הכוכבים של ה.שטרן – PEARLS OF GENESIS – H.Stern

הקולקציה החדשה של ה.שטרן : PEARLS OF GENESIS הוצגה לנו בקומה ה-38 של מגדל מאייר, שנמצא בשדרות רוטשילד בתל אביב. כבר הרבה שנים שקו הרקיע של תל אביב הולך וגובה, מתרחק מאד מהעיר הלבנה עם הגינות הקטנות, כפי שהיתה בשנותיה הראשונות. אני אוהבת את תל אביב.

אני אוהבת את שנותיה הראשונות ואת בתיה הראשונים שנבנו באופן אקלקטי (אוסף של סגנונות באותו מבנה).זה סגנון מעט קיטשי  ויוצא דופן בתרבות האדריכלית הארופאית בעיקר (בית הפגודה למשל) ונראה לי שרבים מהאדריכלים שהגיעו לכאן ראו בנו את סוף העולם, מקום בו ניתן לבנות ככל העולה על דעתם. השינוי בסגנון הבניה קרה בין שתי מלחמות העולם, כשהתפתח סגנון הבאוהאוס – הסגנון הנקי והפונקציונלי, שהיה שונה בתכלית מהסגנון האקלקטי. אחד מהסגנונות שהתפתח בבאוהאוס היה סגנון הבניה הבין לאומי, סגנון שאדריכלי תל אביב הרבו לבנות בו (4000 בתים), וב-2003 הכריזה אונסקו על אזורי העיר הלבנה בתל אביב כאתר למורשת בינלאומית. מאז תל אביב נבנית ללא הפסקה, בניניה מתחדשים, בניני באוהאוס ישנים משוחזרים וקבלנים מקבלים אחזוי בנייה לגובה. כך נבנה בתחילת שדרות רוטשילד הבניין בו התארחנו, הבניין שהאדריכל שלו הוא מחשובי האדריכלים היום, ריצ’ארד מאייר

קו הרקיע של תל אביב מיגנט את כולנו. היה לי קשה להפסיק לצלם אותו. בקומה 38, היינו רחוקים מאד מהאדמה וקרובים הרבה יותר לשמים. השמיים הם אלה שנתנו את ההשראה לקולקציה הנהדרת והחדשה של ה.שטרן. פנינים וכוכבים זוהרים. זו קולקצייה שמשלימה את GENESIS, שהיא קולקציית המורשת של ה.שטרן, וזו חזרה לשורשי המותג.

שטרן – כוכב בגרמנית ועל חגיגות ה70 וקולקציית GENESIS  כאן .

השקת התכשיטים נערכה כמסיבה עליזה עם תלבושות של שנות העשרים, הסגנון שידוע כ- Great Gatsby, ומי שלא ראה את הסרט הנפלא באותו השם, הסרט עם התלבושות הנפלאות של אותה התקופה, אני ממליצה עליו ביותר! אני לבשתי שמלת וינטג’, שעיצבה מעצבת ניו יורקית והזמנתי אותה ממנה לפני מספר שנים. יצאנו להצטלם במרפסת הנהדרת של הדירה:

 

הקולקציה בצילומים (צילום: דיויד וילס):

מעט על הקולקציה החדשה:

“בקולקציית Genesis  of Pearls הפנינים האורגניות- סמל לנשיות וטוהר-מייצגות גופים  כדוריים שמימיים, היוצרים ניגוד עדין לכוכב הויקטוריאני של ה.שטרן המשופע בצורות גאומטריות נועזות, עשוי זהב אצילי ויהלומי קוניאק. השימוש בגוון החם שלזהב צהוב ברבים מהתכשיטים מעמיק את המראה הניגודי המעניין.  הפנינים יוצרות את האיזון המושלם בין הנועזות ליופי הקלאסי שבתכשיטים.”

המסיבה הסתיימה וחזרנו הביתה. הורדתי את השימלה היפה שלי, וצילמתי אותה למזכרת:

 

 

הקולקצייה החדשה נמצאת בחנויות ה.שטרן. לרגל השקת הקולקציה יינתנו הטבות מיוחדות לקונים בסניפים השונים.

קישור לדף הפייסבוק של ה.שטרן בפייסבוק:

H.Stern

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *