תצוגת האופנה של גליה להב – RTW חיי הלילה יהיו סוערים!

אתמול בערב, לקראת סיומו של שבוע האופנה גינדי TLV, התקיימה תצוגת האופנה היפייפיה של גליה להב, מעצבת ההוט קוטור של שמלות הכלה. גליה להב חזרה בינואר השנה מפריז, שם היתה המעצבת הישראלית הראשונה שהציגה את קולקציית ההוט קטור שלה לאביב/קיץ 2017. זה בהחלט כבוד גדול לה וכמובן גם לאופנה הישראלית.

לפני התצוגה נפגשתי עם חברות, דברנו מעט על הציפיות שלנו מהתצוגה כשחלק מהן היו שגליה תציג גם שמלות ערב. הציפיות שלנו התגשמו מעל ומעבר. למעשה אני הופתעתי מהתצוגה הזו, כי לא הוצגה בה שום שמלת כלה. התצוגה הכובשת נסובה סביב בגדי ערב מוכנים ללבישה RTW – Ready-To-Wear.

הקולקצייה נקראת Night Flare וכשצופים בה הלהבה שלה נוכחת בכל הבגדים. הקולקציה עוצבה בהשראת סצנת חיי הלילה היוקרתיים והבילויים בניו-יורק וביפן. בילוי במועדונים יוקרתיים, ולחוות חוויות המותחת את גבולות החושים. הקולקציה בוחנת כיצד ״בגד״ יכול לקבל רבדים נוספים, ע״י הימצאותו במרחב מסוים הנתון להבזקי אור כמו בקליידסקופ, כאשר העצמים הנצפים בו משתנים ושיקוף המראות,  יוצר שפע של צורות סימטריות וצבעוניות, וכמובן המוזיקה מכתיבה את הקצב. לקולקציה 30 דגמים שרובם נשפכים וחלקם בעלי עיצוב גאומטרי. גזרות מלטפות, בעלות חיתוכים ושסעים, שמשנים את המיקוד בחלקי הגוף השונים. גוונים של אדום, ורוד, זהב, ירוק, בדים עם נוכחות מתכתית, גווני כסף, ברונזה, בדי שיפון, משי, עור ורקמות פאיטים, שנתפרו ידנית (קשה להתעלם מההוט קוטור).

מדבריה של גליה להב על התצוגה:

“אני כל-כך מתרגשת וגאה להציג קולקציית ערב RTW ראשונה, בשבוע האופנה בתל אביב, בירת האופנה הפרטית שלי, במיוחד לאחר הצגת הקוטור בפריז. זהו צעד גדול ומשמעותי לבית האופנה ואני שמחה שיש לי שותפים נהדרים וכה מקצועיים לדרך”.

אני מביאה מעט מאד צילומים שלי, שמראים את אווירת התצוגה ושאר התמונות הן של הצלם אבי ולדמן. מקווה שתהנו.

גליה להב
גליה להב
גליה להב
גליה להב

 

השימלה והדוגמנית שעוררה התלהבות רבה:

גליה להב

 

תמונות מהתצוגה של הצלם: אבי ולדמן:

גליה להב צילום: אבי ולדמן
גליה להב צילום: אבי ולדמן
גליה להב צילום: אבי ולדמן

 

תמונה שצילמתי בסוף התצוגה, של גליה להב עם שרון סבר, מעצב הבית שלה והדוגמנית עדן סבן, יוצאת האח הגדול:

גליה להב

הסתיים שבוע האופנה הישראלי, מקווה שנהנתם, נתראה בשבוע האופנה בשנה הבאה!

תודה לאמא אנונימית שצילמה את הבת שלה ואחר גם אותי, על רקע הקיר הנהדר של מפת קניון האופנה החדש, שציירה שירה ברזילאי המוכשרת.

ציפי לוין בקניון גינדי tlv

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *