ט"ו באב, 2 חגיגות יום נישואין והרבה אהבה באויר

אני מאד אוהבת את חודשי הקיץ, אפילו שנולדתי בסתיו. חם, אפשר להסתובב עם גופיות ועם מכנסיים קצרים, עם סנדלים וכפכפי אצבע. השמש מחממת את הים ואפשר להיכנס אליו או לפחות לשבת לידו בבגד ים (כבר הבנתם שאני לא שחיינית גדולה). הסיבות הנוספות לאהבה לחודשי יולי אוגוסט הם היסטוריות – אלו חודשי החופש הגדול, החודשים הכי אהובים על ילדים, הייתי פעם כזו ויש לי זכרונות נהדרים ממנו.

חגיגות ט”ו באב

כיום כשאני אמא לילדים בוגרים אני מבינה את ההנאה שלהם מ “לא לעשות כלום” וגם כשהם מעט עובדים זה עדיין חופש, ויש להם את האפשרות להפסיק הכל ולשוב ולנוח. בנוסף לכך אלו החודשים שברוב הזמן נערכים בהם הנסיעות שלנו לחו”ל, כמו הנסיעה הקרובה שלנו לאמסטרדם. הסיבות האחרונות לאהבה שלי לחודשים הללו הן שבהם אבי ואני הכרנו ונישאנו.

זמן לאהבה 💖

כמו לכולם גם לנו יש 2 ימי נישואין, לפי התאריך הלועזי והעברי, שאצלנו נבחר ט”ו באב, חג האהבה ביהדות. שני התאריכים קרובים אחד לשני ואני מאד שמחה עם זה, כי בעיני תמיד טוב לחגוג והרבה. את החגיגה הזוגית שלנו בחרנו לערוך בספא הזוגי של מלון נורדוי המחודש עליו כתבתי כאן . מצאנו חניה קרובה מאד למלון, מה שגרם לנו לשימחה רבה וצעדנו לעבר המלון.

טו באב ויום נישואין

רחוב קלישר היפה בו הלכנו, קיבל את פנינו עם שלל פרחים. פלומריה ריחנית (קרובה בוטאנית של ההרדוף הנחלים) פורחת כאן בצבעים של ורוד, אדום וכתום. שילוב הצבעים שלה מסנוור, אבל חשוב לזכור שהצמח הזה הוא רעיל, כמו הרדוף הנחלים, ומסוכן לבליעה. נראה לי שהגננים צריכים להתחיל להתחשב יותר בנושא הזה כשהם שותלים צמחים)

פלומריה ריחנית פורחת:

סרוגים בנחלת בנימין

רחוב נחלת בנימין, עליו ניצב המלון, מקושט באזור הזה בחנויות של טקסטיל: חוטים, צמר לסריגה, גלילי בדים, מעט חנויות ספרים ובעיקר בהרבה צבע. מול פתח המלון נמצאים עצים סרוגים ולידו חנות צמר שלצידה אופניים סרוגים וספסל סרוג. העצים, הספסל והאופניים הם חלק מטרנד עולמי של סריגה, שנקרא: Yarn Bombing  – הפצצת סריגה. את כל אלו סרגה אומנית שעלתה לארץ מסנט פטרבורג, ושמה ליזה דולקין. צילמתי את הספסל:

חוגגים עם ספא במלון נורדוי

נכנסנו למלון ומלאנו טפסים של אישורי בריאות וקבלנו הסברים על הטיפול ומה מגיע לנו במסגרת השובר. הסבירו לנו שחוץ מהמסאז’ הזוגי מגיעה לנו קאווה ושהייה בג’קוזי שבגג, ואנו לא מוגבלים בזמן. הכיף כבר התחיל לדגדג לי בכפות הרגליים. אני מצלמת את חדר הקבלה של המלון, שעושה חשק להתיישב בו ולהישאר, אבל הטיפול בספא על גג המלון קרא לנו.

מלון נורדוי

עלינו לגג המלון, בו נמצאת הכיפה של המלון ובתוכה נמצא החדר של המסאז’ הזוגי. היו לנו כמה דקות שבהם סיירנו מעט בגג, היה לנו זמן לנוח מעט ולהסתכל על הנוף. כשהגענו יצא מחדר הטיפולים זוג, שדי מהר עזב את המקום ואנחנו נשאר לבדנו. זה היה כיף. הגג לא גדול, ועל אף שהיה יום מאד חם בגג היתה רוח נעימה מאד.

ספא במלון נורדוי

הספא של מלון נורדוי

הטיפול בספא נערך בתוך המבנה העגול על הגג. קיבלו אותנו 2 בחורות לטיפול, ובי טיפלה בחורה מקסימה בשם דפנה. היא לא ריחמה עלי ועשתה לי מסאז’ משולב עם לחיצות בכל מיני נקודות, שהייתי תפוסה בהם. מכירים את ההרגשה שכל נגיעה בגוף, במקומות שתפוסים גורמת לכאב, אבל כשהוא משתחרר לאושר? ככה הרגשתי כמעט בכל הטיפול. לא רציתי שהטיפול יגמר. לבסוף הטיפול המסור הגיע לסיומו ואנחנו נפרדנו מהבנות הנחמדות, לבשנו את בגדי הים שלנו ונכנסנו אחר כבוד לג’קוזי. אבי נכנס ראשון ומזג לשנינו כוסות יין גבוהות מלאות בקאווה:

הספא במלון נורדוי
מלון נורדוי
ציפי לוין במלון נורדוי

בזמן ששהינו בג’קוזי נכנסו זוג בנות לטיפול, כשבסיומו הן הלכו לדרכן והשאירו לנו את הג’קוזי והגג. אחרי שכשוך של כשעה וחצי במים יצאנו להתקלח, בטוש הצמוד לג’קוזי. הסתבנו, וחפפנו את השיער (אני), עם בגדי הים שלנו. היה כל כך כיף, שלא הלכנו לחפש מקלחת אחרת. נאמר לנו שניתן להתקלח בחדר שאין בו אורחים כרגע, אבל אנחנו נהנינו מהגג שהיה רק שלנו, ולא עניין אותנו לחפש חדר ריק עם מקלחת.

אחרי המקלחת בטוש שעל הגג התייבשנו היטב, ונחנו על מטות השיזוף. אחרי כחצי שעה של מנוחה ירדנו לקומה הראשונה של המלון, כדי להחליף בגדים.

ישבנו בגינה הקטנה, שצמודה לחדר הקבלה של המלון, גינת פטיו קטנה ואינטימית. אכלנו עוגיות ושתינו מים, בדרך לתחנה הבאה, ארוחת הצהריים. אבי צילם אותי תמונה אחרונה:

בדרך לצהריים בקפה נואר

יצאנו מהיופי והשלווה של מלון נורדוי לחום והלחות שמלאו את האוויר. בתל אביב לא עוזבים חניה טובה, במיוחד כזו שבצל 😋, לכן החלטנו לאכול במקום שניתן להגיע אליו בהליכה רגלית, ושהאוכל שלו  טעים. הפור נפל על קפה נואר, שאף פעם לא מאכזב. צעדנו לקפה נואר, השתדלנו ללכת מהר, כדי להתחמק מהחום, ואני צילמתי מעט ממראות הדרך למסעדה:

טו באב ויום נישואין

בקפה נואר אכלנו את המנה שאנחנו אוכלים תמיד, שניצלים עם פירה. את ארוחת הצהריים הטעימה קינחנו עם עוגת גבינה טעימה וקפה:

עוגת גבינה בקפה נואר
קפה נואר

סיימנו את היום התל אביבי ואת חגיגות יום הנישואין הראשונה שלנו השנה. את השנייה נחגוג בתאריך העברי המיוחד שלנו בט”ו באב. היא תהייה כנראה יותר ביתית ויותר אינטימית, אבל חגיגה!

מאחלת לנו עוד שנים רבות של אושר ואהבה, חיים טובים ושמחים. מקווה שנוכל תמיד למצוא אופטימיות, סיבות טובות לקיומם של דברים שונים ושנדע תמיד לקבל את ההחלטות הנכונות לנו.

מאחלת לכולכם הרבה אהבה, ימי נישואין מאושרים ובכלל חגיגות שמחות!

חג אהבה שמח לכולנו 💗

הערות, תגובות

אשמח אם תספרו לי איך חגגתם את יום הנישואין האחרון שלכם?

או יום נישואין שהיה מיוחד במינו?

או איך אתם נוהגים לחגוג את חג האהבה?

שלכם, באהבה 💘

11 מחשבות על הפוסט “ט"ו באב, 2 חגיגות יום נישואין והרבה אהבה באויר

• תגובה Tali Slonim 6 באוגוסט 2017 בשעה 14:59

איזה פוסט זוגי כיפי שחוגג אהבה ואת תל אביב. מאוד בא לי על המלון הזה עוד מהביקור הראשון שלך בו. אשרי המאמינה:)

• תגובה tsipiko@ynet.co.il 8 באוגוסט 2017 בשעה 18:17

תודה טלי😃 היה לנו ככ כיף! זה הורגש. את תאהבי את המלון בזה אני בטוחה!

• תגובה בלוג השרון 6 באוגוסט 2017 בשעה 15:37

מזל טוב ציפי. פוסט מעורר חשק לג'קוזי וקאווה. אולי לקראת יום הנישואין שלנו, נראה לי שג'קוזי בינואר זו חוויה 🙂

• תגובה tsipiko@ynet.co.il 8 באוגוסט 2017 בשעה 18:20

תודה ליטל אני שמחה שעשיתי חשק. ג'קוזי בינואר זה כיף אבל במקום סגור…אולי יסגרו שם את הגג😃 אם לא אז יש לי בשבילך מקום מיוחד. אספר לך בהזדמנות.

• תגובה אנונימי 6 באוגוסט 2017 בשעה 16:00

נראה נהדר ואת נראית וואו ..פוסט שעושה חשק. אוהבת ולעוד הרבה שנים טובות. רחלה

• תגובה tsipiko@ynet.co.il 8 באוגוסט 2017 בשעה 18:21

רחלה היקרה תודה על המחמאות ועל האיחולים💖

• תגובה Lian 6 באוגוסט 2017 בשעה 18:04

מזל טוב כפול ומכופל 🙂 אהבתי את הפוסט ואת הרוח הקלילה הנושבת ממנו, שתזכו לעוד הרבה ימים כאלו יפים ומאושרים.

• תגובה tsipiko@ynet.co.il 8 באוגוסט 2017 בשעה 18:22

ליאן היקרה הרבה תודה. אני תמיד שמחה לראות שהרוח הקלילה והשמחנ עוברת בפוסט והרבה תודה על הברכות💗

• תגובה Michal Agam 7 באוגוסט 2017 בשעה 20:32

אז יש לנו עוד משהו במשותף גם אנחנו חוגגים ביולי (: חגגנו בארוחת צהורים , שבוע לפני עשינו מסאז זוגי בצפון, טוב שכתבת כי הזכרת לי את החוויות… לפעמיים בשגירת החיים קצת שוכחים … מזל טוב לכם יקרה

• תגובה tsipiko@ynet.co.il 8 באוגוסט 2017 בשעה 18:23

מיכל מזל טוב גם לכם🍭 חגגתם ממש כמונו. בטו באב היינו במסעדה ואבי הביא לי זר מאד יפה. הכי כיף לצאת ככה מהשגרה שלנו 💖

• תגובה ריבי 9 ביוני 2018 בשעה 17:21

איזו חגיגה מעולה זאת נשמעת! אצלנו זה תמיד איכשהו עובר בלי שמצליחים לעשות משהו נחמד.