המכירה הגדולה של SOHO DESIGN התחילה, אל תפסידו

הקיץ כאן וגם המכירה הגדולה של סוהו – SOHO DESIGN

שנה עברה מאז מכירת הקיץ הקודמת של SOHO שעליה כתבתי כאן והנה הגיעה שוב המכירה הקיצית של החברה, איזה כיף!

אני נכנסת לחנויות של סוהו בכל ביקור שלי בקניון רמת אביב, וגם כשאני מגיעה לקניון גינדי tlv, או למתחם שרונה, וכמובן לסניפים של רמת השרון והתחנה בתל אביב. ככה זה כשמכורים למוצרים האהובים עלי, שסוהו מייבאת, כמו אומברה ויוסף.

במכירה הזו ימכרו כמעט כל מה שנמכר בחנויות עצמן: תיקים נהדרים של – anello המותג היפני, עשרות פריטים של joseph joseph, קערות פורצלן יפייפיות של המותג היפני kyoto, קערות אחסון נפלאות של mepal, עשרות פריטים מעוצבים של umbra האהובים עלי כל כך. במכירה גוונים רבים של תיקי kanken האוסטרלים (לי יש אפור מהמכירה הקודמת), עשרות פריטים לילדים של מותגים שונים, שולחנות צד, קופסאות, ועוד ועוד.

סוהו מכירת קיץ

המכירה במרלוג של SOHO

המכירה החצי שנתית של סוהו נערכת במרכז הלוגיסטי ( המרלוג) של החברה, במחסן ענק באזור התעשיה של ראש העין. קל להגיע, אתן הוראות בסיום הפוסט, ויש שם במקום הפניה לחניה ליד המרלוג.

מכירת הקיץ של סוהו (צילום ציפי לוין)

צילמתי בפנים, אבל רק כשתגיעו תראו כמה המקום גדול ומלא:

מכירת הקיץ של סוהו (צילום ציפי לוין)
סוהו (צילום ציפי לוין)
סוהו, מרלוג (צילום ציפי לוין)

הפריטים החדשים שלי

לפייסבוק שלי העלתי את תמונת הפריטים שלי כשהם עדיין ארוזים:

פריטים חדשים מסוהו (צילום: ציפי לוין)

התיק החדש שלי

התיק הוא תיק קטן וצהוב חרדל (בתמונה הוא יותר צהוב מבמציאות), שניתן להחזיק בידיות שלו, או ללכת עם רצועה שמצורפת לו. הוא שייך למותג יפני, מאד פופולרי ביפן בשם: anello. יש מגוון צורות לתיקים שסוהו הביאו, מגוון צבעים ואף תיקי גב.

מעמד למשקפיים

מאז שאבי, בעלי, החל לקרוא עם משקפיים, הנרתיקים שלהם נוספו לסלון שלנו כאביזרים משלימים, מה שאני לא אוהבת. המעמד האסתטי למשקפיים של umbra גורם לי אושר רב:

מעמד למשקפיים, פריטים חדשים מסוהו (צילום: ציפי לוין)

את המעמד הנחתי על השולחן הקטן שלנו בסלון, בתוך מעמד גדול של umbra, שאותו קניתי במכירה הקודמת, וראיתי שהוא קיים גם במכירה הזו 😍

אביזרי מטבח ומנורה

אני אוהבת להתחדש ולאבזר את המטבח שלי באופן הכי אסתטי שאפשר. כל האביזרים של המטבח הם של umbra: המתלה למגבות הנייר שעומד על מגש קטן, מחזיק המפיות שמתגמש לפי כמות המפיות (מעולה!), המחזיק הקטן של הכף.

מנורת הציפור יכולה להידלק עם סוללות ועם חשמל. לא הפעלתי אותה עדיין. המנורה היא של המותג suck uk:

אביזרי מטבח ומנורה, פריטים חדשים מסוהו (צילום: ציפי לוין)

מייבש הכלים

סיפרתי לכם שאני אוהבת להתחדש, במיוחד במטבח. שמחתי למצוא במציאון של המכירה את המייבש שלי של המותג האהוב עלי joseph joseph. (בתחילת המרלוג יש 4 שורות של קרטונים עם המון מוצרים שהוחזרו לחנויות. זהו המציאון. על כל קופסה רשום מחיר וזהו המחיר הסופי של המוצרים שנמצאים באותה הקופסה. צריך לבדוק כל מוצר ולראות את מצב התקינות שלו).

המייבש שלי היה תקין לחלוטין, כל חלקיו שלמים, ואין לי מושג מדוע היה במציאון. המייבש כבר בשימוש, ואם תשימו לב לידו עומד מתקן קטן של סבון כלים וספוגיות, גם הוא של יוסף יוסף:

מייבש כלים, פריטים חדשים מסוהו (צילום: ציפי לוין)

פיל הבטון

אחרון חביב הוא פיל הבטון שמצאתי, גם הוא במציאון, וגם הוא שלם לגמרי! הפיל הוא של המותג הדני: Korridor ויש לי את האייל מהסדרה הזו. הצבתי את הפיל במקומו החדש:

פיל בטון, פריטים חדשים מסוהו (צילום: ציפי לוין)

ניסיתי להרכיב את מתלה המטריות הנהדר של umbra שמצאתי במציאון. אני לא הצלחתי להרכיב אותו, אבל אבי, בעלי המוכשר הרכיב אותי במהירות, ולי נשאר לחכות לחורף ולמטריות.

ימי המכירה

היום החלה המכירה בשתיים בצהריים ובשמונה היא מסתיימת. שעות המכירה והימים שנותרו הם:

שישי 29.6 בין השעות 09:00-16:00
שבת 30.6 בין השעות 10:00-19:00

כתובת המכירה

המכירה מתקיימת במרלוג – במחסני החברה, באזור התעשייה ‘נוף הארץ’, שליד ראש העין. בוויז צריך להכניס ” מכירת עודפים קולקשן”.

קישור לאתר החברה:

SOHO

הערות ותגובות

אשמח לכל הערה ותגובה שלכם.

אשמח לדעת אילו פריטים אתם אוהבים?

מה הייתם קונים במכירה?

מזמינה אתכם להרשם לרשימת התפוצה שלי ולקבל עדכון על פוסטים חדשים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *