החורף מגיע עם קניות חדשות של בגדים ואביזרים

חורף ואביזרים שמתאימים לכל העונות

חורף בחוץ. קר וגשום כשאני כותבת את הפוסט הזה. הרוח נושבת בחוזקה והקולות שהיא משמיעה שועטים קדימה.

אני אוהבת להיות עטופה כשאני כותבת. אני מרגישה שמסביב לי החדר, שבו אני נמצאת צריך להיות חם. רק ככה אני מסוגלת לכתוב. אפילו בקיץ, אני אוהבת להיות עטופה.

אני יושבת ליד שולחן העבודה שלי, מול המחשב והמחשבות שלי נודדות למקומות אחרים. לחדר אחר, שבפינה שלו יש אח קטנה. באח יש עצים, שדולקים והאש שלהם מחממת אותי. לאש הזו, הנעימה כל כך יש צליל נעים. צליל של פיצפוץ העצים באח. היום, כשלרובינו אין אח כזו בבית, אבל אנחנו רוצים לשמוע את הצליל הזה, יש לכך פתרון נחמד. יש חברת נרות, שכשהנר דולק נשמע הצליל הזה. אני צריכה לקנות לי כזה נר. אני מתגעגעת לפיצפוץ הזה, היו לי שנים טובות של ישיבה מול האח, בבית שהיה לנו בעומר, שבדרום הארץ. בקיץ היה שם חם מאד ובחורף היה שם קר מאד. כל כך קר, שהיינו מדליקים את האח בתחילת החורף, ומכבים אותה לעיתים רחוקות. היינו רבים מי מאתנו הילדים יצא החוצה להביא את גזרי העץ, אבל בסוף היינו תמיד מדליקים אותה ונהנים ממנה. האח שלנו חיממה את כל הבית, גם את הקומה העליונה, בה היו חדרים המגורים שלנו הילדים. חורף, תמיד מעלה בי זכרונות.

חצאית ותיק חדשים

בתמונות: אני לובשת חולצה קצרה מהקיץ שעבר, של cos, חצאית של cos שקניתי בספטמבר האחרון במילאנו, תיק עור כחול של המותג האיטלקי Mandarina Duck שגם הוא ניקנה במילאנו. המגפונים הן של יונייטד ניוד, ואותן קניתי בארץ, לפני שלוש שנים.

את התמונות שלי צילם אבי, בעלי היקר, ליד הקיר הנהדר של בית המכס הוותיק, פנינה תל אביבית, ברחוב הרכבת, שתל אביב עדיין שומרת עליה.

חורף ואביזרים, ציפי לוין (צילום:אבי קורז)

חורף ואביזרים, ציפי לוין (צילום:אבי קורז)

חורף ואביזרים, ציפי לוין (צילום:אבי קורז)

החצאית הזו הפכה להיות אחת מהאהובות עלי. הבד שלה נעים, האורך שלה יפה ומתאים לשילובים רבים של בגדים. היא מיוחדת מאד ואתם רואים בתמונה הזו מדוע – היא מורכבת מחצאית אחת קצרה, ומשתי חתיכות ארוכות יותר מלפנים ומאחור. את המורכבות שלה רואים בעיקר כשאני הולכת או יושבת.. אני אוהבת בגדים מעניינים, שיש להם גם צדדים פשוטים אבל גם תחכום עדין. מה שעוד אהוב עלי בחצאית הזו הוא העובדה שיש לה כיסים. כיסים גדולים, שמכילים בקלות את הטלפון הנייד שלי. כשאני מסתובבת ומצלמת נוח לי שיש לי כיס שבו אני יכולה להניח את הטלפון.

במגפונים של יונייטד ניוד התאהבתי מיד. נכנסתי לחנות, שהיתה אז בקניון רמת אביב, ומיד ראיתי אותם. הם נראים מרחפים בשל העקב הכסוף שנראה כמראה. כאן בתמונה העקבים נעלמים כי הם מקבלים את הצבע של המשטח עליו אני עומדת.

התיק של Mandarina Duck מושלם בגודל שלו. יש לו כיסים בצדדים, וכשאני מסתובבת עם אבי, ולא צריכה להכניס אליו חפצים שונים, שיש לי בדרכ בתיק של היום יום, זה התיק הנבחר. הרצועה שלו עבה ומעט ספורטיבית. אני אוהבת את הטוויסט שזה נותן למראה הכללי.

עם החצאית קניתי גם חולצת סתיו/חורף דקיקה עם שרוולים ארוכים. עדיין לא לבשתי אותה, והיא תהייה נפלאה בשילוב עם החצאית הזו. הצבע שלה נע בין כחול לשחור, צבע שמתאים לרוב הבגדים שלי. שמתי לב שאני מאד מתוכננת וקונה פריטים שמתאימים אחד לשני. בדרך הזו אני מצליחה לשלב בין הבגדים החדשים והישנים.

Gifted וטבעות צ’רמינס – CHARMIN*S

בחודשים האחרונים התחלתי לשים לב לטבעות דקיקות שניתן ללכת עימן בשכבות, להזיז אותן ממקום למקום ובעצם לשחק עימן וליצור כל פעם מראה חדש. התענינתי וראיתי שמוכרים אותן בכל מיני מקומות, גם בסוהו, שם ראיתי אותן לראשונה. נכנסתי לחנות וראיתי שהמבחר מאד גדול ומאד יפה. היבואן של הטבעות הללו היא החנות גיפטד – Gifted, והיא נמצאת בנס ציונה. לחנות יש אתר מקוון, שבן ניתן לרכוש את הטבעות. מודדים את קוטר האצבע (או האצבעות) ושולחים בצד הזמנת הטבעות את תוצאות המדידה (באתר יש הנחיות מדידה). בגיפטד יש אביזרים לבית ועוד מוצרים מעוצבים רבים, שרציתי לראות, וכן רציתי למדוד את הטבעות ולראות איך הן נראות על האצבעות הדקות שלי. ניצלתי את ההזדמנות להגיע לנס ציונה כדי להיפגש עם חברה אהובה, וככה הרווחתי גם את הביקור בחנות וגם בוקר של חברות.

בגיפטד בילינו כשעה, גם כי לקח לי המון זמן לבחור את הטבעות שרציתי, וגם כי הסתובבתי בחנות היפה וצילמתי אותה. החנות נמצאת במרכז מסחרי גדול מאד (ישפרו סנטר), שיש בו הרבה מקומות חניה, שזה דבר מאד חשוב כשיוצאים מהבית. החנות מלאה במוצרים מעוצבים, בבגדים, באביזרים לבית, בעציצים, חנות שנעים להסתובב בה ולמצוא דברים יפים.

צילמתי בגיפטד:

חנות גיפטד - Gifted בנס ציונה (צילום:ציפי לוין)

חנות גיפטד - Gifted בנס ציונה (צילום:ציפי לוין)

חנות גיפטד - Gifted בנס ציונה (צילום:ציפי לוין)

פרשתי את טבעות הצ’רמינס על הדלפק וצילמתי:

טבעות צ'רמינס, חנות גיפטד - Gifted בנס ציונה (צילום:ציפי לוין)

אחרי שבחרתי לעצמי 4 טבעות מקסימות, נפרדות מפזית, הבעלים של גיפטד ושמנו פעמנו לארוחת חברות וקישקושים בבית הקפה המקסים “ציונה”. ישבנו ואכלנו להנאתנו, ובין לבין צילמנו תמונות. ביקשתי מרחלה, שתצלם את היד שלי עם 4 הטבעות שבחרתי:

טבעות צ'רמינס, גיפטד נס ציונה

גיפטד מייבאים את הטבעות מהולנד, והן עשויות מפלדת אל חלד, ומחומרים משובחים שעוטפים את הטבעות. אני יכולה להעיד על כך כי אני אלרגית לחומרים שונים, ואני כמעט ולא נוגעת בטבעות שאינן עשויות מזהב או כסף. עם הטבעות האלה אני הולכת מספר שעות בכל פעם והעור שלי נשאר רגוע.

אני הולכת עם הטבעות גם בצורה הזו שרחלה צילמה אותי, וגם בצורות שונות. אני מעבירה חלק מהטבעות ליד השנייה, מעל טבעת הנישואין שלי ובכל פעם אני עושה ניסויים שונים. אני עונדת אותן בשילובים אחרים, עם שאר הטבעות שיש לי בבית,  ובינתיים התוצאות מקסימות.

עד תמונה אחת עם הטבעות, הפעם אבי צילם אותי:

טבעות צ'רמינס, מגיפטד נס ציונה

יש לי הרגשה שבקרוב אני אקנה עוד לפחות טבעת אחת לאוסף הקטן שיש לי. היכולת לשנות את הסדר של הטבעות מוצאת חן בעיני, וכך כל פעם יש לי משהו חדש על האצבעות.

באתר של גיפטד ניתן למצוא את כל המגוון הגדול של הטבעות, ויש שם גם טבעות חדשות שנכנסות למלאי (כמו טבעות ה – XL המקסימות), וגם הצעות ענידה של גיפטד עצמם. דרך הקישור ניתן לרכוש את הטבעות:

גיפטד – Gifted .

גיפטד – כתובת: מרכז מסחרי, ישפרו סנטר, נס ציונה.

שעות הפתיחה: ראשון – חמישי: 9:30 – 20:00 / שישי: 9:30 – 15:00

הערות, תגובות

אשמח לכל תגובה והערה שלכם לפוסט.

מה הפריט האחרון שיצא לכם לקנות לעצמכם?

מזמינה אתכם להרשם לרשימת התפוצה שלי ולקבל עדכון על פוסטים חדשים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *