לונדון – הנה אנחנו באים – נסיעת בת המצווה של ניצן

כשתומר וניצן החלו להתבגר החלטנו שכדי לחגוג עימם בת ובר מצווה ניסע לחוץ לארץ. בהתחלה חשבנו על דיסניוורלד, אחר שינינו את דעתנו לחלוטין. החלטנו לקחת כל אחד לחו”ל בנפרד. ניצן היא הגדולה ביניהם, ולכן היא היתה הראשונה והחלטנו שהכי יעניין אותה לנסוע איתנו ללונדון. תכננו מספר חודשים את הנסיעה שלנו ללונדון. אבי ואני כבר היינו בלונדון, ולניצן, זו היתה הפעם הראשונה. לונדון היא עיר מושלמת לנסיעה כזו: יש בה אטרקציות מעניינות – מוזיאונים, פארקים, כל מה שקשור למלכה ולאוצרות שלה, שווקים, ושופינג אינסופי. ניצן התלהבה מאד ואנחנו איתה. ידענו שזו הולכת להיות חוויה משותפת ומאושרת.

בית המלון שלנו בלונדון

מיקום בית המלון נקבע לפי הקרבה שלו לרחוב אוקספורד הארוך ובעל מספר החנויות הרב. חלק מחווית הטיול של נערה מתבגרת הוא שופינג, וקירבה לאוקספורד היתה מחוייבת המציאות. כמו בחופשות אחרות שלנו, גם הפעם הקרבה למרכז ההעיר היתה חשובה, אך עדיין המלון היה חייב להיות ברחוב שקט ולא מרכזי. חיפשתי ומצאתי מלון דירות קטן ונחמד ברחוב ג’ורג’, רחוב קטן, קרוב מאד לבית הכלבו המפואר Selfridges , שעומד על רחוב אוקספורד. קיבלנו דירת סטודיו קטנה- מיטת הורים, ספה נפתחת (שנשארה פתוחה כל השהות), מטבח מאד משוכלל עם פינת אוכל, מכונת כביסה ויבוש – לעקרת הבית המצטיינת! (אל דאגה, אני הייתי בחופש ולא נגעתי בשום מכונה מיותרת 😊). את ארוחת הבוקר קיבלנו כל יום לחדר, ואנחנו שיכללנו אותה עם גבינות וירקות מהסופר הקטן, שניצב סמוך מאד למלון.

הנה מעט תמונות מהסוויטה שלנו:

טיול בת מצווה ללונדון

מזג אוויר ישראלי בלונדון

לונדון קבלה אותנו עם מזג אוויר מושלם, מאד ישראלי, לא בדיוק לונדוני. כל יום הטמפרטורות נעו בין 26-31 מעלות, כשבבוקר קריר וכך גם בערב. לא היתה לחות באוויר, לכן החום הזה היה עבורנו תזכורת נהדרת לחום בארץ, רק בצורה משודרגת. לבשנו שכבות בבוקר, כשהיה עדיין קריר וקילפנו אותן במשך היום, כשהתחמם. ברחוב של המלון גילינו בתי קפה נעימים, קרוב מאד למלון מצאנו סניף מלא בכל טוב של רשת Tesco(סופרים אנגליים נהדרים) ומסעדות. עוד דבר חשוב הוא שראינו שיש לנו אפשרות הגעה קלה מאד ל- 3 תחנות טיוב, שנמצאות על רחוב אוקספורד: בונד סטריט, מארבל ארץ’ ובייקר סטריט. אלו 3 תחנות טיוב ראשיות ושבחלקן ניתן לפצל רכבות, מה שמקל על ההגעה למקומות רחוקים. אחד הדברים ששמנו לב אליהם ועקבנו אחריהם בשימחה היה שלל מכוניות הפאר, שסבבו אותנו כל הדרך לתחנות הטיוב: מכוניות כמו פררי, פורשה, יגואר מרצדסים ועוד. זו היתה חגיגה לאוהבי המוטוריקה מצד אחד ומצד שני גם הבהירה לנו שהמלון נמצא בסביבה עשירה של לונדון.

אבי וניצן מטיילים וניצן מצלמת את אבי ואותי בבוקר של אחד הימים:

לונדון-נסיעת בת מצווה
ציפי לוין בלונדון-נסיעת בת מצווה

 

הגעה למלון וכרטיס הנסיעות השבועי – Oyster

קיבלתי מספר טלפון של נהג מונית ישראלי, וקבענו עימו את יום ושעת ההגעה שלנו ללונדון, והוא חיכה לנו עם הנחיתה בהיתרו. קבענו עמו גם את החזרה להיתרו, וככה סגרנו את נושא הנסיעות לשדה התעופה. ידענו  שעלינו לרכוש כרטיס נסיעה שבועי כי הוא מוזיל מאד את הנסיעות בתחבורה הציבורית וכן כי זה מאד נוח לשלוף אותו מהארנק בכל פעם שרוצים לנסוע, ולא לחשוב פעמיים כשרוצים להגיע למקום מסויים, או כשמתעייפים מהליכה רבה ופשוט רוצים לנוח ולהגיע מהר ליעד הבא.

כרטיס האויסטר השבועי:

לונדון-נסיעת בת מצווה



הכרטיס עולה כ-30 פאונד לאדם, עם פיקדון של 5 פאונד, שמקבלים כשמחזירים אותו. לילדים יש כרטיס שבועי נפרד, אבל כדי לרכוש אותו צריך להגיע לרציף מאד לא נוח, באזור של לונדון ברידג’, ואנחנו וויתרנו על קנייתו. במקום הכרטיס הזה קנינו בשבילה כרטיסים יומיים.

התחלת  החופשה שלנו בלונדון

הגענו למלון אחר הצהריים, קבלנו את הסוויטה, התמקמנו במהירות, הכנסנו דברים חשובים לכספת, ובמהירות יצאנו לדרכנו החדשה – בדיקת הסביבה הקרובה למלון, ובדיקה לעומק של הסביבה הרחוקה יותר, רחוב אוקספורד על חנויותיו מלאות הקונים.

רחוב אוקספורד מחכה שנכנס לכל חנות וחנות, נמדוד כל מה שאפשר ולא נישבע לעולם מחויית השופינג.

לונדון-נסיעת בת מצווה

 

את היום הראשון שלנו העברנו בשופינג רציני. מכירות הסייל היו בשיאן, כמו מזג האוויר הנהדר. בחנויות נשארו הרבה פריטים במחירים נמוכים של פחות מעשרה פאונד לפריט. קנינו מעט מזכרות, טיילנו לאורך אוקספורד, גם לשם הטיול עצמו והחוויה של המקום החדש, אולי לא לנו, אבל כן לניצן שכל כל התרגשה ושמחה להיות שם. טיילנו שעות רבות, עד תשע בערב, שרק אז החשיך. בערב. את היום העמוס כל כך סיימנו במסעדת סטייקים, על אוקספורד עצמו, מסעדה נחמדה, אך יקרה מאד, וידענו שלא נשוב אליה בשנית.

ניצן צילמה אותנו, עייפים מאד, אבל מאושרים: (בתמונה התחתונה זו ניצן, שמסרבת בכל תוקף להצטלם 😋)

לונדון-נסיעת בת מצווה
לונדון-נסיעת בת מצווה


הסתיים לו כך באושר, היום הראשון של טיול בת המצווה של ניצן, ושלנו כמובן.

7 מחשבות על הפוסט “לונדון – הנה אנחנו באים – נסיעת בת המצווה של ניצן

  • תגובה photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי 3 באוגוסט 2013 בשעה 11:26

    נראה לי שהייתם בלונדון מתי שאנחנו היינו בארה"ב.
    גם אחותי הייתה באותה תקופה עם שני הילדים הגדולים שלה (11 ו – 9) והם מאוד מאוד נהנו.
    הם הלכו לכל המקומות התיירותיים שמתאימים לילדים (מוזיאון השעווה, גלגל ענק, ארמון בקינגהאם, וכו' וכו'), להצגות וסרטים ומהסיפורים והחוויות ששמעתי מהם נראה שהם עשו חיים משוגעים!
    התמונות שלך ושלה עושות לי ממש חשק להגיע ללונדון. אם אסף רק יראה שצייצתי את המשפט הזה, הוא מזמין לנו מחר כרטיסי טיסה שכן זה המקום שהוא הכי הכי אוהב בעולם (וגם חבר מאוד טוב שלו גר שם כבר כמה שנים).
    אני לעומת זאת, אעדיף להגיע למקומות אחרים בעולם, בהם עדיין לא ביקרתי.
    מחכה לפוסטים נוספים וחוויות נוספות מהטיול 🙂

  • תגובה ציפי לוין 3 באוגוסט 2013 בשעה 13:47

    הי שרנה, כן, הבנתי שבדיוק אתם הייתם בוגאס, כיף גדול! היה לנו מעולה ובכלל בשבילי סוג של חוויה מתקנת על לונדון, מפעמים קודמות. יש דברים שלא הספקתי ואני מרגישה שסופש ארוך יפצה. למה שלא תסעו לכזה סופש? אם גם יהיה לכם איפה לישון זה בכלל ישתלם מאד!
    מתכננת הרבה סיפורים. שבוע מצויין!

  • תגובה ורד בן-סימון 4 באוגוסט 2013 בשעה 9:34

    איזה יופי…אין עלייך באירגון עד לפרטים הכי קטנים ..נהג ישראלי 🙂
    עשית לי חשק לנסע…

  • תגובה ציפי לוין 4 באוגוסט 2013 בשעה 17:31

    ורד את צריכה לנסוע, זה ברור!! נכון, אני מאורגנת לחלוטין, אבל זה משתלם ביותר כשנמצאים שם והדברים מתוקתקים.

  • תגובה veredstyle 4 באוגוסט 2013 בשעה 20:42

    איזה יופי ציפיל'ה! נראה ונשמע שממש נהניתם. החדר שלכם נראה כזה חמים וביתי. ממש עשית לי חשק לטוס ללונדון (עוד לא הייתי…)
    מחכה לשמוע עוד חוויות!
    נשיקות מתוקה <3

  • תגובה ציפי לוין 5 באוגוסט 2013 בשעה 9:13

    ורד תודה ונהנינו מאד! החדר היה באמת חם ונעים, ומזג האויר היה מעולה והיתה לי חוויה מתקנת מפעמים קודמות של לונדון אפורה וגשומה. ושווה שווה לבקר בה! נשיקות!

  • תגובה גליה 1 בינואר 2020 בשעה 13:05

    אפשר לקבל לינק למלון?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *