מה בין מלון לאונרדו בוטיק ברחובות ושוק רמלה?

בסופ”ש האחרון השלמתי מעגל נחמד ביותר!

ב-28/6/2011 חגגתי יום הולדת שנה לבלוג שלי, במלון בוטיק במנהטן, ניו יורק. בסופ”ש של ה-28/6/14 , שלוש שנים אחרי חגגתי יום הולדת 4 שנים לבלוג, בבית המלון לאונרדו בוטיק ברחובות כשאני כותבת על המלון  ועל כל הסופ”ש המקסים, שבילינו בו אבי ואני. כשקבעתי את תאריך ההגעה שלנו למלון שכחתי בכלל מחגיגות 4 השנים ומכל הסימליות הזו, אבל הדברים מסתדרים מעליהם, והסימליות נוצרת לבדה!

המלון מציע כרגע סופ”ש של חוויה קולינרית – ואני מביאה את דברי המלון: ” צ’ק אין מוקדם ב-11, סיור טעימות עשיר ומפנק בשוק הססגוני של רמלה, כניסה למוזאון רמלה ולבריכת הקשתות, ארוחות בוקר(בשישי ושבת) במסעדת המלון, כניסה לטרקלין העסקים ולחדר הכושר, כניסה חד פעמית לקאנטרי קלאב בקרבת המלון ועזיבה מאוחרת במוצ”ש”. הארוח בבית המלון במסגרת הזו של החוויה הקולינרית החל בתאריך: ה – 2/7/14 והוא יסתיים ב-30/8/14.

בנובמבר האחרון הייתי בסיור עיתונאים ברמלה בשוק, בבריכת הקשתות ובמוזיאון, ושמחתי מאד על ההזדמנות לבקר שוב ברמלה, והפעם עם אבי, שלא היה עימי בביקור הקודם. בשישי בצהריים זנחנו את מנהגינו הקבוע – סיבוב תל אביבי וישיבה בבית קפה. ארזנו מזוודה ושמנו פעמינו לעיר רחובות. ברחובות הגענו לפארק המדע. בפארק המדע, קרוב למכון ויצמן, ולתחנת הרכבת של העיר, שוכן מלון לאונרדו בוטיק. (בקבלה של המלון נמצא לוח הזמנים של הרכבת, לנוחות אורחי המלון).

המלון עצמו בנוי מעל מרכז מסחרי, הכולל חנויות שונות, בתי קפה, חנות פארם גדולה, חניית חינם במרכז המסחרי, וכן יש לו חניה תת קרקעית נוחה. צריך לציין כי בשישי החנייה התת קרקעית נסגרת משש בערב עד עשר בבוקר למחרת. לפנות ערב הזזנו את הרכב מהחניה התת קרקעית, והחזרנו אותו למחרת. ישנה מעלית מהחנייה ישירות לבית המלון.

לובי המלון והקבלה מכניסים את אורחי המלון לאווירה מעוצבת ואלגנטית מאד:

מלון לאונרדו בוטיק ברחובות

 

הגענו למלון בצהריים המוקדמות, התמקמנו במהירות בחדר שקבלנו, והזדרזנו לקחת את זוג הכרטיסיות של “יאללה באסטה” שחיכו לנו בקבלה של המלון. רצינו להספיק להגיע לשוק, להסתובב בו, לצלם בו וכמובן להגיע לכל הטעימות שיש בכרטיסיות. כך נראות כרטיסיות הטעימות:

יאללה באסטה

סיור בשוק רמלה

לשוק רמלה הגענו בלי בעיה, מצאנו חניה במגרש החניה הגדול שצמוד לו, והתחלנו לסייר בו לפי המספרים בכרטיסייה, ולאכול את מה שקיבלנו בדוכנים השונים. היה טעים, צבעוני ומאד שמח!

שוק רמלה

 

הסנדוויץ הטוניסאי

התחלנו את הסיור בשוק עם הסנדוויץ הטוניסאי של אלי לוי: קבלנו, כל אחד מאיתנו, סנדוויץ גדול וטעים:

ציפי לוין בשוק רמלה

 

רובו של השוק מקורה, נקי למדי, והיה נעים להסתובב בו:

שוק רמלה

 

צילמתי תמונות מהשוק שאני אוהבת:

שוק רמלה
שוק רמלה
שוק רמלה

 

קליית אביבי דוד ובניו

בהמשך הגענו לקליית אביבי דוד ובניו, שם  קבלנו מארז תבלינים לאורז. ניסינו אותו בבית, והוא מאד טעים!

שוק רמלה
שוק רמלה

 

מאפיית שרעבי

ליד קליית אביבי דויד ובניו מצאנו את מאפיית שרעבי. האמת, שהריח של החלות, הכעכים, וכל שאר המאפים, הגיע אלינו מיד, וגרם לנו לרעב קל. במאפייה קבלנו 3 כעכים טורקים מתקתקים, מאד מיוחדים:

שוק רמלה
שוק רמלה

 

חיים הטורקי – בבא חיים/ בורקס רמלה

התחנה הבאה שלנו היתה חיים הטורקי – בבא חיים/ בורקס רמלה. את המקום הזה זכרתי לטובה מהסיור הקודם שלי בשוק רמלה, בשל הטעם הטעים והנדיבות הרבה שלהם. אני כאן אכלתי בורקס תרד עם ביצה ואבי אכל בורקס גבינה. ברור שטעמתי ממנו והוא ממני. היה מאד טעים! שתינו גם את הלימונדה המפורסמת שלהם:

שוק רמלה
שוק רמלה

 

חמוצי כרמל

בחמוצי כרמל בעל המקום לא היה, אז לא טעמנו את הלבנה והזיתים, אבל טעמתי אותם בסיור הקודם, והיא מעולה, אז אל תוותרו על הלבנה אם לא טעמתם אותה.

היו עוד 2 מקומות לטעימה – מסעדת נאג’י ומהרג’ה, שמפאת החום הכבד, והשובע שהרגשנו, ויתרנו על הגעה אליהם, והמשכנו להסתובב בשוק ולצלם, כשליווינו את סגירתו, לקראת השבת שעמדה להיכנס.

תמונות אחרונות מהשוק:

שוק רמלה
שוק רמלה
שוק רמלה
שוק רמלה

 

שלל דוגמאות מהנמצא בשוק, ויש גם בגדים, כלים חד פעמיים, מבחר פלסטיקים, מיצי פרי, כלי מטבח, חומרי ניקוי ועוד:

שוק רמלה

 

 מלון לאונרדו בוטיק

טרקלין העסקים

חזרנו למלון, לטרקלין העסקים, שבקומת החדר שלנו ( קומה עשירית). לאורחי המלון ניתנת האפשרות להיכנס לטרקלין העסקים המפואר, בו יש שתייה חמה וקרה, מאפים שונים, פירות, גרנולה ויוגורט, ריבות ועוד. הטרקלין, צופה לנוף הרחובותי ולתחנת הרכבת, שנמצאת צמודה לבית המלון. צילמתי את הטרקלין היפה:

מלון לאונרדו בוטיק

 

חדר הקלאב

החדר שקיבלנו במלון נקרא “חדר קלאב”- יש לו 2 כיווני אויר וצפייה. הוא פונה לנוף הירוק שסובב את רחובות ולמכון ויצמן, וכן לפארק המדע עצמו. החדר מצוייד במכונת קפה קטנה ומעט קפסולות, כוסות לשתיה חמה וקרה, בקבוק מים של אביין, תמציות קפה ותה. יש בארון כספת המותאמת למחשב נייד, חלוקי רחצה ונעלי בית. יש בו פינת עבודה נוחה, טלוויזיה, מייבש שיער ואינטרנט בתשלום. אנחנו הפכנו את המכשיר הסלולרי שלי לתחנת אינטרנט: Hot Spot. כשחזרנו מהשוק לחדר ראינו שקבלנו מכתב אישי ופינוקים: פירות ושוקולדים טעימים של “גליתא”:

מלון לאונרדו בוטיק

 

סידרנו את הבגדים ושאר החפצים בחדר המעוצב באלגנטיות רבה ונכנסנו להתקלח במקלחת המפנקת: שהיתה גדולה, וכיפית ביותר!

ציפי לוין במלון לאונרדו בוטיק רחובות

 

הלכנו לנוח לקראת ארוחת הערב, שאותה קבענו  לשעה שבע וחצי בערב. המשך הקורות אותנו במלון תוכלו לקרוא בפוסט הבא.

במסגרת האירוח ניתן גם להיכנס פעם אחת לבריכת הפקולטה לחקלאות, הקרובה למלון, אך אנו העדפנו לבלות במלון עצמו, ובשבת סיירנו באטרקצייה מרתקת ביותר, עליה אספר בפוסט הבא!
יש למה לחכות!!

פרטים על מלון לאונרדו בוטיק

מעט פרטים על מלון לאונרדו בוטיק: המלון נפתח בדצמבר 2011, בהשקעה כספית של 20 מליון ש”ח, והוא עוצב על ידי נעה ומשה קסטיאל ורחל אברהם בשיתוף האדריכל ארי שאלתיאל. המלון נגיש מאד למגיעים ברכבת, למי שמגיע לעבוד בפארק המדע ובמכון ויצמן. המלון מתאים גם למגוון של מתארחים-יחידים, זוגות ואף למשפחות שמגיעות עם ילד אחד. ישנם בו סוויטות יוקרתיות, ספא, מסעדת שף, חדר כושר וטרקלין עסקים. העיצוב יוקרתי ואלגנטי מאד, האווירה שלווה ורגועה.

יש מבצעים שונים לרשת שהמלון שותף להם, כמו החוויה הקולינרית שאנו לקחנו  בה חלק, ושווה לבדוק את המבצעים השונים באתר רשת מלונות פתאל.

קישור לאתר המלון

מלון לאונרדו בוטיק ברחובות

קישור לאתר שוק רמלה:

אתר שוק רמלה

קישור לאתר “יאללה באסטה”, דרכו ניתן לרכוש את כרטיסיית הטעימות של שוק רמלה:

אתר יאללה באסטה

קישור לפוסט שלי על רמלה, על השוק, המוזיאון, בריכת הקשתות ועוד:

רמלה-קרובה ללב יותר מתמיד

6 מחשבות על הפוסט “מה בין מלון לאונרדו בוטיק ברחובות ושוק רמלה?

  • תגובה מיכל בן משה 5 ביולי 2014 בשעה 10:55

    מקסים כרגיל! יופי של תמונות.. שתחגגו תמיד

  • תגובה ציפי לוין 5 ביולי 2014 בשעה 14:51

    תודה מיכל! שווקים זו אהבה שלי, וביחד עם סופש רומנטי, זה הכי כיף!!

  • תגובה efrat itah 6 ביולי 2014 בשעה 22:26

    רואים שנהניתם, התמונות יפות כתמיד. אני תמיד אומרת לשותף שאנחנו מטיילים בכל העולם אבל לא מספיק בארץ שלנו, ומסתבר שבכל מקום אם נרצה, נמצא. מאחלת לך עוד רשנים רבות של כתיבה מהנה לך ולנו

  • תגובה ציפי לוין 7 ביולי 2014 בשעה 8:33

    אפרת יקרה, תדעי לך שאת לא לבד בקטע הזה, וזה נכון שיש פה מקומות מקסימים, שאיך שהוא נעלמים לנו מתחת לעיניים. אז שווה לצאת לטיל פה, ולנפוש במלונות פה, כי הרמה מאד עלתה וההרגשה היא כמו של חול. תודה רבה על האיחולים, נשאר לי לאמר כמובן אמן!

  • תגובה ביקורות לאונרדו קלאב טבריה 20 ביולי 2014 בשעה 13:04

    איזה צילומים יפהפיים ומרגשים! הייתי‏ ‏רוצה‏ ‏לדעת‏ ‏לצלם‏ ‏ככה‏ ‏בדיוק. גם‏ ‏הכתיבה‏ ‏שלך‏ ‏יפה‏ ‏ממש‏ ‏בגובה‏ ‏העיניים‏ ‏ובלי‏ ‏שום‏ ‏פוזה !!!

  • תגובה ציפי לוין 24 ביולי 2014 בשעה 6:58

    תודה רבה על המחמאות לאנונימי מ"ביקורת לאונרדו קלאב טבריה" !!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *