא בבניין אחד, סגור ומוגן מפגעי מזג האוויר. נוח מאד להסתובב בו, ויש בו מתחמי שתייה, אוכל ומנוחה. באאוטלט הזה יש  200 חנויות. ואנחנו הסתובבנו  בו יום שלם,
מלווים במזוודה אותה רכשנו בחנות הראשונה אליה נכנסנו לאאוטלט. זה היה כמובן מתוכנן, מאד נוח לטייל ככה בין החנויות, לאסוף קניות ולאחסן במזוודה.

בערב, לקראת סגירת האאוטלט, אבי מודד בגדים ואני מחכה, עייפה ומותשת: 

ציפי לוין בג'רסי גארדנס

 

קניות בתאריכים מיוחדים: למשל – יום העצמאות 4th of July

קניות מיוחדות נעשות בחגים, למשל – ביום העצמאות, ההנחות באותו יום גדולות מהרגיל. בהתאם לנדיבות של הבעלים. חברתי ר’ ואנוכי הלכנו עקב הרצון לזכות ביום הזה בהנחות גדולות יותר אצל המעצבים.  עברנו בין החנויות השונות, והבנו שגם אחרי הנחות של 30%  חולצה ב-180$, תישאר אצל המעצבת על הקולב.

לסיום סיבוב הסיילים קצת תמונות מהסוהו, אזור שגם בלי קניות מיוחדות כיף להסתובב בו:

סיילים במנהטן צילום:ציפי לוין
סיילים במנהטן צילום:ציפי לוין
סיילים במנהטן צילום:ציפי לוין

2 מחשבות על הפוסט “הסיילים של ניו יורק : 4th of July

  • תגובה ורד והדס 2 באוגוסט 2011 בשעה 13:52

    טוב…לא זול, אבל (כמו שאומרות הדודות ) – העיקר שנהנית. קניות זה בהחלט חלק מהכיף. תתחדשי !!!
    קונדיטוריית הקאפקייקס נראית חלום של מקום.

  • תגובה ציפי לוין 5 באוגוסט 2011 בשעה 4:45

    הי ורד-כן לא הכל זול.רק מעט. הקונדטוריה היתה מאד יפה והיה כיף לראות את הקאפקייקס מקבלים צורה! נהנתי זה ברור!! סופ"ש מקסים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *