סטודיו לעיצוב מיקאסה Mecasa – מעצבים קירות

את מיכל רכט פינק, הבעלים של Mecasa הכרתי קודם כל מרחבי הרשת ואחר פנים אל פנים בתערוכת המעצבים לבעלי חנויות, שמוצגת פעמיים בשנה עליהן אני כותבת, כמו למשל כאן. בתערוכה הזו שהיא כל כך מגוונת ומלאת מעצבים מעניינים, אני מצלמת ומתעכבת על המוצרים החדשים ועל יוצרים שמוצאים חן בעיני במיוחד ומיכל היתה תמיד אחת מהן. כשניגשתי אליה בתערוכה האחרונה ראיתי שחוץ מהמוצרים שהיא מעצבת בעצמה יש לה גם מספר מוצרים של חברת Fundamental Berlin, שלכבודם הרחקתי בברלין עד בית הקפה וחנות העיצוב הזו. היה נחמד לגלות ששתינו אהבנו את המוצרים של החברה המיוחדת הזו, ושמיכל מביאה דברים שמוצגים גם שם. פתאום ברלין התקרבה אלי 😊

התמונות הראשונות שהבאתי בראש הפוסט הן של חרוזי העץ היפים, שמיכל מעצבת מהם שרשראות תליה, מנורות ומחזיקים לתליה של חפצים. חרוזי העץ האלה נותנים לי הרגשה נעימה – העץ המעובד, שנשאר בצבעו הטבעי ורק חלקו נצבע בצבעי פסטל עדינים, מזכירים לי פנינים.

סטודיו לעיצוב מיקאסה Mecasa

המנורה ושרשרת החרוזים:

סטודיו לעיצוב מיקאסה Mecasa
סטודיו לעיצוב מיקאסה Mecasa

 

את כל התמונות בפוסט צילמתי בחנות הפופ אפ בשוק הפשפשים, שמיכל הציגה בה בחודש אוקטובר האחרון. מבחינתה של מיכל ההגעה לחנות כזו מצוינת כי היא מנגישה את המותג שלה ללקוחות. אני חושבת שההנגשה הזו מעולה, אולי כי אני מהדור הישן, שאוהב לגעת ולהרגיש את החפצים שלי.

סטודיו לעיצוב מיקאסה Mecasa

 

נכון להיום לסטודיו Mecasa יש חנות מקוונת (הקישורים נמצאים בתחתית הפוסט), והגעתה לחנות בשוק היתה מבחינתי הזדמנות נהדרת להגיע אליה, לדבר איתה ולצלם. כששוחחנו, על כוס קפה קר ומתוק, מיכל סיפרה לי שמה שמלווה אותה בכל הפעילות שלה היא אנרגיה ואווירה של שפע. אני חושבת שזה מקסים, שמעצב מגיע מהרעיון הבסיסי שיש מקום לכולם ושהעשייה שלו מלווה באהבה והכלה. מיכל סיפרה שהיא מתרגשת לקראת השנה שבפתח, שהיא מלאה ברעיונות עיצוביים ובין השורות אני מנחשת שאולי יוולד גם סטודיו קטן, אבל, אל תתפסו אותי במילה – אלו רק המחשבות שלי!

פרטים על מיכל רכט פינק

מיכל היא אזרחית העולם הגדול. נולדה להורים קנדים, חיה בניו יורק ולבסוף בחרה משפחתה לעלות לישראל. בארץ הם בחרו לחיות קרוב לים בבית עם גינה, ביפו, שהיתה תמיד עיר של אומנים ואומנות. מיכל גרה ביפו עד שנולדו הילדים ואז היגרה עם המשפחה לבית משלה  בפרבר פסטורלי. אחרי לימודים של תואר בספרות אנגלית ועבודה בהפקות קולנוע וטלוויזיה, מיכל, שגדלה בבית שופע אומנות, בעיקר מצד אמה, הבינה שהצד האומנותי חייב להיות נוכח בחייה והיא פנתה ללימודי עיצוב פנים. היא עסקה בכך מספר שנים ובזמן הזה החלה בעיצוב חפצים שונים. כיום מיכל עזבה את העיסוק בעיצוב פנים והיא מקדישה את הזמן שלה למציאת החפצים הכי מעוצבים, מעניינים ומיוחדים בעיניה והבאתם לסטודיו שלה. כמו כן היא ממשיכה לעצב חפצים שונים, שנולדים אצלה או מתוך צורך וההשראה שהיא שואבת מכל דבר סביבה.

ההתחלה של Mecasa היתה בעיצוב פריטים שיועדו לעיצוב הקירות, שסובבים אותנו, היכן שאנו נמצאים. בבית, בחדרים השונים שלו, במשרד שבו אנו עובדים. עם הזמן הסטודיו התפתח והתרחב לפרטים מעוצבים שונים, לא רק לקירות, אבל זה עדיין הקו שמנחה אותה.

חנות הפופ אפ בשוק הפשפשים

בחנות הפופ אפ מיכל הציגה גם את אחרוני הפריטים של החברה הדנית Bloomingvile, שהיא ייבאה בעבר, ועדיין ניתן לקנות אותם בחנות המקוונת של הסטודיו. החנות היתה יפייפיה ואני נהינתי לצלם את החפצים היפים. בואו ותראו מה צילמתי:

סטודיו לעיצוב מיקאסה Mecasa
סטודיו לעיצוב מיקאסה Mecasa
סטודיו לעיצוב מיקאסה Mecasa
סטודיו לעיצוב מיקאסה Mecasa
סטודיו לעיצוב מיקאסה Mecasa
סטודיו לעיצוב מיקאסה Mecasa
סטודיו לעיצוב מיקאסה Mecasa
סטודיו לעיצוב מיקאסה Mecasa
סטודיו לעיצוב מיקאסה Mecasa

 

הפריטים המקסימים של Mecasa יצאו מהחנות המקוונת שלהם והשתלבו בטבעיות רבה בחלל של החנות. הנה תמונה מחדר העבודה שלי, בה אתם יכולים לראות איך מדף הבית של החנות משתלב אצלי:

בבית של ציפי לוין, קופסה של סטודיו לעיצוב מיקאסה Mecasa

 

בימים הקרובים יש חגיגות ברשתות עקב כל מיני חגים. ראיתי שגם Mecasa משתתפת בחגיגה, וזו הזדמנות נפלאה להיכנס לחנות הסטודיו!

מצרפת קישור לאתר החנות:

Mecasa

קישור לדף הפייסבוק של הסטודיו:

Mecasa בפייסבוק

4 מחשבות על הפוסט “סטודיו לעיצוב מיקאסה Mecasa – מעצבים קירות

  • תגובה Lian 11 בנובמבר 2016 בשעה 17:23

    שמחתי להכיר את החנות והפריטים היפים.

  • תגובה ציפי לוין 15 בנובמבר 2016 בשעה 8:49

    הי ליאן, שמחה שהכרת, זה סטודיו מקסים!

  • תגובה Michal Agam 16 בנובמבר 2016 בשעה 4:40

    תודה רבה לך ששיתפת על מיכל, תמיד אוהבת לקרוא על האדם היוצר. תמונות יפות (:

  • תגובה ציפי לוין 17 בנובמבר 2016 בשעה 8:16

    תודה מיכל! אני חושבת גם כמוך שזה תמיד מעניין מי עומד מאחורי המותג!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *