מה הקשר בין אוסף התיקים שלי ופיג’מה?

תיק גב חדש הצטרף לאוסף התיקים שלי, תיק שאני מאד אוהבת. הדוגמה שלו מזכירה לי את התמונות של הצייר ההולנדי מק אשר (או בשמו הארוך: מאוריץ קורנליס אשר), שרבות מהיצירות הגרפיות שלו  תארו אשליות אופטיות אינסופיות וגם התיק שלי זכה בציור שכזה. הצבעים המונוכרומטיים של התיק אהובים עליי והוא מאד נוח לנשיאה, גם כשהכנסתי בו לא מעט חפצים.

מותג התיקים PIJAMA

התיק שלי שייך לקולקציית תיקים חדשה שמייבאת רשת סוהו מאיטליה, תיקים השייכים למותג: PIJAMA. המותג מציע קולקציית תיקים  הכוללת מגוון של תיקי גב ונשיאה וכן ארנקים וארנקונים לסוגים שונים של אביזרים. העיצוב של התיקים מוקפד ונקי. המותג הוא פרי שיתוף פעולה בין מעצבת האופנה Monica Battistella ובין הארכיטקט Sergio Gobbi . כל שלבי העיצוב נעשים בסטודיו
שבמילאנו והתיקים מיוצרים כולם באיטליה.

אוסף תיקים ותיק של pijama
אוסף תיקים ותיק של pijama



מוזמנים להיכנס לעולם התיקים שלי

מעולם לא הכנסתי אותכם למגרות התיקים שלי. מידי פעם אני מצטלמת איתם, ועם השנים האוסף שלי השתנה. תיקים יצאו ממנו ותיקים נכנסו. כמו רוב הנשים, כנראה, אני מאד אוהבת תיקים. כל סטייליסט יסביר שאם אנו רוצים לגוון את המראה שלנו, להפוך מראה למעניין יותר הסוד הוא באביזרים. לתיקים יש מקום נכבד באגף האביזרים ולכן מובן האוסף הגדול שיש לרובנו. הרבה יותר קל לי לקנות תיק מאשר בגדים ונעליים. סיבה נוספת להגדלת אוסף התיקים היא מגוון המטרות שלהם התיק משמש.

יש לי תיקים ליום יום, שגם מתחלקים ל-2:  לתיקים הגדולים שמכילים את כל הבית ולקטנים, שמכניסים בהם בדיוק את מה שנחוץ, כמו ארנק, טלפון, ארנק איפור קטן ומשקפי שמש. יש תיקים לפי עונות – בעיקר חורף וקיץ, יש תיקי ערב, יש סלי קש גדולים וקטנים ויש קלאצ’ים, שגם ביניהם יש תתי חלוקות, בעיקר ליום ולערב. ברור לכולנו, שאחרי כל החלוקות הללו, אין לי שום אפשרות להסתפקות במעט תיקים.

צלמתי לכם את 2 מגירות התיקים העיקריות שלי, ואלו הם בעיקר התיקים הקטנים והבינוניים. יש לי עוד תיקים של קיץ בעיקר, שכעת הם מאופסנים:

אוסף התיקים של ציפי לוין
אוסף התיקים של ציפי לוין

 

הטיפול בתיקים

חשוב מאד לזכור שבתיקים צריך לטפל. הם צוברים אבק, מתלכלכים ותיקי עור גם עשויים להתייבש. יש לאחסן אותם במקום מוגן – במגרות, בארון, באופן מסודר ולא לקמט אותם. כשאני קונה תיקים ממותגים (יש לי בעיקר תיקים של Furla, Orla Kiely, Tommy Hilfiger) הם מגיעים עם תיקי בד שבהם ניתן לאחסן את התיק בזמן שלא משתמשים בו. אני משתמשת תמיד בכיסויי הבד האלה.

מגוון מהתיקים שלי

אני מביאה לכאן  תמונות של התיקים  שלי מתוך האינסטגרם שלי, ואתם תזכו לראות כאן גם הרבה כוסות קפה, כי תיקים מסתבר מצטלמים נהדר עם קפה 😊 אני אסביר מעט על כל תיק והיכן קניתי אותו.

התיק  הראשון הוא תיק החורף הנוכחי שלי. קניתי אותו בתחילת החורף בגולף. תיק מזמש בגוון של אפור. זהו תיק ליום יום והוא קטן. חיפשתי תיק שיהיה נוח לנשיאה (יש לו גם רצועה ארוכה לנשיאה על הכתף ובהצלבה), שיכיל בדיוק את הפריטים שאני חייבת ולא יותר. מצאתי שמאד מאד נוח לי להסתובב עם תיק קטן למדי, שאני יודעת בדיוק היכן נמצא בו כל דבר.

תיק של ציפי לוין תמונה מהאנסטגרם שלה

 

התיק הבא בתור הוא תיק גב בצבע רוז גולד. כל בחורה זקוקה לפריטי רוז גולד, וגם אני.  התיק נקנה החורף הזה בברשקה. נכנסתי לחנות והוא קרא לי. הוא קטן למדי ומאד נוח לנשיאה. יש לו כיסים קטנים בפנים וגם זה נוח.

תיק של ציפי לוין תמונה מהאנסטגרם שלה

 

 

התיק הבא הוא תיק גב שחור. התיק נקנה בזארה בשנה שעברה. חיפשתי תיק גב כדי שאוכל לשאת את התיק עלי והידיים שלי ישארו חופשיות לצלם. לא תמיד אהבתי תיקי גב. בדרך כלל הם היו גדולים ולא התאימו לי. כשמצאתי את התיק הזה, מתאים בגודל ומושלם בצורה, היה ברור לי שהוא יהיה שלי.

תיק של ציפי לוין תמונה מהאנסטגרם שלה



התיק שאתם רואים בתמונה הוא תיק גב קייצי וכייפי שקניתי מהמעצבת האהובה עלי אילן אורבך. אילן שהיא גם מעצבת טכסטיל וחזרה השנה לעצב תיקים וארנקים, אחרי שבשנים האחרונות היא מעצבת בעיקר תכשיטים משגעים.

תיק של ציפי לוין תמונה מהאנסטגרם שלה

 

 

התיק בתמונה הוא  אחד התיקים האהובים עלי. קניתי אותו בפריז אצל מעצבת שהחנות שלה היתה צמודה למלון בו לנו. הוא תיק עור חום שנסגר עם רוכסן וניתן ללכת עמו בהצלבה. הייתי חייבת תיק כזה כי השהייה בפריז היתה בחורף והתיק היה צריך להיות מעל המעיל.

תיק של ציפי לוין תמונה מהאנסטגרם שלה



התיק הבא שלי הוא תיק של טומי הילפיגר, שקבלתי כמתנת יום הולדת מאחותי האהובה. הוא קטן אך מספיק בדיוק למעט החפצים ההכרחיים. הכי נוח ללכת עימו בהצלבה והצבע האדום שלו לא חזק מדי אבל עדיין נותן זריקת צבע מרעננת.

תיק של ציפי לוין תמונה מהאנסטגרם שלה



תיק נוסף של טומי הילפיגר. תיק כחול כהה, שמתאים לרוב הבגדים שלי. הוא זהה בגודל לתיק האדום והוא נוח מאד.

תיק של ציפי לוין תמונה מהאנסטגרם שלה

 


בתמונה אתם רואים תיק ערב, מיוחד במינו,  שניתן ללכת איתו גם על הכתף. זה תיק עור שחור יפייפה שקניתי בשיתוף הפעולה של H&M ובית האופנה מרג’יאלה. אני חושבת שזה התיק הכי מיוחד שיש לי.

תיק של ציפי לוין תמונה מהאנסטגרם שלה

 

את התיק הזה קניתי בטיול האחרון שלי ללונדון. זה תיק עור של אורלה קיילי, מעצבת שאני מאד מאד אוהבת. הגודל שלו מושלם – לא גדול ולא מאד קטן. גם לו יש רצועת הצלב, אולם אני לא משתמשת בה בדרך כלל. הצבע שלו מאיר כל מה שאני לובשת.

תיק של ציפי לוין תמונה מהאנסטגרם שלה

 

את הקלאצ’ הקייצי והמשגע הזה קניתי מהמותג Marc By Marc Jacobs, המותג הצעיר שהיה שייך למעצב האופנה  Marc Jacobs, והוא כבר פריט נדיר, כי בתחילת 2015 המותג הצעיר נסגר. אין בתיק הזה מקום להרבה פריטים, אבל בעיני היופי שלו מכפר על כך.

תיק של ציפי לוין תמונה מהאנסטגרם שלה

 

בתמונה קלאצ’ אורבני של H&M. מעוטר בשמות הערים הגדולות בעולם, שמזכיר לי מקומות רבים ואהובים שהייתי בהם ואני רוצה לשוב אליהם. גודלו מעולה והצבעים שלו מתאימים לי מאד.

תיק של ציפי לוין תמונה מהאנסטגרם שלה

קיבלתם הצצה לאוסף התיקים שלי. ראיתם כמעט את כולו, למעט 2 תיקים אהובים של FURLA . נכון להיום אין לי תיקים חדשים נוספים, אבל מי יודע מה ילד יום?

מה איתכן קוראות שלי? איך נראה אוסף התיקים שלכן? אשמח אם תספרו לי!

קישור לדף הפייסבוק של SOHO, תמצאו שם עוד מותגי תיקים, כמו כיסים, ועוד הרבה מוצרים מעוצבים לבית:

SOHO

קישור לאתר החברה:

אתר סוהו – SOHO

4 מחשבות על הפוסט “מה הקשר בין אוסף התיקים שלי ופיג’מה?

  • תגובה הילה לוי "תלתלים - בלוג אופנה" 7 בפברואר 2017 בשעה 11:17

    אני חומדת לך כל אחד מהתיקים 😉

  • תגובה PASSIONISTA 7 בפברואר 2017 בשעה 11:23

    ציפי יקרה, דעי לך שאם יום אחד תחליטי לשחרר. אורלה קיילי ומרג'יאלה. אני פה. גם חשבון הבנק שלי. גם הארון. מוכנים לאמץ.

  • תגובה ציפי לוין 8 בפברואר 2017 בשעה 10:12

    הילה, כמוני כמוך. אין כמעט תיק שאני לא חומדת…..כל ביקור בקניון רמת אביב מוקדש בחלקו ל window shopping בו אני בוחרת את התיקים החדשים שלי, כולל אלו של לואי ויטון. מזל שלא קונסים על נחשבות 🙂

  • תגובה ציפי לוין 8 בפברואר 2017 בשעה 10:13

    תמרי היקרה, יש לך טעם מצויין!! אני אחשוב על זה אם פעם ארצה להוריד אותם מהאוסף 🙂 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *