אלכסנדר וונג – ALEXANDER WANG בשתוף פעולה עם H&M

ALEXANDER WANG בשתוף פעולה עם H&M

השבוע, לאחר השקה נוצצת בניו יורק ולפני הגעת הקולקציה לחנות H&M בעזריאלי, ובכל שאר הסניפים הנבחרים בעולם, הוצגה הקולקציה המשותפת למעצב המוכשר אלכסנדר וונג וH&M. 

מעט על אלכסנדר וונג

עולם האופנה רעש ורגש מאז חודש אפריל השנה, עת נודע על השת”פ עם אלכסנדר וונג. יש לכך סיבות טובות. המעצב, ממוצא אמריקאי-טאיוואני הוא מטאור בשמי עולם האופנה. בן 30, למד ולא סיים את בי”ס האופנה פרסונס, פתח ליין של בגדים על שמו, זכה בפרס מועצת האופנה של אמריקה, ולפני שנתיים מונה למעצב הבית של בית האופנה היוקרתי בלנסיאגה. המומחיות שלו היא בהפיכת בגדי יום יום לבגדים טרנדים ואף לבגדי ערב יוקרתיים, שנשות עולם האופנה ששות ללבוש. החתימה שלו ברורה ואופיינית, התפירה איכותית מאד, וכך גם והקולקצייה עם H&M .
זו קולקציה חדשה לחלוטין, כפי שוונג ציין בראיונות עמו.

אלכסנדר וונג ומרגריטה ואן דר בוש האחראית על שיתופי הפעולה של H&M, תמונות מתוך התצוגה בניו יורק ( צילומים: הנס מוריץ)

ALEXANDER WANG בשתוף פעולה עם H&M

 

הקולקציה של אלכסנדר וונג ו H&M

הקולקציה הנוכחית, עליה עבד וונג 9 חודשים עם המעצבים של H&M, כדומה לקולקציות שיתופיות עם מעצבי על קודמים( קרל לגרפלד, וורסצ’ה, סטלה מקרטני, מייסון מרג’אלה, איזבל מרנט), תפורה לעילה, בעלת פריטים מדויקים, בדים מיוחדים וכו’. היא כוללת: נשים –  38 פרטי לבוש ו 18 אביזרים. גברים – 23 פרטי לבוש ו 11 אביזרים. 8 אביזרי לייף סטייל משותפים כמו מזרון יוגה, מגבות ועוד.
נושא הקולקציה גם לנשים וגם לגברים הוא ביגוד ספורטיבי, שמתכתב באופן ישיר עם בגדי יום יום אך גם עם בגדי ערב. הקולקציה נעה בין ביגוד מנדף זעה כחולצות ריצה, מכנסיים קצרים, טייצים לנשים ולגברים, וחולצות טי, סווטשרטים  וקפוצ’ונים. הנשים קיבלו שמלות משולבות אריגים ובדי רשת מיוחדים, והגברים חולצות בייסבול מעור עם אפליקציות קולר בלוק.  לנשים וגם לגברים יש כמה סוגים של מעילים: מעילים דוחי מים, מעילי עור, מעילי צמר ומעילי רוח. המעילים בגזרות מאד יפות ומיוחדות. כל הקולקציה מלווה בלוגו גדול מודגש של שם המעצב. כשנשאל על כך הוא ענה שהדבר נעשה בכוונה תחילה, כאקט של הומור: אם כבר אז כבר!

ALEXANDER WANG בשתוף פעולה עם H&M

 

 

 

 

 

 

אבי צילם אותי עם אחת השמלות שקניתי מהקולקציה:

הקולקציה תוצג למכירה ב-250 סניפים נבחרים של H&M ובהם הסניף של קניון עזריאלי בתל אביב ב6/11, החל משעת הפתיחה : 9:30. התור יחל הרבה הרבה קודם.
בואו לפגוש אותי שם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *