גילה מירון – טיפול ביד ענוגה

אני מחייכת חיוך של אושר

פינוק – מילה מופלאה בעיני. כל מי שישאלו אותו מה זה פינוק יענה קצת אחרת, אבל הרבה דברים יהיו דומים. גלידה, סרט, ארוחה במסעדה טובה, ים, טיפול קוסמטי, מניקור/פדיקור, טיפול במספרה, מסז’. יש דברים שאנחנו, בעצם, יודעים לעשות לבד, אבל, כשרוצים להתפנק, הכיף הוא שמשהו אחר עושה את הפעילות הזו בשבילנו, וכך מפנק אותנו. למשל, כשאני זקוקה לפינוק אני מבקשת מאבי שיכין לי קפה, או שיכין לי פרוסת לחם עם גבינה. משהו מאד קטן אבל אותי זה מפנק.

אתם מכירים אותי, אני לא כותבת על beauty. לא כותבת על הקרמים בהם אני משתמשת, לא על הלקים אותם אני מורחת (מידי פעם), לא כותבת על הסבונים, האודמים, הקונסילר, המייק אפ והמברשות. אני משתמשת במעט מאד חומרים. קרם יום ולילה לפנים, אודם לשפתיים, מעט מאד מייק אפ וקונסילר. העיניים שלי אלרגיות לכמעט כל דבר והרופא אסר עלי שימוש במסקרה ובצלליות. כך, עם השנים, השארתי לחברותי הבלוגריות את תחום הקוסמטיקה לעצמן. מידי פעם אני אוהבת להתפנק בתחום הזה ואני מודה שלא הרבה. כשזה קורה אני קונה קרם שקראתי עליו ביקורת טובה, אודם עם צבע שממש
מתחשק לי או כל מה שבדיוק באותו הרגע נוגע בי.

כשהייתי מאד צעירה הכרתי קוסמטיקאית, בחורה חרוצה ומקסימה, שטיפלה בי במסירות בכל חצי שנה, עת התייצבתי אצלה. עם הזמן היא חזרה בתשובה והפסיקה לטפל. כך, למעשה גם אני הפסקתי את ביקורי הקבועים אצל קוסמטיקאית. פעם בשנה שנתיים, כששמעתי על מישהי טובה והגוף שלי בדיוק אותת לי על זמן פינוק, הייתי קובעת ומגיעה לטיפול. אצלי טיפול קוסמטי מתקשר באופן ישיר לפינוק,

גילה מירון

בדיוק בזמן שבו הרגשתי צורך עז בפינוק כזה דיברה איתי גילה מירון . הכרנו בפייסבוק, ידעתי שלגילה יש מכון קוסמטי. הגבנו אחת לשניה ומסתבר שגילה גם בחנה היטב את התמונות שלי. גילה הזמינה אותי אליה לטיפול ולפני כשבועיים הגעתי, למה שחשבתי שיהיה טיפול פנים מפנק.

הגעתי לפתח תקווה בבוקר יפה ומצאתי חניה ליד המכון. זו היתה התחלה מעולה לבוקר מלא חוויות, גם מפנק אבל גם מלמד. המכון של גילה נקרא טושה – Toucher. בצרפתית זה או פגיעה ישירה בקרב סיף או בתרגום מילולי -מגע. כשגילה החליטה להקים את מכון הקוסמטיקה היא רצתה ששם המכון שלה יכלול 2 אהבות שלה – צרפת, שבה היא מבקרת ללא הפסקה וכמובן את המגע באנשים. דרך שם המכון גילה מסבירה למטופלות שלה את העקרונות והערכים שהיא רוצה להעניק להם: מקצועיות, רצינות ומגע אישי, שאותו היא מתאימה לכל מטופלת.

טושה הוא אכן מקום אינטימי,מפנק ואישי מאד. שנסונים צרפתים מתנגנים ברקע, הרהיטים לבנים, והאווירה משדרת מקצועיות ורצינות. גילה שבעברה לימודי עיצוב בשנקר, שינתה קריירה ובחרה להיות כימאית. כעבור מספר שנים היא למדה קוסמטיקה פרא רפואית, כאשר הידע הכימאי שלה העניק לה יכולת וכושר התעמקות והבנה בנושאים מגוונים בעולם הקוסמטיקה.

גילה מירון ומכון הקוסמטיקה טושה
גילה מירון ומכון הקוסמטיקה טושה

מכון טושה

למכון טושה 2 קומות. בקומת הקרקע גילה מעניקה טיפולים של מניקור ופדיקור (גם רפואי) ואיפור קבוע (בשיטת השערה). כאן גילה עורכת למטופלות החדשות אבחון בשיטה של אולטרא סאונד לעור הפנים שלהן. את כל סוגי הטיפולים עושה גילה לבדה, ללא עזרה של עובדות נוספות. שאלתי את גילה מדוע, והיא הסבירה לי שהמטופלות שלה מאד חשובות לה והיא רוצה להעניק להן את כל תשומת הלב ואת הטיפול המטייבי והיא סומכת רק על עצמה בכך.  בכל התחומים גילה מקפידה לרכוש את המוצרים הטובים ביותר בשוק, היא מעולם לא חוסכת. גילה מציינת שהבריאות של המטופלות מאד חשובה לה
וזה העיקרון המנחה אותה בעת רכישת החומרים לטיפולים שלה. בקומה זו נמצא גם ארון תצוגת הקרמים השונים, כאשר גילה מציינת בפני שהיא משמשת כמכון הדגל של חברת הקוסמטיקה הצרפתית MATIS.

גילה מירון ומכון הקוסמטיקה טושה

 

בקומה השניה של טושה נמצא חדר הטיפולים של גילה. כאשר היא עולה לטיפול, היא נועלת את דלת המכון, שקט משתרר במקום, ורק השנסונים נשמעים ברקע. גילה החליטה עם השנים שהיא מטפלת רק בנשים, ככה היא מרגישה הכי נוח, וגם הנשים שמגיעות אליה מעריכות עובדה זו.

גילה מירון ומכון הקוסמטיקה טושה

 

גילה, שהיא כאמור, קוסמטיקאית פרא רפואית, התמחתה בלא מעט טיפולים עם השנים (מעל 20 שנה). היא למדה באופן מסודר והשתלמה בארץ ובחו”ל. על כל ההתמחויות יש לה תעודה, והתעודות תלויות מול עיני המטופלת. כל המכשירים בהם היא מטפלת הם בעלי תו תקן של משרד הבריאות. הטיפולים של גילה הם הטיפולים הכי חדשים שקיימים היום. החל מטיפולי קוסמטיקה מסורתיים לרענון עור הפנים (לפני אירועים חשובים למשל), טיפולי מזותרפיה (מכשיר עם מחטים דקיקות, הפוצעות בעדינות את העור וכך מותחות אותו), טיפולי פילינג יהלום( ליטוש עדין של העור), טיפולי אולטרה סוניק (חימום ועיסויי רקמות העור) וטיפולי אנטי איג’ינג. היא מטפלת בבעיות עור שונות, באקנה הקיימת בעיקר אצל בני נוער, שמקבלים אצלה טיפול מסור ומעקב מסודר.

טיפול הפנים שעברתי בטושה

נכנסנו לחדר הטיפולים שבקומה השניה של טושה. הסרתי את בגדי, לבשתי חלוק ונשכבתי על המיטה המזמינה. גילה כיסתה אותי בשמיכה ירוקה, והיתה קשובה מאד לרצונות שלי – קור וחום, תמיד קר לי….הייתי מאושרת להתמסר לידיים המיומנות והעדינות של גילה. לפני כל חלק בטיפול גילה הסבירה לי מה היא עומדת לעשות, באיזה חלק בפנים היא מטפלת ומה עושה הטיפול הספציפי. אחרי ניקוי של הפנים עברתי 3 סוגים של פילינגים, מהירים למדי (גילה הסבירה לי כי היא משתמשת בחומרים פעילים בריכוז גבוה) של חומצה, הבהרה ומתיחה ואיזון העור. עברתי בקיצור: התפחת קלה לניקוז קומודונים,
מסכת עיניים למיצוק, טיפול אנטי אייג’נג עם ג’ל מוליך ופפטידים ומכשיר איזון. באזור העיניים, לשם המיצוק, גילה טיפלה בי עם אלקטרודות. בהמשך טיפלה בי גילה עם מכשיר הפוטון:

גילה מירון ומכון הקוסמטיקה טושה

על הפוטון בקצרה – זו מסכה טיפולית לעור בטכנולוגית הפוטון, שעובד על אורכי גלי אור שונים. כל גל אור מטפל בבעיה אחרת בעור, ולכל גל אור יש צבע אחר. המסכה עוזרת לריפוי והתחדשות של העור.
לאורך כל הטיפול של גילה בי , נשזר נושא האנטי איג’ינג וכך גם עם מכשיר הפוטון. אני טופלתי בגלי האור האדומים, שעוזרים במיצוק סיבי הקולוגן והאלסטין שנמצאים בעור.

הטיפול של גילה נמשך והיה בהחלט טיפול שונה לגמרי מטיפולי קוסמטיקה בהם טופלתי בעבר. עברתי אצלה טיפול בטכנולוגיה ובחומרים הכי חדשניים הקיימים בשוק. במהלך הטיפול בי גילה השתמשה בחומרים של חברת הקוסמטיקה MATIS. כשגילה סיימה את הטיפול הייתי רגועה ושלווה. הצטערתי כמובן שהכיף נגמר, אבל היה שם עוד משהו. הרגשתי שעברתי טיפול מאד מיוחד ושהעור שלי עבר משהו אחר, מהידוע לו והזכור לו. ההפתעה שלי היתה כשגילה אמרה לי להסתכל במראה, והפנים שלי זרחו. הקמטים הקטנים ליד האף ובמצח הפכו לקטנים יותר והרגשתי שהפנים מלאות יותר. יום אחרי הטיפול עוד הרגשתי ככה. בסיום הטיפול גילה נתנה לי קרם לחות של החברה. זה קרם מהסידרה הסגולה, סידרת הטיפול בעיכוב תהליכי ההזדקנות של העור. הקרם נקרא:
AVANTAGE JENESSE CREAM N/D SKIN

גילה מירון ומכון הקוסמטיקה טושה

גילה הסבירה לי שזה קרם מיוחד, שניתן למרוח אותו ביום ובלילה, על הפנים ועל הצוואר. על הקרם כתוב: “קרם לחות יומי למניעת סימני גיל, המגן מפני נזקי הסביבה ומאזן את
קצב חילוף החומרים בתאים”.

גילה מירון ומכון הקוסמטיקה טושה

 

מאז הטיפול עברו שבועיים ואני משתמשת כל יום בקרם הפנים החדש. אני מורחת אותו על הפנים והצוואר כל בוקר. הקרם נעים מאד למגע, הוא סמיך, אך נספג לחלוטין ומשאיר את עור הפנים רך. הריח שלו מאד עדין ואני מרגישה איתו נהדר. אני מורחת את הקרם, ויוצאת מוכנה ליום החדש שמגיע. אני שמחה שהכרתי את גילה ואת המכון המיוחד שלו. מעכשיו כשהעור שלי ירגיש שהוא זקוק לטיפול, וכמובן כשיתעורר בי הרצון לפינוק יש לי כתובת!

מי שרוצה להתנסות בעצמה בטיפולים המיוחדים, לחוות את המיומנות והמקצועיות שגילה מציעה וכן גם להתפנק מידי פעם, זו הכתובת:
מכון טושה: איכילוב יצחק 6, פתח תקווה.

הטלפון של גילה: 052-3416641

קישור לדף הפייסבוק:

גילה מירון

2 מחשבות על הפוסט “גילה מירון – טיפול ביד ענוגה

  • תגובה Unknown 16 בספטמבר 2016 בשעה 5:25

    הזדהתי עם כל מילה ומילה שלך… אף אני חוויתי מספר טיפולים יחודיים, חדשניים ומקצועיים מידייה המיומנות של גילה. תוצאות הטיפולים שלה ניכרות באופן מיידי ומשתפר והולך בטווח הרחוק… לכל הדעות מכון טושה מיוחד במינו כי מנהלת אותו אשה, קוסמטיקאית, כימאית מיוחדת במינה!

  • תגובה ציפי לוין 20 בספטמבר 2016 בשעה 12:41

    שלום למטופלת של גילה, אני מבינה אותך לגמרי, כיף לדעת שיש על מי לסמוך!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *