החנות של קרן שביט בשנקין, תל אביב

ככה נראה אושר 😊

לקרן שביט יש הרבה סיבות להיות מאושרת. משפחה אוהבת ותומכת, בית מקסים (שהמטבח הנהדר שלה פורסם מספר פעמים במגזינים של עיצוב) בקיבוץ גבת, היא נראית זוהרת מתמיד, את הסיבות אפשר לקרוא בפוסט שהעלתה שבוע שעבר ולו קראה ‘האומץ להשתנות’. על כל הסיבות האלה נוספה גם סיבה חדשה: החנות החדשה שפתחה בקיץ האחרון בשנקין, תל אביב.

קשת ועוד הרבה אביזרים בחנות החדשה:

קרן שביט


מי שעוקב אחרי הבלוג שלי (מקווה שכל מי שקורא עכשיו!), קרא לא פעם על הפעילות של קרן שביט, בעיקר בפוסטים שכתבתי על ה’קולאז’ סייל’ כמו כאן. אם תלחצו על המילים (בצד ימין של הבלוג, רשימת המילים הארוכה היא למעשה קישורים לפוסטים) ‘קולאז’ סייל’ או ‘קרן שביט’ תמצאו את שלל הפוסטים.

מי שמכיר אותי ואת הבלוג יודע שאני כותבת אך ורק על מה שאני אוהבת ומעריכה. אני מביאה התרשמויות, הערות והמלצות לדברים טובים ואופטימיים. לשם כך פתחתי את הבלוג. אני אוהבת עיצוב, חפצים יפים ומיוחדים, פריטים איכותיים. בעקבות כל אלו התחלתי לבקר בכל מיני מכירות של מעצבות וגם אצל קרן שביט. אבל, כדי שתבינו כמה אחורה אני מכירה את קרן וכמה השפעה טובה היתה לה עלי, אני אגיע לתקופה שבה עדיין לא היה לי בלוג משלי. כמו בלוגריות אחרות, נכנסתי לעולם הבלוגים דרך קריאה של בלוגים. היינו 2 חברות לעבודה, בהפסקות היינו נפגשות ומדברות על בלוגים חדשים
ומעניינים שגילנו. ככה גילנו יום אחד את הבלוג של קרן ‘טוב ויפה’. היינו קוראות אותו, מדברות עליו, על הכתיבה בכלל ועל בלוגים בפרט. אח”כ הכרנו עוד בלוגים, התחלנו להגיב (זו חובה שאני אוהבת לקיים אותה גם היום) ולהינות מכל התהליך. תוך מספר חודשים קצרים הרגשתי שמצאתי את המקום שלי, שהתשוקה שלי לכתוב הגיעה לבית הקבוע שלה, ופתחתי את הבלוג שלי:  ‘מה יש לך גברת לוין?’  כל זה היה לפני קצת יותר משש שנים. מאז השתנו כל מיני דברים מסביב, עולם הבלוגים התפתח והשתנה, מדיות חדשות פרצו לעולם, ואנשים חדשים נכנסו לחיי, כמו שאחרים יצאו ממנו.

מה צריך לעשות? – יומן מטלות, מהחנות החדשה:

קרן שביט

 


קרן שביט כל הזמן היתה שם. הבלוג שלה שינה צורה והתפתח, ה”קולאז’ סיילים” התפתחו והשתנו. קרן הפכה ליזמית. יזמית של אירועים רחבי היקף ושל פסטיבלים. במקביל קרן ומשפחתה בנו את ביתם בקיבוץ גבת, ובקיבוץ יפעת הסמוך, במוזיאון העמק היא פתחה את הסטודיו שלה ‘בית לחלוצות’. בסטודיו יש חנות עם המוצרים שלה, ומידי פעם מתקיימים בו אירועים גדולים. במקום יש גם סטודיו לצילום בו מצולמות הדוגמניות וכל הדגמים החדשים שקרן והצוות שלה מפתחים. קרן סיימה עם הפסטיבלים ועם חנויות הפופ אפ. בקיץ נפתחה חנות הדגל שלה, ברחוב שנקין 35 בתל אביב והיא ממשיכה, זו כבר שנה שניה, במכירות קטנות וממוקדות: ‘מסעות החורף של קרן שביט’ בבתים מקסימים באזורים שונים בארץ. (פרטים על המכירה הקרובה בתחתית הפוסט).

הכניסה לחנות בשנקין:

קרן שביט

 


קרן מספרת שמבחינתה מיקום החנות בשנקין הוא”חזרה הביתה”. אמא שלה גדלה ברחוב פיירברג שיוצא מרחוב שנקין וקרן עצמה גרה בו מספר שנים כשהיתה סטודנטית לעיצוב ב HIT – המכון הטכנולוגי בחולון. החנות החדשה צמודה למוסד הקולינרי ‘אורנה ואלה’, האהוב עליה (לביבות הבטטה שלהן הן כל כך טעימות 💖).

ישבנו ב’אורנה ואלה’ ודברנו על כל מיני דברים. העלנו זכרונות על התחלת הדרך, על המעברים האישיים שקרן עשתה ועדיין עושה.

את החנות ברחוב שנקין היא פתחה כדי לתת למותג שלה בית ועוגן. זה היה כבר צורך שלעיצובים שלה יהיה מקום קבוע ומרכזי, לשם יוכלו אנשים להגיע ולעצב לעצמן את הסגנון האישי והמיוחד שלהן. אחד הדברים שעלו בשיחה היא ההבנה שקרן הגיעה אליה עם השנים והיא הצורך באיזון. קרן עברה דרך ארוכה ומורכבת בדרך לאיזון העדין הזה בין החיים הפרטיים ובין העסקיים, בין הרצון לחוות כמה שיותר חוויות ובין ההכרח להכיר במי שאתה ומי הם הסובבים שלך. גם היום כשהיא מרגישה שהשיגה יעדים לא מעטים עליהם חלמה, הפנים שלה מאירות כשהיא מדברת על גירויים חדשים וחוויות לא מוכרות.

היא מסבירה שהיא עורכת את מכירות החורף בשל הרצון שלה לחוות את הקשר האישי עם אנשים חדשים, עם מקומות חדשים. מהניסיון שלי, כמבקרת באירועים שלה, אני יכולה להבין את קרן. כל הגעה למכירה כזו יש בה סוג מיוחד של התרגשות – מה מחכה לנו? מה חדש? אילו הפתעות קרן הכינה? אני לא התאכזבתי אף פעם. המקומות בהן נערכות המכירות הם מדויקים, הבתים מקסימים, הפריטים יפייפיים והאנשים מסבירי פנים.

בחנות קרן מציגה קולקציות של גלביות ושמלות בעיצובה. מה שכיף אצל קרן הוא שהיא נותנת מקום אוהב לכולם: לפריטים שהיא מעצבת, לפריטים שהיא מנחה את המעצבים לעצב במיוחד לחנות ולפריטים שהמעצבים מעצבים על דעתם. יש לה מקום מכבד לכולם.

קרן שביט
קרן שביט

 


השמלות והגלביות הן בגזרות בסיס, אך במידות. השמלות והגלביות מיוצרות  במהדורות מוגבלות, שלא חוזרות על עצמן, בעיקר נעשה הדבר כדי לשמור על יחודיות. יש הרבה בדים עם הדפסים אתניים, טרופיים, צבעוניות עליזה אך גם הדפסים גאומטריים באווירה אורבנית.

שמלות חדשות:

קרן שביט

 


בחנות יש צעיפי בבושקה, משווקים ברוסיה, כובעי וצעיפי צמר המיוצרים בעבודת יד, שרשראות שונות, והכי חדשות הן שרשראות המקרמה המקסימות. גרביים מיוחדים, מגפי גומי צבעוניות, כפכפים, טייצים מיוחדים במינם, קלאצ’ים ותיקים בעבודת יד. יש גם מעט עליוניות, כדי להשלים את המראה.

קרן שביט
קרן שביט
קרן שביט
קרן שביט

 

שרשראת בלוט-הן נפתחות ובפנים ניתן להכניס משהו קטן שיקר לנו:

קרן שביט

 

בחנות של קרן שביט יש עוד הרבה פריטים, אני מראה לכם כמובן רק חלק. מידי פעם הפריטים מחלפים, מתווספים חדשים, הדינמיות כאן חשובה מאד:

קרן שביט
קרן שביט
קרן שביט
קרן שביט
קרן שביט

 

משמאל לימין: קרן שביט, אירה חרקובסקי דותן המקסימה – מהבלוג המומלץ Umami ואני 😊

קרן שביט

 

הבטחתי פרטים על המכירה הקרובה, שתתקיים ביום שבת בגבעת ברנר:

 


עברה לה כמעט שנה וקרן, שמאתגרת את עצמה ללא הפסקה, סגרה את החנות בשנקין, ופתחה חנות חדשה וגדולה, בשוק הפשפשים, ברחוב עולי ציון 13. אתם יכולים לקרוא על החנות החדשה כאן

 

קישור לדף הפייסבוק של קרן שביט:

קרן שביט – טוב ויפה

קישור לבלוג של קרן שביט:

טוב ויפה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *