אינסטגרם ואני – My Instagram

ציור של לוגו אינסטגרם, את הציור לקחת מכאן והפכתי אותו ברוח מזג האוויר לחורפי מעט

 

על קיומו של האינסטגרם ידעתי מזה זמן רב. כאמא לילדים בגיל ההתבגרות, שזנחו די מהר את הפייסבוק ועברו לאינסטגרם, כתחליף. (במקביל הם עברו כבר לסרטוני ה snapchat, וידם עוד נטויה). אני התעלמתי יפה מהאינסטגרם, ולא עזרו הנדנודים של ניצן שאפתח כבר אינסטגרם משלי, לפחות כדי לעשות לה לייקים…. (ילדים הם פרקטיים לגמרי). חוץ מזה, חברתי היקרה, שמכירה אותי כה טוב, ורד בן סימון, לא הפסיקה לאמר לי, שאני חייבת לפתוח חשבון. היא היתה חוזרת ואומרת לי, שאני כל כך אוהבת לצלם, והאינסטגרם פשוט יושב עלי בול. ראיתי שפשוט אין לי ברירה, וכבלוגרית, שגם כותבת על
אופנה, ראיתי שכולן מצטלמות עם פריטים שונים, ומיד מעלות את התמונות, ולאו דווקא לפייסבוק. הבנתי שיש שם חיים מקבילים לחיים בפייסבוק, וצדקתי.

יום אחד, לפני מספר חודשים זה קרה, וניצן לקחה את הטלפון ופתחה לי חשבון אינסטגרם משלי. וברור, התמכרתי. המהירות, היעילות, הנוחות שהפלטפורמה הזו מעניקה למשתמשיה מאד גדולה, וכמובן, שבעקבות כל אלה ממכרת. בהתחלה לא השתמשתי כמעט בהאשטגים ( # ), כלומר, לא צירפתי האשטגים לתמונות שלי, עד שהבנתי שזו הדרך היחידה להגיע לקהל עולמי רחב, ומאז, מבחנתי זה כבר היסטוריה.

# – סמל למקבץ של נושאים שונים, שלחיצה על כל אחד מהם מביא את המשתמש לתמונות של אנשים שונים באותו נושא. למשל: food# – מכניס לעשרות מליונים של תמונות על אוכל. ההאשטגים הופכים ליותר ויותר ספציפיים וממוקדים, וכל אחד יכול להשתמש באיזה האשטג שהוא רוצה. כמו כן ניתן ליצור האשטגים פרטיים, לפי נושאים, ולצרף אותם בכל פעם שמעלים תמונה שקשורה להאשטג. הכלל הוא שככל שנצרף האשטגים בינוניים בגודלם יראו יותר את התמונות שלנו. למשל – האשטג שיש בו עשרות אלפים, כשנצרף אותו לתמונה, יש סיכוי גדול שיראו את התמונה שלנו, לעומת האשטג גדול, שמכיל מאות אלפי ואף מליונים של תמונות. את הטיפים המעולים הללו למדתי מדף הפייסבוק של הבלוגרית אירה קרקובסקי , Irahok. מומלץ לעקוב אחריו ואחריה!).

דוגמאות מחשבון האינסטגרם שלי:

אינסטגרם ואני - My Instagram (תמונות מתוך האינסטגרם של ציפי לוין)
אינסטגרם ואני - My Instagram (תמונות מתוך האינסטגרם של ציפי לוין)

 

די מהר מפתיחת החשבון יצרתי האשטג משלי: tsipicoffeemoments#

אינסטגרם ואני - My Instagram (תמונות מתוך האינסטגרם של ציפי לוין)

 

כמובן שלכל השמחה הזו צירפתי את אבי, בעלי היקר. כבר מזמן הוא הצלם האהוב עלי, גם בגלל שאנחנו נמצאים הרבה ביחד, וכשאני לא מנסה לצלם את עצמי, והוא לידי, אני תמיד בוחרת בו. בכלל הבנתי מזמן שאם אני רוצה להצטלם טוב, אני צריכה שהצילום יבוא מאהבה, ואיתו זה מושלם!

כשראיתי את הסרטון” Instagram Husbands”, בכיתי מרוב צחוק, פשוט כי הבנתי שאני לא לבד, או יותר נכון, אבי לא לבד. מזמינה אותכם לצפות בסרטון כדי להבין למה:

 


בפרופיל שלי באינסטגרם ישנו כמובן קישור לבלוג, וכל שבוע, כשאני מפרסמת פוסט חדש, אני מקפידה להודיע על כך גם באינסטגרם. אני תמיד מפרסמת תמונה שקשורה לפוסט, כך שאם משהו מפספס פוסט חדש, אין שום בעיה להיכנס אליו גם דרך הקישור מהאינסטגרם. (באינסטגרם כותבים: לינק בביו, הכוונה – קישור ישיר בפרופיל לבלוג),

אני אשמח מאד אם תעקבו אחרי חשבון האינסטגרם שלי, אם אתם עדיין לא עוקבים. אני מעלה בו כל יום תמונות, מלאות השראה, ובדרך כלל, אלו לא אותן תמונות שאני מעלה בפייסבוק.

החזאים הבטיחו סופה בסוף השבוע הזה. זה יהיה זמן מושלם לפתוח חשבון אינסטגרם משלכם, למי שאין עדיין חשבון. להעלות תמונות משלכם, להוסיף כמה מילים, לעקוב אחרי ואחרי חשבונות שמעניינים אותכם. להיכנס לעולם מעניין, ולהבין שבאמת תמונה אחת שווה אלף מילים.

מאחלת לכולנו סופ”ש חם ומחבק!

ציפי לוין - אינסטגרם ואני - My Instagram (מתוך האינסטגרם של ציפי לוין)

2 מחשבות על הפוסט “אינסטגרם ואני – My Instagram

  • תגובה אנונימי 13 בינואר 2016 בשעה 19:55

    ציפי פשוט כיף לקרוא אותך כאן!!
    פוסט כל כך מקסים, למדתי המון תודה! אני מאוד מאוד אוהבת את האינסטגרם ומבלה בו כבר מעל לשלוש שנים. פשוט באמצע הכירו לי את הפינטרסט ומאז הכל היסטוריה. מסכימה עם כל מה שכתבת, זאת אפליקצייה נהדרת ונוחה בכל המובנים. פשוט כיף כיף כיף להיות שם. ואת עושה שם עבודה יוצאת מן הכלל….
    תמרי

  • תגובה ציפי לוין 19 בינואר 2016 בשעה 14:15

    תמרי המקסימה! כל תגובה שלך ככ קולעת, מחכימה ומהנה! שמחה שאת עוקבת, כי באמת חיי האינסטגרם הם קצת שונים ומאד מהנים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *