ה.שטרן מציגים תערוכה מזהב: Gold Art Exhibition

דפים שצילמתי מהספר החדש של H.Stern, שנמצא בתערוכה – כדאי לדפדף ולחוות את האומנות שנמצאת בין דפיו. את הספר הוציא בית ההוצאה לאור היוקרתי – אסולין. כחלק מחגיגות ה-70 לה.שטרן הוחלט להשיק את הספר הייחודי הזה המגלם בתוכו את המהות והליבה של ערכי המותג ואת הקולקציות המרהיבות שנוצרו בו לאורך השנים.

הקולקציה החדשה: פליאדות / Pleiades – מקבץ של כוכבים בוהקים.

הפריטים כוללים כוכבים משובצים יהלומים בגוונים שונים, היוצרים מעבר צבעים המייצג את ההבדל והמגוון של הכוכבים ובהירותם. תכשיט הדגל של הקולקציה היא שרשרת הכוכבים העשויה זהב אצילי של 18 קראט בשיבוץ של 1,014 יהלומים לבנים ויהלומי קוניאק, במשקל כולל של 25.5 קראט. השרשרת הזו יוצרה והוטסה במיוחד עבור ישראל, והיא תוצג במהלך אירועי החלפת הזהב (גולד ראש), שיהיו בין התאריכים 16/5 – 30/5.

אלו פריטים מהקולקציה החדשה, שמוצגת בחנות ומשמאל שרשרת הכוכבים:

צילום: דייויד ויילס

אני צילמתי:

 

 

תמונות מהתערוכה

 

צילום: יחצ

 

אחרי שנדדה לסין, הגיעה אלינו התערוכה החדשה של H.Stern – Gold Art Exhibition.  התערוכה שנפתחה ב-16/5 בערב השקה מתוקתק, תמשך עד ה-25/5, ותשוב לביתה הקבוע בברזיל, הבית של ה.שטרן. בתערוכה מוצגים פריטים ייחודיים ויפייפים של יצירות מתכשיטים, מתוך 70 השנה של קיום ה.שטרן.

התערוכה חוקרת את היחסים בין המתכת העתיקה והיקרה – אובייקט נצחי של תשוקה, ובין אומנויות היצירה. בתערוכה מוצגות עבודות של אמנים ברזילאים ידועים כמו האחים קמפנה (מעצבי פנים הנמנים בעשירייה הראשונה של עולם העיצוב), האדריכל אוסקר נימאייר, שעל הקולקציה הנפלאה שלו כתבתי כאן  ולהקת המחול גרופו קורפו, כולם אמנים המזוהים עם סגנונות שונים ויחודיים. מתקנים, שרטוטים, אובייקטים, פסלים וצילומים של כמה מהשמות החשובים ביותר בעולם האמנות הויזואלית, עיצוב, מוסיקה, ארכיטקטורה, כמו גם תכשיטים מרהיבים, מוצגים בין העבודות בתערוכה. יש בתערוכה הזדמנות ייחודית לראות כיצד אמנים שונים יכולים להוות השראה לגישות שונות ופרספקטיבות לקולקציית תכשיטים.

מוצג מהתערוכה: כפכפי הוויאנס עם עלים מוזהבים ויהלומים, ותמונה שלי:

 

התערוכה מוצגת, כאמור, בין ה-16/5 – 25/5 ברחבת התערוכות, בקומת הקרקע של קניון רמת אביב.

בחנות המותג, שנמצאת בקומה השניה של הקניון, מוצגים התכשיטים של הקולקציה החדשה, וכן מתקיים אירוע החלפת הזהב השנתי, בו ניתנת אפשרות להזדכות על זהב ישן תמורת זיכוי בשווי 25% מעל מחיר הזהב בשוק, לרכישת תכשיט חדש בה.שטרן.  האירוע ינדוד בין החודשים מאי ליוני בין חנויות הדגל של הרשת ברחבי הארץ.

ולסיום, משהו מתוק:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *