יום הולדת 75 לאמא ומתנה מיוחדת במינה

ביום שלישי ב-7/2/17 אמא היקרה שלי חגגה יום הולדת בפעם ה-75 💥 ערכנו לה חגיגה אינטימית בבית הורי, כי היא מיהרה לקונצרט. אמא שלי מצליחה תמיד לבלוע את החיים. בבוקר למחרת היא התקשרה אלי מהתור למניקור. ואני, נשאר לי רק לפרגן. לאהוב, לאמר תודה ענקית ולפרגן.

אמא שלי היא ווינרית

רק לפני שבועיים הקדשתי לה את הפוסט הזה , ועיקר ההקדשה שם נסוב סביב הנושא של הווינריות. כמו שכתבתי גם שם, אמא שלי היא ווינרית אמיתית ואני גאה בה כל כך. בכל מה שעשתה בחייה, בדרכה כעולה חדשה, כבת למשפחה שהגיעה לארץ ללא רכוש וללא שפה. בדרכה ליצירת חיים חדשים במדינה החדשה, חברים חדשים ורכישת שפה אחרת חדשה וקשה. בדרכה שלה ושל אבי ליצירת משפחה, הקמת בית שהיו לנו קן חם ואוהב. היא ווינרית, כי היא שינתה את חייה, השיגה הישגים, עמדה כנגד מי שניסה לעכב אותה בשאיפות שלה וידעה לכוון את חייה בשכל, בכוח הרצון וההתמדה. היא ווינרית כי היא הצליחה להעביר הלאה לילדיה מוטיבציה ורצון להצליח ועוד הרבה תכונות, שלא פעם אני תופסת את עצמי ואומרת את זה קיבלתי מאמא שלי. שלא תתבלבלו, קיבלתי גם תכונות מאבא שלי כמו אהבה לסדר ופרפקציוניזם (כמו סידור הכלים המלוכלכים במדיח…..). עכשיו ביום ההולדת שלה אני מאחלת לה ולנו שהאהבה והנתינה, שלה זה הרי ברור אבל גם שלנו, שתמשיך עוד שנים רבות!!

מתנה מיוחדת במינה

יום ההולדת של אמא שלי תמיד מגיע בחודש פברואר, שמלא בחגיגות: חג האהבה /ולנטיין דיי ב- 14/2, יום המשפחה שיוצא השנה ב -26/2. בכל האירועים האלה בכלל ובימי ההולדת בפרט הנושא של בחירת מתנות הוא בעייתי, נדמה לי שלרובנו. מעטים האנשים שזה בא להם בקלות.

את המתנות לאמא שלי אני קונה תמיד עם אחותי אלה. ביחד אנחנו girl power! כל שנה אנחנו מתלבטות ללא הפסקה מה לקנות לה, הרי כבר יש לה הכל. בסוף אנחנו תמיד מוצאות ושובר ההחלפה הוא בדרך כלל פיתרון טוב. השנה, לכבוד הגיל המיוחד שאמא שלי הגיעה אליו, 75 שנים, היא קיבלה בנוסף לפרטי לבוש מקסימים שקנינו לה, גם מתנה מיוחדת במינה, ואני אספר במה מדובר.

את המתנה המיוחדת לאמא שלי בחרתי מהסטודיו למתנות בעיצוב אישי של מלי רוכמן MD4U. זו הכניסה לסטודיו:

מלי רוכמן MD4U

 

הסטודיו למתנות בעיצוב אישי של מלי רוכמן : MD4U

למלי רוכמן יש סטודיו ברמת חן ובו היא מעצבת מתנות  custom made prodocts, וכמו שהיא קוראת להן: הוט קוטור. ממש כמו באופנה שם הבגד מותאם ללקוח באופן אישי, לפי מידותיו ודרישותיו הספציפיות, כך מעצבת מלי את המתנות. העיצובים שלה מיוחדים ואחרים לגמרי ממה שמכירים בחנויות ובאתרים המקוונים שסביבנו וכשתיכנסו לאתר המקוון שלה תבינו למה אני מתכוונת.

בתחילת פברואר הגעתי אליה כדי לקבל את המתנה של אמא שלי וכדי לדבר איתה על המתנות שהיא מעצבת, על האתר והסטודיו שלה, מאין היא שואבת השראה ועוד.

כתבתי על זה לא מעט, ואני אומר זאת גם עכשיו – כל פגישה שלי עם משהו חדש גורמת לי להתרגש, ממה שאמצא, ממי שאכיר, מהאנשים הכל כך מעניינים, נדיבים ומסבירי פנים שמתגלים לי מאחורי מכשירי המדיה בהם אני משתמשת. אני שמחה לפגישות האלה, שמחה שאני יכולה להביא לכם הקוראים שלי את מי ומה שאני מכירה!

הסטודיו של מלי כל כך חם ומזמין שמיד הרגשתי אצלה בבית. ישבנו על קפה ועוגה טעימה ומלי סיפרה לי איך הכל התחיל.

מלי רוכמן MD4U
מלי רוכמן MD4U

איך הגיע הרעיון לפתוח סטודיו למתנות מותאמות אישית?

מלי למדה עיצוב מוצר ב-HIT בחולון, עבדה מספר שנים בתחום עיצוב האירועים  והרגישה שחסרה לה היצירתיות, היא רצתה עוד דברים. במשך השנים, לאירועים שונים כמו ימי הולדת היא היתה מכינה מתנות אישיות לחברים. כל מי שקיבל ממנה את המתנות טען בפניה שהעיצובים שלה כל כך מיוחדים ושהיא חייבת להפוך את הנושא הזה לעיסוקה העיקרי. לפני כשש שנים הכל התחבר ומלי פתחה את סטודיו MD4U. בסטודיו מלי מפתחת רעיונות למתנות מיוחדות, מתכננת אותן ומבצעת בשיתוף עם ספקים שונים איתם היא עובדת באופן קבוע והדוק. מלי מקבלת את ההזמנות מהלקוחות, עוזרת ומייעצת בסבלנות רבה למי שמבקש עזרה והכוונה, ומטפלת באהבה רבה בכל השלבים של הכנת המתנה.

מלי היא מעצבת מאד יצירתית, כל הזמן חושבת על רעיונות חדשים למתנות והשראה היא מקבלת מכל מה שמסביב ולאו דווקא ממשהו מסוים. באתר המקוון של הסטודיו יש מספר קטגוריות לבחירת המתנות. נכנסים לקטגוריה הנבחרת, בוחרים במתנה, ויוצרים קשר כדי לקבל להפוך את המתנה הנבחרת למתנה האישית והמדוייקת של המזמין. את המתנות ניתן לקבל בשליחות וכל המתנות השבירות נאספות בסטודיו עצמו. מהנסיון של מלי, רבים מהלקוחות מגיעים לסטודיו לקחת את המתנה וכך גם לפגוש את מלי, או אפילו מגיעים עוד מראש בזמן ההזמנה, כדי לראות דוגמאות.

ניתן להזמין ספרים מרגשים (בתמונה השנייה הספר שמלי הכינה לגל גדות).

מלי רוכמן MD4U
גל גדות עם מתנה של מלי רוכמן MD4U

 

קופסאות עם לבבות שוקולד וברכות, נרות בגדלים שונים, מצופים בתמונות אישיות וברכות.

מלי רוכמן MD4U
מלי רוכמן MD4U

 

מלי מספרת שאחת המתנות המרגשות שהיא עיצבה בזמן האחרון היתה נר גדול, שעיצבו נכדיו של רבין, לכבוד ביקורו של ביל קלינטון בעצרת לזכרו של רבין, עם תמונות של רבין וקלינטון לאורך שנות חברותם. קלינטון מאד התרגש לקבל את המתנה והברכה המצורפת.

בתמונות הבאות: לוח שחמט נהדר עם תמונות אישיות וכלי השחמט השקופים, קופסאות שקופות המכילות קופסאות גפרורים עם תמונות אישיות. זה למעשה אלבום אינטאקטיבי, שניתן להוסיף לו תמונות שונות עם הזמן שעובר.

מלי רוכמן MD4U
מלי רוכמן MD4U




יש מבחר גדול מאד של מתנות ללידה ולתינוקות:

מלי רוכמן MD4U

 

ישנו מגוון גדול של ארנקים וכיסויים שונים, לדרכונים למשל, אלו מהמתנות הפופולריות ביותר.

מלי רוכמן MD4U




אם אתם יצירתיים ניתן להפיק מכתב אישי עם מעטפה, שניהם מודפסים על בד. בעיני זו אחת המתנות הכי מרגשות שאפשר לקבל.

מלי רוכמן MD4U

אפשר לבחור בקופסת האוצרות. אלו קופסאות מיוחדות שניתן לשים בהן פריטים נבחרים, כמו: שירים, מכתבים, סיפורים קצרים. למעשה אין כאן הכתבה של מלי, אלא  החלטה של המזמין, וניתן לשים בהן כל מה שמתחשק לכתוב ולהקדיש.

מלי רוכמן MD4U

בחירת מתנת יום ההולדת לאמא שלי

זה כבר ברור לכם שהתלבטתי ללא הפסקה. למזלי אחותי אפשרה לי להתלבט לבד וסמכה על הטעם שלי, כי אם גם היא היתה מגיעה לסטודיו, ספק רב אם היינו מגיעות אי פעם להחלטה! אהבתי כל כך הרבה דברים שם. בסופו של דבר לאחר התייעצות עם מלי ולאחר הרבה מחשבה החלטתי. בחרתי במתנת היהלום. המתנה מכילה קופסה שקופה ובה אבן גדולה המעוצבת כיהלום. בתחתית מוסיפים ברכה ואם רוצים גם תמונה. המתנה הזו היתה רעיון מושלם בשבילינו ובשביל אמא שלי. אמא שלי מאד אוהבת תכשיטים ויש לה לא מעט מהם, גם יהלומים. אני רציתי להראות לה מה אנחנו חושבות עליה, ובעיקר את המחשבה, שיותר מכל יהלום שיש בעולם, היא  הכי נוצצת ואהובה 💖

בחרתי תמונה שצילמתי את אמא שלי, הוספתי תמונת ורד שצילמתי בעבר והוספתי ברכה קצרה. שלחתי את התמונות למלי במייל,  לפי ההדרכה המדויקת של מלי.

ככה נראה מה ששלחתי:

מרגיט לוין עם המתנה של מלי רוכמן MD4U

 

 

מטיוטה במייל למתנה מיוחדת במינה

בתהליך היצור שולחים למלי את התמונות, ישנו תהליך מובנה ומאד ברור. מלי מקבלת את המייל ובונה גרפיקה של הברכה ושולחת אותה לאישור. לאחר האישור של המזמין המתנה עוברת לשלב הייצור. זמן הייצור הממוצע של המתנות הוא שבוע ימים. אני אישרתי את הגרפיקה היפייפיה שמלי הכינה והמתנה שלי יצאה לדרך. לאחר שבוע הגעתי לסטודיו לקחת את המתנה. המתנה שלי חיכתה על אחד  המדפים בסטודיו. היא היתה כל כך מרשימה, אלגנטית ומרגשת:

מרגיט לוין עם המתנה של מלי רוכמן MD4U



חגיגת יום ההולדת לאמא שלי

בחגיגת יום ההולדת סידרנו בסלון את המתנות והזמנו את אמא שלי, בהתרגשות לפתוח אותן. כולנו התרגשנו, ורומי עזרה לאמא שלי לפתוח את המתנות. אמא שלי הופתעה ואהבה מאד את המתנה המיוחדת שלה. ישבנו לאכול, שתינו יינות שונים, קינחנו עם עוגת יום הולדת מעולה, ואמא שלי היתה מאושרת. מתנות יפות ומיוחדות, משפחה אוהבת, אוכל ויין טוב, לא צריך יותר מזה, אולי רק בריאות!!

מרגיט לוין וציפי לוין עם המתנה של מלי רוכמן MD4U
מרגיט ויעקב לוין



יום הולדת שמח אמא יקרה ואהובה, בשבילנו את היהלום הכי נוצץ והכי יקר שיכולתי לבקש!

 

קישור לאתר של מלי רוכמן – אתר המתנות המעוצבות באופן אישי

MD4U

באתר תמצאו את הקטגוריות לפיהן מחולקות המתנות ותוכלו לבחור ביניהן. אני ממליצה להסתכל בכל הקטגוריות כי יש המון רעיונות, שאולי דווקא תמצאו בקטגוריה שלא חשבתם עליהן. בכל מקרה מלי שמחה לעזור ולייעץ בכל נושא ובכל בקשה. במקרים מסוימים יש אפשרות לשנות את המתנה שנמצאת באתר, לשנות חומר או טקסטורה, ואלו דברים שמלי תוכל לדון בהם בעת ההזמנה.

דף הפייסבוק של האתר:

MD4U בפייסבוק

תגובות, הערות

אשמח לשמוע מה אתם חושבים על המתנה לאמא שלי?

מה חשבתם על הסטודיו המיוחד של מלי?

מה אתם קונים לימי הולדת מיוחדים?

אשמח לשמוע כל תגובה והערה מכם.

5 מחשבות על הפוסט “יום הולדת 75 לאמא ומתנה מיוחדת במינה

  • תגובה rivka kofler 10 בפברואר 2017 בשעה 6:13

    יום הולדת שמח לאמא! איזו מרגשת את!

  • תגובה ציפי לוין 12 בפברואר 2017 בשעה 8:51

    ריבקה תודה רבה על האיחולים!!

  • תגובה הילה בן חנוך-לוי, תלתלים בלוג אופנה 16 בפברואר 2017 בשעה 18:17

    וואו ריגשת כל כך. אמא שלך נראית ונשמעת טיפוס מאוד מיוחד, חזק ומענין ואין ספק שהתכונות המופלאות האלו עברו גם אליך.
    מתנה מקסימה ותמונות נפלאות.

  • תגובה ציפי לוין 20 בפברואר 2017 בשעה 15:38

    הילה היקרה את מקסימה והתגובה שלך מרגשת! הרבה תודה על המחמאות ואת באמת צודקת אמא שלי היא לגמרי טיפוס מיוחד במינו.

  • תגובה פזית 24 בנובמבר 2020 בשעה 7:00

    מקסים ומרגש, בהחלט אכנס לאתר לחפש רעיונות גם לאמא שלי שבת 75 בקרוב, תודה רבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *