10 משאלות לשנה החדשה שבפתח

שנה חדשה בפתח וחשבתי על 10 משאלות, שיהיה נחמד אם הן יתממשו בשנה שנכנסת:

1. שהשנה הזו תהייה רגועה. רגועה לכולנו. למשפחה הגרעינית והמורחבת, לחברים הקרובים והרחוקים יותר, ואפילו הייתי רוצה לאחר זאת לכולנו במדינה העצבנית שלנו. שנה רגועה ושלווה. שנוכל לצאת מהבית, לברך אחד את השני בלבביות, להעיר שהנה הסתיו כנראה הגיע, כי יש נחליאלי בגינה היפה שליד הבית. בכל הטיולים שלי בחו”ל אני מקנאה בשלווה שאני רואה סביבי. אני מטיילת וסביבי  האנשים הולכים ולא רצים, עומדים בתור ולא מעמידים את העגלה ורצים (שוב) להביא פריטים ששכחו, מחייכים אחד לשני ולא מעקמים את הפרצוף.

10 משאלות לשנה החדשה שבפתח

2. בעקבות הצילום של של הגלובוס, אני לא יכולה שלא להתייחס לחוץ לארץ. אחת האהבות הגדולות שלי בעולם הזה היא הנסיעות לחו”ל. אני אוהבת להגיע לעיר מסוימת ולחוות אותה, לכמה ימים, כמעט כמו תושב המקום. לא אוהבת נסיעות למקומות רבים ושהייה קצרצרה בהם. אני לא הטיפוס. מאחלת לעצמי לבקר השנה במקום שעדיין לא הייתי בו, אבל גם לבקר שוב בפריז. 3 שנים שלא ביקרתי בה ואני מתגעגעת. הפעם האחרונה היתה טיול של חורף, והטיול הזה השאיר לי טעם של עוד. פריז בחורף, כמה היא יפה וכמה טעימה.

3. שהשיח בינינו, בין כולנו, וגם השיח הציבורי יהיה יותר מתחשב וסבלני. שלא נחשוב, שמי שבא מולנו רוצה ברע, אלא אולי לשם שינוי רוצה בטוב.

4. שהשנה מי שבא לבקר (מהמלה ביקורת), יחשוב קודם כל על הביקורת הבונה ועל העצה הטובה שהוא יכול לתת והוא בעצמו היה רוצה לקבל, יעצר, יחשוב, יעכל ורק אז יאמר את מה שעל ליבו. לא לבוא מעמדה של יודע הכל, התנשאות ומחשבות רעות. טוב מביא טוב, זו לא אמרה סתמית, זה מתוך ניסיון. כשאני מגיעה ממקום טוב ומלווה את מה שאני מבקשת לאמר בחיוך אני תמיד זוכה ל – 2 תמורות טובות – חיוך בחזרה והקשבה.

5. אמצע הבקשות זה מביא מזל טוב, ככה אני מקווה. הבקשה שלי היא בריאות טובה. לילדי, לבעלי, לי, למשפחתי המורחבת, לחברי, לכל מכרי ואוהבי. הבריאות הטובה היא מפתח ובסיס לכמעט כל דבר בחיים שלנו. יום שמתחיל בכאב כלשהו, וכל היום מתהפך, מצב הרוח משתנה וכל מה שרצינו לעשות נדחה. אני לא רוצה לחשוב על דברים מסובכים יותר מכאב. אז אני מבקשת, לכולנו, ימים שלמים ובריאים.

6. שבוע שעבר דפקה לי שכנה על הדלת, וטענה שהשרך היפייפה ששתלנו בכניסה לדירה, מפריע לה. אני לא אכתוב כאן  מה אמרה, אבל אנחנו הבנו ששלום בית עם השכנים חשוב, שהמסדרון שייך לכולנו, והשרך עבר למרפסת הבית. יש לנו רוחות חזקות במרפסת, ואני מקווה שהשרך שלנו יצמח ויפרח שם. בקרוב יצטרפו אליו עגבניות ובהמשך עשבי טיבול, ואני מאחלת לנו שהגינה  הקטנה תלבלב ושהצמחים שלי יאהבו את הבית החדש שלהם.

10 משאלות לשנה החדשה שבפתח

 

7. בשנה האחרונה העמקנו את הביקורים שלנו בקפליקס בכל הסניפים. ביקורים של ימי שישי בעיקר, שבהם אנחנו שותים בהנאה מרובה את הקפה הכי איכותי, אוכלים לצד הקפה משהו טעים וקונים קפה נהדר הביתה. אנחנו אוהבים את המקומות, אוהבים את החברה, אוהבים את האינטימיות שנוצרת בין האנשים ואת האווירה במקום. אחר כך אנחנו מטילים בסביבה, קונים דברים לשבת, אני תמיד מצלמת משהו, בניסיון עיקבי מבחינתי, להנציח את הרגעים המהנים הללו של חברות והנאה. מאחלת לנו שקפליקס לא ישתנו, שנמשיך לשתות קפה טעים ולהרוויח רגעים אינטימיים אהובים.

8. מאחלת לכולנו פרנסה טובה. שההשקעה שלנו במקומות העבודה שלנו תשתלם, בין לעצמאים ובין לשכירים. שנאהב את מה שנעשה, ובעצם גם ההפך הוא נכון, שנעשה את מה שאנחנו אוהבים. הילדים גדלים, הצרכים של כולנו מתרבים עם השנים, והפרנסה הטובה חשובה מאין כמוה. אז מאחלת לכולנו שנזכה לכמה שיותר.

10 משאלות לשנה החדשה שבפתח

 


9. מאחלת לעצמי שאוכל להמשיך ולכתוב, להמשיך ולצלם, להמשיך לעניין אותכם, הקוראים היקרים והאהובים שלי. שש שנים של כתיבת הבלוג הם תקופה לא קטנה, גם לכם וגם לי. מאחלת לעצמי שהסקרנות לגבי הסובב אותי לא תעזוב אותי לעולם. שגם השנה הזו מעיין הכתיבה יישאר יציב, שאמצא פינות מיוחדות לצלם ומקומות חדשים להראות לכם. אני יודעת שאלווה הכל ברעיונות שלי ומקווה שתמשיכו לאהוב ולעקוב.

10. המשאלה העשירית שלי היא להגשים משאלות. מאחלת לכם ולי להוציא השנה לפועל חלומות ורעיונות ומחשבות ובקשות. להיות יצירתיים, לחשוב מחוץ לקופסה שלנו, לפרוץ את הגבולות שלנו. 

ציפי לוין עם קפה של קפליקס

מאחלת לכולנו:
שתהייה זו שנה נפלאה
שנה מאושרת
שנה פוריה כרימון

3 מחשבות על הפוסט “10 משאלות לשנה החדשה שבפתח

  • תגובה rivka kofler 1 באוקטובר 2016 בשעה 12:37

    שנה טובה ציפי!!! מאחלת לך הגשמת משאלותיך ושאנחנו, הקוראים והצופים נוכל להמשיך וליהנות ממך! המון תודה על כל היופי שלך!

  • תגובה Hila Ben Hanoch - Levy 1 באוקטובר 2016 בשעה 13:31

    פוסט מקסים! שנה טובה יקירתי

  • תגובה זיוה רענן 1 באוקטובר 2016 בשעה 16:48

    שנה טובה, ציפי. גם אני מאחלת לך שתמשיכי לצלם, לכתוב ולתעד רגעים יקרים מפז, וכמובן מצטרפת לכל משאלותייך. כתבת מאוד יפה ומהלב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *