רומנטיקה מושלמת בקולקציה של ERDEM ו H&M

השת”פ החדש של H&M והמעצב ארדם – Erdem Moralioglo מעורר השראה גדולה ושולח קרניים רומנטיות לכל עבר. המעצב האהוב על הנסיכה קייט מידלטון ועל נשים רבות אחרות, יצר קולקציה
נהדרת לדעתי. יש כאן אווירה של טיולים בבתים ובגנים אנגלים של ימי הביניים, אני מתארת לעצמי מסיבות תה בטירות עתיקות, מסיבות סודיות של אוהבי תחרות וסרטי משי וכמובן של אוהבי פרחים. חוץ מפרחים האהבה לטבע באופן כללי חוגגת פה עם גינות אנגליות מטופחות למשעי.

פרטים על המעצב ארדם – Erdem

ארדם מורליוגלו, 40, הוא מעצב קנדי שאביו ממוצא תורכי ואמו אנגליה. מילדות הוא נשם אופנה, צייר ותפר בגדים. בקנדה הוא סיים תואר ראשון באופנה, התמחה בלונדון אצל וויאן ווסטווד וסיים תואר שני ב  Royal College of Art. ארדם התמחה לאחר הלימודים בניו יורק אצל המעצבת הנהדרת דיאן פון פירסטנברג ותוך 3 ש’ הבין שהוא כשר לפתוח בית אופנה משלו. מאז הוא אהוב על נשות אופנה רבות, בעיקר כי ארדם יוצר בגדים מיוחדים, אבל קלאסים, לבישים ונשיים מאד.

בקולקציה המיוחדת ל H&M ארדם הכין גם בגדי גברים. זו הפעם הראשונה שהוא יצר בגדים לגברים, ולטענתו הקולקציה הזו היא ניסיון ליצור קולקציית גברים לבית האופנה שלו. לדעתי, אחרי שראיתי את בגדי הגברים, זו תהייה הצלחה גדולה, לא פחות מההצלחה שלו עם נשים.

בבניין יפואי מלא אווירה, צבע ופרחים, הושקה הקולקצייה של ארדם וH&M. הקולקציה תימכר אך ורק בחנויות של H&M , כמו בכל השת”פים, ולא בחנויות של המעצב עצמו.

 erdem ו h&m
 erdem ו h&m
erdem ו h&m
erdem ו h&m
 erdem ו h&m
erdem ו h&m
 erdem ו h&m
erdem ו h&m

פרטים על הקולקצייה

הקולקצייה מלאה בפריטים מיוחדים: שמלת נשף נפוחה ללא שרוולים הנשפכת עד הרצפה. השמלה, בעלת מחשוף עמוק המוחזק ע”י רצועות כפולות עשויה בד ז’קארד עם הדפסי פרחים. שמלת תחרה שחורה עם שרוולים ארוכים, צווארון סגור, ווולנים עשירים מבד ג’ורג’ט בחפתים ובמכפלת. שמלת ערב עם פרינט מפותל, מעוטרת במלואה בפאייטים שחורים, ופרחים רקומים וחצאית ג’קארד שחורה נפוחה, ארוכה יותר בחלקה האחורי. את האהבה שלו לפרחים ארדם מממש בהרבה מאד פריטים. בשמלות, בחולצות הפליסה, במעיל הארוך והצר, בסט של חולצת ומכנסי הפיג’מה. יש גם פריטים מחויטים, שנותנים לקולקצייה מראה נקי. בלייזרים, מכנסיים וחולצות, מעילים, חליפה של ז’קט וחצאית משובצים. פרטי הגברים והנשים הם פרחוניים, עשויים משי וג’קארד. אצל הגברים החייטות המדויקת
היא מחווה למלתחה של אביו בעיקר במעילים ובחליפות. הטוויסט בהם הם ההדפסים הפירחוניים שמציצים מתוך המעילים והג’קטים. יש סוודרים ממוהר, שהם תזכורת לקור הקנדי ולטענת ארדם השפעה של הסדרה ‘טווין פיקס’.  בקולקצייה יש אביזרים – תיקים, נעליים, גרביים, צעיפים, עניבות ומעט תכשיטים.

שיר על הקיר

היו לו ידיים

שדרשו רבע שעה

לפתוח שקית בסופר

וחמש שניות

כדי לפרום נפש

 erdem ו h&m

 

נטלי זריקר, הצלמת המוכשרת צילמה בארוע:

 erdem ו h&m


 בתור לצילומים של נטלי זריקר היה לי קצת זמן לצלם, גם את עצמי: מימין – סלפי, משמאל אצל נטלי זריקר

erdem ו h&m

 

מימין – קטע מהצילום של הנס מוריץ, משמאל – נטלי זריקר:

זר שצילם הנס מוריץ וציפי לוין בחולצת מהשתפ של erdem ו h&m

 

מימין – אני עם החולצה הלבנה והתיק מהקולקציה, צילמה גבריאלה שפיגלמן, משמאל – אותה חולצה ותיק, צילום של הנס מוריץ:

 erdem ו h&m

ארדם

לא כל יום ניתן לרכוש פרטים קלאסים של טובי המעצבים בעולם ולכן שיתופי הפעולה האלה של H&M הם לדעתי ייחודיים כל כך.
ב 2/11, ב-220 חנויות H&M ברחבי העולם תוצג למכירה הקולקצייה המיוחדת הזו. אצלנו היא תמכר בחנות הדגל בקניון האופנה גינדי, תל אביב.

הערות, תגובות

מתחברים לכזו קולקצייה?
אהבתם כאן משהו במיוחד?

4 מחשבות על הפוסט “רומנטיקה מושלמת בקולקציה של ERDEM ו H&M

  • תגובה hagit ben eliezer 28 באוקטובר 2017 בשעה 19:39

    תקשיבי… אני כ"כ רחוקה מאופנה שזה לא יאמן, אבל אני כ"כ נהנית לקרוא את מה שאת כותבת ושילוב התמונות הוא גאוני.
    כבר "שמתי עין" על מספר פריטים (אני! מאמינה?), קולקציה נהדרת שנותנת נופך מלבב של מקומות רחוקים.

    • תגובה tsipiko@ynet.co.il 30 באוקטובר 2017 בשעה 18:49

      הי חגית יש לך טעם טוב. זו הרי קולקצייה ייחודית ונהדרת. אני רק אציע לך להגיע מוקדם לחנות. אנשים עומדים בתור לפני הפתיחה של החנות כדי להספיק להגיע לפריטים ונכנסים בקבוצות מסודרות. בהצלחה☘

  • תגובה עירית 29 באוקטובר 2017 בשעה 12:03

    איזו קולקציה מיוחדת והסרטונים ממש עוצרי נשימה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *