סאגה – SAGA גלריה לעיצוב ביפו

סאגה מבחוץ – צילום: איתי בנית(יחצ)

גלריית העיצוב סאגה בשוק הפשפשים ביפו

תחילת השבוע שלי היתה מעוצבת לעילא, דבר שגרם לי אושר רב ומילא אותי בהשראה. הבוקר התחיל בהשקה מוקדמת לחלל התצוגה והמכירה המיוחד והיפה – סאגה, והמשיך עם טיול מעוצב במתחם נגה, אבל למתחם הזה אני אתייחס בפוסט נפרד.

חלל העיצוב המרווח סאגה ניפתח בשוק הפשפשים, ומי שפתח אותו היא משפחת שקל, בשיתוף עם ליאור ימין (נואם במרכז התמונה):

ליאור ימין הוא מעצב תעשייתי (בוגר 2011 של HIT) והוא מבעלי חנות העיצוב אסופה וגלריית התמונות האינטרנטית 50/70, החלל בסאגה מוקדש לעיצוב פרמיום ישראלי. המקום מיועד להיות בית קבוע ליוצרים ישראלים, כאלו שכבר יצרו לעצמם שם עולמי, וגם למעצבים צעירים ומוכשרים בראשית דרכם. בסאגה יציעו בעיקר פריטים יוקרתיים, רהיטים ואביזרים לבית. האוסף בחלל דינאמי, בחלקו קבוע ובחלקו מתחלף.

מידע על המציגים ועבודתם

כורסאות וכיסאות של סטודיו hu.be , שחוקרים בעבודתם את נושא ניצול תוצרי הלוואי של תעשיית מחזור הנחושת. שולחנות ושידות של אריאל צוקרמן וערן שמשוביץ’, שעשויים ממשטחי עץ עליהם אמנות רחוב אותנטית. גופי תאורה של אוהד בנית שמטפל בנושא הפשטות שבתנועה במינימום אמצעים. (את קיר הלבנים המצוירות שלו הראתי בפוסט על חנות התכשיטים KOLVERT כאן. )

בן ברוידא שעון אורלוגין שמנציח את מעמד הסקיצה למוצר המוגמר, ורחלי בוקסוים מציעה אגרטלי פורצלן אותם יצקה מתבניות בד שתפרה בידיים.

שרון סידס, מציגה פריט דקורטיבי לקיר, כשהיא מעבירה דימוי מהטבע על ידי טכניקה ייחודית, בעבודת יד ובהתאמה אישית.

גופי תאורה מבטון של איתי בראון שעושים שימוש בטכנולוגיות חדשניות, המשלבות בין עולם יציקות הבטון לבין עולם האור, פירטי הריהוט של הילה שמיע שמעוצבים בטכניקה חדשנית וסינגולרית, של יציקת אלומיניום על בולי עץ.

על הרצפה נמצאים הפופים היפים של נטע טסלר:

 

מוצגת כאן Grit סדרת רהיטי האומן וגופי התאורה של המעצב התעשייתי אבי פדידה. הפריטים יוצאי דופן ביופיים, ובסוף הפוסט אני מביאה סרטון קצר הנותן הצצה על דרך יצירתם.

 

מוצגים פירטי קרמיקה נפלאים של מיי ובועז קאהן מסטודיו קאהן:

חלל התצוגה של סאגה

חלל התצוגה מחולק ל3 חלקים, כאשר החלק השלישי הוא תצוגה מתחלפת של אומנים שונים. הראשונים שזכו להציג בחודשי יולי אוגוסט הם סטודיו מג’נטה – magenta, שמציגים תערוכה המשמרת את רוח התצוגה של המותג, כפי שנערכה במסגרת שבוע העיצוב של מילאנו- 2015:

 

קיר גדול באמצע החלל מרכז פרטי עיצוב קטנים, שגם המחירים שלהם, בחלקם מאד נוחים:

צילום: איתי בנית(יחצ)

פריטם נוספים שאהבתי, שמוצגים בחלל של סאגה:

 
 
 
 
 
 

 

סרטון היו טיוב של אבי פדידה: הסרטון מכאן:

הכתובת של סאגה

רבי פינחס 4, שוק הפשפשים, יפו.

שעות פתיחה

א’ – ו’ :0010:00-16

דף הפייסבוק של סאגה:  סאגה

דף הפייסבוק של אסופה: אסופה

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *