ברלין – עשרה טיפים למטיילת בקיץ בסטייל!

פורטרט של הלמוט ניוטון, צילמתי בהחבא (מפאת איסור חמור על צילום 😊), במוזיאון הצילום בברלין. חולצת ההוואי שלו טרנדית מתמיד.

 

הפוסט הזה מוקדש לנו הנשים, שמטיילות לא מעט בחו”ל, ונמאס לנו להראות כמו תרמילאיות, שזה עתה מתכוונות לטפס על האוורסט. לנו שמיחסות חשיבות לבגדים ולאביזרים, לאופנה ולטרנדים. שרוצות להרגיש טוב עם המראה שלנו, גם כשהן מטיילות בעיר שלא דוברת את שפת האם שלהן. מקווה שתקבלו כאן עצות מועילות.

1. קירור- המלון חייב להיות ממוזג. הרחוב לא ממוזג וכך גם חלק מהחנויות/בתי הקפה /מסעדות. ההמלצה שלי – קנו בישראל מניפה. פטנט ששומר עלייך רעננה ללא הפסקה.

2. נוחות א’ – סנדלים, נעלי אצבע שונות ומשונות, גס בנעליים, עדין בבגדים, שילוב מנצח.

3. נוחות ב’ – נעליים, נעלי התעמלות ורודות, סניקרס תכולות, פלדיום אדומות ופלדיום על עקב אפורות בהירות. נועלים את כל הוורסיות עם כל הבגדים, כולל עם שמלות. כשקר בבוקר/לילה – גורבים גרביים ארוכות, כשמתחמם בצהריים, מחליפים לגרביים קצרצרות.

בתמונה: שימלה, גרביים מעל הברך ונעלי פלדיום אפורות על עקבי נוחות. בשעות הצהריים המוקדמות והחמות הגרביים הארוכות הוחלפו בקצרות.

ציפי לוין בברלין
 

4. בגדים – הכל הולך. ברלין מלאה בתושבים ובתיירים, שונים ולעיתים משונים. שילובים, גיוונים, כל שחפצה הנפש לעטות עלינו, יתקבל בברכה. כמובן שהטיפ הכי חשוב הוא להתאים  את הבגדים למזג האויר, אחרת הסטייל יהיה כלא היה. הקיץ האירופאי שונה משלנו בעיקר כי לעיתים מתקרר ואף יורד גשם. לכן חשוב להשתמש באפליקציה של מזג אויר (אנחנו השתמשנו בכזו שמראה השתנות לפי שעות), כדי לדעת מה הטמפרטורות ואם צפוי לרדת גשם.

5. בגד ים – ניתן להישתמש בבגד הים במספר אפשרויות: ללכת לספא במלון שלכם, לשכשך בבריכה הקרובה או לטבול באגם שכן. אני בטוחה שניתן למצוא בריכות באחד המדריכים, אני אישית לא חיפשתי. אפשר גם להגיע לאחד מחופי הים המאולתרים. יש כאלה על גדות נהר השפרה, צמוד לצ’ק פוינט צ’ארלי, ובאי המוזיאונים במיטה – Mitte. מיטות שיזוף, קיוסקים עם ארטיקים, חלומות על חוף מציצים.

6. עירום – בברלין ניתן להפוך לנודיסטים לעת קיץ. אם בשיטת האיוורור הזו חשקה נפשכן ובבית אתן מעט מתביישות, כאן הבושה נעלמת, בעיקר בפארק טירגארטן.

7. לק – צבעים חלביים ומרגיעים, כמו לק התכלת שלי, הופכים את הקיץ הברלינאי (גם התל אביבי והישראלי בכלל), לשליו ושמח במיוחד:

10 טיפים למטיילת בסטייל
 

 

8. רוח ושיער מתנפנף – יבש בברלין, בעיקר בקיץ. מידי פעם יורד גשם ומצנן את האווירה ואת המדרכות, ומידי פעם נושבת רוח חמה. פריטי חובה למסתובבת כמוני, עם שיער ארוך פזור, הם סיכת ראש גדולה ו/או קוקיה עבה לתפיסת השיער, שמתעופף לכל עבר ופשוט מפריע להתנהלות הנעימה.

9. תיק – בחו”ל כמו בארץ אנחנו רוצות שיהיה לנו קל על הכתף/גב, להמעיט בכמות החפצים, ובחו”ל – להיראות כמה שפחות תיירות (או שזה רק אני…). לכן מומלץ להסתובב עם תיק קטן ויפה, לטעמנו, שישא בתוכו רק את הנחוץ ביותר. כאשר התיק הוא לא תיק גב, העדיפות בעיני, היא לתיק הנישא על הצד. עצה, שתמיד עובדת במקרה שלי ושל אבי היא, לתת לבן הזוג לשאת פריטים שלא נכנסים לתיק הקטן שלי.

10. סיילים – מילת מפתח בנסיעה לכל פשניסטה. אז שימו לב” הסיילים בתחילת חודש יולי. אם מגיעים בסוף החודש, מגלים מדף קטן בסוף החנות עם שאריות הסייל. כשהסילים לקראת הסוף, או כשהם מסתיימים, המחירים בברלין יקרים למדי. 80-100-150-200 יורו ועוד ועוד. בגדי מעצבים מאד יקרים, ולמעשה אני לא מצאתי הבדלים בינינו לבינם.

מאחלת לכל המטילות, באשר הן, טיול מלא בסטייל מושלם!

תגובות, הערות

אשמח לשמוע כל הערה ותגובה על העצות שנתתי בפוסט.

אשמח לשמוע עצות וטיפים שלכן בנושא.

3 מחשבות על הפוסט “ברלין – עשרה טיפים למטיילת בקיץ בסטייל!

  • תגובה מיכל בן משה 11 באוגוסט 2015 בשעה 5:52

    פוסט מקסים! תמונות משגעות. התחברתי מאוד לסעיף 9.. גם אני תמיד עם תיק קטן

  • תגובה ציפי לוין 11 באוגוסט 2015 בשעה 6:43

    תודה רבה! אני גם אוהבת. ויש לי מעט גדול יותר, שקניתי בפריז, מכיל מעט יותר, גם את הצעיף או העליונית, כשחם 🙂

  • תגובה ורד בן-סימון 19 באוגוסט 2015 בשעה 11:12

    פוסט קצר ומושלם לברלין, נהדרת את !!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *