ה. שטרן משיקה את קולקציית Signature HS בקווים נקיים

בחודשים נובמבר האחרון ודצמבר העכשוי מציגים בה.שטרן את קולקציית התכשיטים החדשה שלהם שנקראת: Signature HS.

התכשיטים של הקולקצייה הנוכחית מעוצבים באופן קלאסי, אלגנטי ובקווים נקיים. סימן ההיכר של הקולקציה הוא שהם מקושטים בראשי הטבות של שמו של מייסד החברה – הנס שטרן (HS). הקולקצייה כוללת טבעות, עגילים וצמידים, העשויים מזהב צהוב של 18 קראט עם גימור מוברש. חלק מהתכשיטים משובצים ביהלומים. התכשיט המיוחד ביותר בקולקצייה הוא צמיד גדול ומרשים המורכב מ-14 לוחות מתפתלים החובקים את פרק היד ומדמים את האות S. הצמיד משובץ ב-350 יהלומים, והוא עוצב באופן ידני במשך כשלושה חודשים.

השקת הקולקצייה נערכה בוויסקי בר ומוזיאון הנמצא במתחם שרונה. המקום רחב ידיים, מעוצב באופן מיוחד מאד ומשמש גם כבר/מסעדה ומוזיאון לווסקי. המקום היה בעבר מנהרה טמפלרית ובמאה ה-19 פעל בו ייקב.  בשנים האחרונות, עד שמתחם שרונה חודש והפך למקום בילוי, כמו שאנחנו מכירים היום, שימש המקום את המוסד. מעניין אם ריח היין לא שיכר את אנשי המוסד שפעלו בו 😊
נעים מאד לשבת שם וגם טעים. אני בטוחה שאחזור למקום הזה לבילוי בערב.

ווסקי בר ומוזיאון, קולקציית תכשיטים של ה.שטרן
ווסקי בר ומוזיאון,
ווסקי בר ומוזיאון
 ה.שטרן
ווסקי בר ומוזיאון

במהלך ארוע ההשקה הופיעה בפנינו נינט טייב, שבדיוק היתה בביקור בארץ. הצלחתי לצלם אותה בשלושה צבעים. נינט טייב מופיעה והיא מרגשת, כל פעם מחדש.

 
נינט טייב
נינט טייב
נינט טייב

פרחים על המדפים בווסקי בר ומוזיאון:

ווסקי בר ומוזיאון

 

צילומים של חלק מתכשיטי הקולקציה החדשה, צילמה בארוע ההשקה, הצלמת המוכשרת נטלי זריקר:

ה.שטרן

 

צילומי הדוגמניות על השלטים והתכשיטים הם של הצלם: דייויד ויליס:

ה.שטרן
ה.שטרן
ה.שטרן
ה.שטרן

 

את קמפיין ההשקה של הקולקצייה מלווה גילון מיוחד של העיתון VOGUE. בפעם החמישית ייצרו גירסה בעברית של מגזין האופנה, והוא מחולק ללקוחות החברה. במגזין יש סיקור של מגמות אופנתיות והפקות אופנה עם מבט על התכשיטים של החברה. המגזין יצא בעריכה של ווג ברזיל. קבלנו בארוע קופסת תכשיטים נוצצת ומי שרצה הטביע עליה את שמו. כמובן שאני ביקשתי להטביע עליה את שמי. אתם יכולים לראות אותה כאן:

ה.שטרן

קישור לדף הפייסבוק של ה.שטרן:

מאחלת לכולנו דצמבר זוהר ומלא שיק!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *